Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-22
Zakopane: Przebudowa pomieszczeń byłej pralni na I piętrze w skrzydle zachodnim budynku Szpitala w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem przy ul. Ciągłówka 9
Numer ogłoszenia: 85993 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem , ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2068066 w. 22, faks 018 2068141.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rehabilitacja.zakopane.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń byłej pralni na I piętrze w skrzydle zachodnim budynku Szpitala w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem przy ul. Ciągłówka 9.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy, który w wymaganym terminie wykona roboty budowlane związane z wykonaniem: Przebudowa pomieszczeń byłej pralni na I piętrze w skrzydle zachodnim budynku Szpitala w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem przy ul. Ciągłówka 9. Zakres robót obejmuje przebudowa pomieszczeń byłej pralni na I piętrze w skrzydle zachodnim budynku Szpitala - roboty budowlane (w tym wykończeniowe), roboty instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania w pomieszczeniach Szpitala w skrzydle zachodnim budynku na I piętrze.), wykonanie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach jw. W związku z przedmiotową inwestycją przewiduje się następujące roboty: - rozbiórka części ścianek działowych z cegły pełnej oraz innych elementów murowych w części pomieszczeń skrzydła zachodniego budynku Szpitala na I piętrze, demontaż stolarki drzwiowej w pomieszczeniach j.w., rozebranie posadzek w pomieszczeniach j.w., - wykonanie bruzd i przebić w ścianach oraz w stropach dla montażu przewodów instalacji wod.-kan. i c.o. i instalacji elektrycznej zgodnie z projektami branżowymi, - demontaż miejscowy instalacji sanitarnej i elektrycznej w części pomieszczeń j.w. - wykonanie ścian wewnętrznych w części pomieszczeń byłej pralni, - wykonanie ścianek działowych z bloków YTONG gr. 11,5 cm, - uzupełnienie ścian oraz zamurowanie otworów w ścianach z cegły, - zamurowanie bruzd i przebić w ścianach cegłą pełną, - ułożenie w ścianach murowanych nadproży prefabrykowanych w systemie L o wys. 20 cm. - montaż ścianek działowych systemowych w części Działu Farmacji Szpitalnej na I piętrze tj.: - instalowanie ścianek działowych z płyt kartonowo-gipsowych na konstrukcji stalowej (obustronnie 1-warstwowo) o wys. 2,60m - jako oddzielenie poszczególnych pomieszczeń w/w działu. - zakładanie stolarki drzwiowej w przebudowanych pomieszczeniach, - instalowanie drzwi wewnątrzlokalowych drewnianych do stosowania w służbie zdrowia, do gabinetów lekarskich, pomieszczeń zabiegowych, pomieszczeń działu farmacji oraz pomieszczeń sanitarnych i innych, fabrycznie wykończonych, pełnych o wym. podanych na rzutach kondygnacji projektu budowalnego w ilości 14 sztuk, - instalowanie drzwi przesuwnych, pełnych o konstrukcji aluminiowej (skrzydło drzw.+system przesuwny z maskownicą) o wym. w świetle 100x200cm (do łazienki dla pacjentów) w ilości 1 sztuki. - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej w przebudowywanych pomieszczeniach w skrzydle zachodnim Szpitala na I piętrze, tj.: - wykonanie wysokoelastycznej izolacji przeciwwilgociowej powierzchni poziomych i pionowych z masy uszczelniającej w pomieszczeniach sanitarnych (łazienki) - poddanych działaniu wody i wilgoci. - wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych i uzupełnień na ścianach, belkach i sufitach w części pomieszczeń byłej pralni na I piętrze budynku Szpitala, - pokrycia tynków wewnętrznych ścian i sufitów gładzią gipsową jednowarstwową w/w pomieszczeniach. - przygotowanie podłoża (m. in. oczyszczenie-odpylenie, uzupełnienie ubytków, gruntowanie, w miejscach spękań podłoża zastosować zbrojenie z siatki), - wykonywanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej M12 gr. śr. 3cm pod posadzki wraz z ułożeniem siatki zbrojeniowej w części pomieszczeń byłej pralni skrzydła zachodniego