eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnikopracowanie projektów dla modernizacji i rozbudowy Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, przebudowy Oddziału Intensywnej Terapii i rozbudowy szatni dla pracowników - w Pawilonie Diagnostyczno-Zabiegowym Nr 3 SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku (zamówienieTT-593-PN/78-2015)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-22

Rybnik: opracowanie projektów dla modernizacji i rozbudowy Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, przebudowy Oddziału Intensywnej Terapii i rozbudowy szatni dla pracowników - w Pawilonie Diagnostyczno-Zabiegowym Nr 3 SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku (zamówienie: TT-593-PN/78-2015)
Numer ogłoszenia: 8587 - 2016; data zamieszczenia: 22.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku , ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, faks 032 4291225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie projektów dla modernizacji i rozbudowy Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, przebudowy Oddziału Intensywnej Terapii i rozbudowy szatni dla pracowników - w Pawilonie Diagnostyczno-Zabiegowym Nr 3 SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku (zamówienie: TT-593-PN/78-2015).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie projektów dla modernizacji i rozbudowy Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, przebudowy Oddziału Intensywnej Terapii i rozbudowy szatni dla pracowników - w Pawilonie Diagnostyczno-Zabiegowym Nr 3 SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku. Opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1.A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, rzuty poziomów stanowią załączniki nr 1.B1-1.B.3 do specyfikacji (z czego załączniki nr 1.B.1 i 1.B.2 - dotyczą pakietu nr 1, a 1.B.3 - pakietu nr 2), natomiast formularz cenowy - załącznik nr 1.C. Zamówienie podzielone jest na 2 pakiety (części), wskazane w niniejszym ogłoszeniu w punkcie: INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH, przy czym realizacja zamówienia w ramach pakietu nr 1 przebiega w dwu etapach (zgodnie z poniższą informacją o terminach realizacji). Umowa w ramach danego pakietu zostanie zawarta bezpośrednio po zakończeniu niniejszego postępowania, a terminy realizacji przedmiotu umowy są następujące: Dla pakietu nr 1 (dla zadania I i II): - etap 1, tj. opracowanie projektów budowlanych wraz z wymaganymi uzgodnieniami oraz koszto?rysami inwestorskimi: wg oferty (stanowi kryterium oceny ofert); najpóźniej do dnia 22 marca 2016r.; - etap 2, tj. wykonanie pozostałej części zamówienia, w tym: projektów wykonawczych wielobranżowych: do dnia 25 maja 2016r. Dla pakietu nr 2: - wg oferty (stanowi kryterium oceny ofert); najpóźniej do 120 dni od daty zawarcia umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oraz na podstawie załącznika do oferty wymienionego poniżej w punkcie III.4.1 (wg specyfikacji istotnych warunków zamówienia: nr III.b.2.2; wzór tego załącznika także załączono do specyfikacji - nr 2.2). W szczególności - zgodnie z punktem III.4.1 - zamawiający wymaga dołączenia do oferty wykazu wykonanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wy?konania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Przedmiotowy załącznik musi potwierdzać wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: III.3.2.1. dla pakietu nr 1: co najmniej dwóch projektów budowlano - wykonawczych wielobranżowych dla pawilonów szpitalnych w których prowadzona jest działalność medyczna, o wartości minimum 60 000 zł brutto, III.3.2.2. dla pakietu nr 2: co najmniej jednego projektu budowlano - wykonawczego wielobranżowego dla pawilonów szpitalnych w których prowadzona jest działalność medyczna, o wartości minimum 50 000 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w stopniu pozwalającym na zrealizowanie przedmiotowego zamówienia (wzór takiego oświadczenia - nr 2.1 - załączono do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wystarczające będzie ujęcie w wykazie wraz z załączeniem dowodów - tylko usług potwierdzających spełnianie warunku wskazanego wyżej w punkcie III.3.2 dla danego pakietu. Dowodami, o których wyżej mowa są: - poświadczenie; - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego, usługi wskazane w wykazie wymaganym jako załącznik nr 2.2 do oferty, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów o których powyżej mowa;;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: wymagane jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w punktach III.3.1 - 3.5 oraz III.4 niniejszego ogłoszenia należy wykazać, że warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy wykonawcy spełniają co najmniej łącznie, a żaden z nich nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy. W związku z tym: - w zakresie wykazania spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy wystarczające jest -- w przypadku załącznika nr 2.1 do specyfikacji (o którym mowa powyżej w punkcie III.3.1- III.3.5 i III.4.1) - złożenie jednego wspólnego oświadczenia wg wzoru dołączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jako załącznik nr 2.1), -- w przypadku załącznika wymienionego w punkcie III.3.2 (tj. załącznika nr 2.2 do oferty) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie następująca: ---- dla pakietu nr 1: spełnieniem warunku narzuconego w punkcie III.3.2.1 będzie wykazanie się przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łączną liczbą - co najmniej 2 usług, z których każda spełnia ww. warunek, ---- dla pakietu nr 2: spełnieniem warunku narzuconego w punkcie III.3.2.2 będzie wykazanie się przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia co najmniej 1 usługą spełniającą ww. warunek, - w zakresie wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy należy złożyć odrębne dla każdego z wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej w punkcie III.4.2 (wg wzoru nr 3.1 do specyfikacji) oraz odrębne dla każdego z wykonawców oświadczenia i dokumenty, o których mowa powyżej w punkcie III.4.2 lub III.4.3 (wymagane jako załącznik nr 3.2 do oferty), a także odrębne dla każdego z wykonawców dokumenty, o których mowa w punkcie III.4.4 (wymagane jako załącznik nr 3.3 do oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie szpitala (kancelaria - w Pawilonie nr 2, Przychodnia Wielospecjalistyczna, I piętro, pok. nr 116), dodatkowe informacje zawarto w punkcie IV.4.16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2016 godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w sekretariacie Dyrektora, w Pawilonie nr 2 (Przychodnia Wielospecjalistyczna), I piętro, pok. 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej z ww. strony internetowej zamawiającego lub w formie pisemnej: u zamawiającego w terminie 5 dni od dnia złożenia wniosku - w godzinach 7:15-14:00 (płatność w kasie) albo pocztą za pobraniem. Adres strony internetowej oraz miejsce wydawania specyfikacji - jak w punkcie IV.4.1. Wniosek należy złożyć w formie pisemnej powołując się na nazwę i numer referencyjny, podane w punkcie II.1.1. Koszt specyfikacji: 26,50 zł (nie obejmuje kosztów przesłania). Niniejsze zamówienie nie zmierza do zawarcia umowy ramowej, ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Środki finansowe na wynagrodzenie Wykonawcy tytułem realizacji Pakietu 1 - Zadanie I i II, Zamawiający pozyskuje z dofinansowania z POIiŚ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektów dla modernizacji i rozbudowy Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz przebudowy Oddziału Intensywnej Terapii - w Pawilonie Diagnostyczno-Zabiegowym Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektów dla modernizacji i rozbudowy Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz przebudowy Oddziału Intensywnej Terapii - w Pawilonie Diagnostyczno-Zabiegowym Nr 3 Pakiet 1 obejmuje 2 zadania (I i II). ZADANIE I - Przebudowa i rozbudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (segment A,C, D, E, poziom P0 i P1), obejmuje wykonanie - jak niżej: Projekt budowlano - wykonawczy wielobranżowy przebudowy i rozbudowy Szpitalnego Oddziału Ratunkowego (segment A, C, D, E, poziom P0 i P1), w skład którego wchodzą: - pracownia tomografii komputerowej (tomograf komputerowy: 16 rzędowy) - sala resuscytacyjno - zabiegowa 1 stanowiskowa - sala intensywnej terapii 2 stanowiskowa z zapleczem - komora hiperbaryczna z pełną infrastrukturą ( od 4 do maksymalnie 6 stanowisk) - planowe przyjęcia do oddziałów szpitalnych - poczta pneumatyczna (połączenie SOR - Izba Przyjęć - Laboratorium) Zakres prac projektowych obejmuje: - projekt architektury - projekt technologii medycznej - projekt konstrukcji - projekt instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji - projekt instalacji gazów medycznych - projekt instalacji wod-kan - projekt instalacji grzewczych - projekt instalacji elektrycznych i teletechnicznych, - projekt instalacji sygnalizacji p. poż. i sieci p.poż - projekt poczty pneumatycznej - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - przedmiary robót - kosztorysy inwestorskie - uzgodnienia z rzeczoznawcą ds. higieniczno - sanitarnych, P.Poż, BHP i Ergonomii - plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia BiOZ. ZADANIE II - Przebudowa Oddziału Intensywnej Terapii (segment C, poziom P0) obejmuje wykonanie - jak niżej: Projekt budowlano - wykonawczy wielobranżowy Przebudowa Oddziału Intensywnej Terapii (segment C poziom P0 ), w skład którego wchodzi: - stworzenie dodatkowych 3 stanowisk OIT, - utworzenia dyżurki dziennej i nocnej lekarzy - utworzenie pokoju pielęgniarki oddziałowej i magazynu. Zakres prac projektowych obejmuje: - projekt architektury - projekt technologii medycznej - projekt konstrukcji - projekt instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji - projekt instalacji gazów medycznych - projekt instalacji wod-kan - projekt instalacji grzewczych - projekt instalacji elektrycznych i teletechnicznych, poczta pneumatyczna - projekt instalacji sygnalizacji p. poż. i sieci p.poż - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - przedmiary robót - kosztorysy inwestorskie - uzgodnienia z rzeczoznawcą ds. higieniczno - sanitarnych i P.Poż BHP i Ergonomii - plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia BiOZ. Umowa w ramach tego pakietu zostanie zawarta bezpośrednio po zakończeniu niniejszego postępowania, a terminy realizacji przedmiotu umowy są określone następująco (dla zadania I i II): - etap 1, tj. opracowanie projektów budowlanych wraz z wymaganymi uzgodnieniami oraz koszto?rysami inwestorskimi: wg oferty (stanowi kryterium oceny ofert); najpóźniej do dnia 22 marca 2016r.; - etap 2, tj. wykonanie pozostałej części zamówienia, w tym: projektów wykonawczych wielobranżowych: do dnia 25 maja 2016r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.05.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji etapu 1 - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektów dla rozbudowy szatni dla pracowników - w Pawilonie Diagnostyczno-Zabiegowym Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektów dla rozbudowy szatni dla pracowników - w Pawilonie Diagnostyczno-Zabiegowym Nr 3 Rozbudowa istniejących szatni dla pracowników (segment A, D, poziom P-1) obejmuje wykonanie - jak niżej: Projekt budowlano - wykonawczy wielobranżowy rozbudowy istniejących szatni dla pracowników (segment A, D, poziom P-1) . W segmencie A (szatnia dla kobiet) należy zaadaptować pomieszczenia pomocnicze nr 01.04 - 01.06 na szatnie damskie dla 143 kobiet z węzłem sanitarnym, gdzie na najliczniejszej zmianie będzie 41 kobiet. W segmencie D (szatnia dla kobiet) należy zaadaptować pomieszczenie pomocnicze nr 01.41 na szatnię damską z węzłem sanitarnym dla 120 kobiet z węzłem sanitarnym, gdzie na najliczniejszej zmianie będzie 35 kobiet. W segmencie D (szatnia dla mężczyzn) należy zaadaptować pomieszczenie pomocnicze nr 01.40 na szatnię dla 30 mężczyzn wraz z węzłem sanitarnym, gdzie na najliczniejszej zmianie będzie 9 mężczyzn. Zakres prac projektowych obejmuje: - projekt architektoniczno - budowlany - projekt konstrukcji - projekt instalacji wod. kan.i cwu. wraz z armaturą sanitarną - projekt instalacji grzewczych - projekt instalacji elektrycznych - projekt instalacji wentylacji mechanicznej - projekt instalacji sygnalizacji p. poż. i sieci p.poż - przedmiary robót - kosztorysy inwestorskie - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - uzgodnienia z rzeczoznawcami ds. higieniczno - sanitarnych, P.Poż., BHP i Ergonomii - plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia BiOZ. Umowa w ramach tego pakietu zostanie zawarta bezpośrednio po zakończeniu niniejszego postępowania, a termin realizacji przedmiotu umowy jest określony następująco: wg oferty (stanowi kryterium oceny ofert); najpóźniej do 120 dni od daty zawarcia umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.