na I piętrze, - wykonanie dylatacji, - wykonanie samopoziomujących, cienkowarstwowych wylewek wyrównujących (o grub. 2-5mm) podłoża cementowe w/w pomieszczeniach. - wykonanie pokrycia podłóg (wykładziny) płytkami ceramicznymi (terakota p.poślizgowa), - pokrycie ścian płytkami ceramicznymi (okładziny), które stanowią warstwę ochronną ścian wewnętrznych w pomieszczeniach sanitarnych oraz w gabinetach lekarskich i diagnostycznych, sali gimnastycznej i w dziale farmacji szpitalnej - przy umywalkach. - montaż wykładzin elastycznych w pomieszczeniach Oddziału Szpitalnego w skrzydle zachodnim budynku na I piętrze, tj.: - wykonanie montażu sufitów podwieszonych z płyt kart.-gips. w części pomieszczeń byłej pralni w skrzydle zachodnim budynku Szpitala na I piętrze. W zakres tych robót wchodzą: - wykonywanie sufitów podwieszonych na ruszcie metalowym z płyt kartonowo-gipsowych wodoodpornych 1-warstwowych gr. 12,5mm w pomieszczeniach sanitarnych (łazienki dla pacjentów i personelu). - wykonanie malowania wewnętrznego w przebudowanych pomieszczeniach byłej pralni w skrzydle zachodnim budynku Szpitala na I piętrze. W zakres tych robót wchodzą: - malowanie nowych i starych tynków ścian i sufitów farbą emulsyjną akrylową w części pomieszczeń, - malowanie ścian i sufitów farbą lateksową ( lub polimerową) w pomieszczeniach sanitarnych, - montaż kątowych poręczy (uchwytów) ściennych wc i umywalkowych dla niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej (z gotowych elementów) w pomieszczeniu sanitarnym (łazienka dla pacjentów), - montaż odbojoporęczy na ścianach jako gotowych elementów na wys. 1,10 m na ciągu komunikacyjnym. - wykonanie nowej instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej (wodociągowej, hydrantowej i kanalizacyjnej) po uprzednim zdemontowaniu części starej instalacji; instalacje należy wykonać w dowiązaniu do istniejącej zmodernizowanej instalacji na poziomie parteru i piętra budynku Szpitala. - wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania; instalacje należy wykonać w dowiązaniu do istniejącej instalacji c.o. na poziomie I piętra (pomieszczenia byłej pralni, boczne klatki schodowe w skrzydle zachodnim Szpitala). W zakres tych robót wchodzą czynności wyszczególnione poniżej, tj.: - roboty przygotowawcze, - roboty montażowe instalacji co. - obejmują one montaż rurociągów, montaż armatury, montaż grzejników wraz z osprzętem, próby i regulacje, - roboty związane z wykonaniem izolacji termicznej, - prowadzenia robót budowlanych - elektrycznych związanych wykonaniem rozdzielnic nN, przewodów zasilających i linie kablowe, instalacje gniazd wtykowych i oświetleniowa, sieci telefoniczne i komputerowe, Szczegółowy zakres robót objętych niniejszym zamówieniem został określony: - w przedmiarze robót załącznik nr 1 cześć A, B, C, do niniejszej SIWZ, oraz w kosztorysie ślepym załącznik nr 1a część A, B, C do niniejszej SIWZ jako element pomocniczy, który ułatwi konstruowanie kosztorysu ofertowego sporządzonego w pełnej formie przez wykonawców, - w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB załącznik nr 2 część A, B, C do niniejszej SIWZ. - w dokumentacji technicznej będącej podstawą opisu przedmiotu niniejszego zamówienia ze względów praktycznych - została opublikowana na stronie Zamawiającego w postaci odrębnego pliku stanowiącego załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, która zawiera wszelkie niezbędne dla Wykonawcy dokumenty, uzgodnienia, opisy i rysunki - dokumentacja techniczna załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: obowiązkiem Wykonawcy jest dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty, w celu zapoznania się z zakresem pracy i ze specyfiką robót w czynnym obiekcie. Roboty budowlane należy rozpocząć niezwłocznie po podpisaniu umowy i wykonywać je zgodnie z projektem budowlanym, wymaganiami określonymi w specyfikacji technicznej wykonywania i odbioru robót oraz sporządzonym harmonogramem robót. Przedmiot zamówienia dokładnie jest podany w przedmiarze robót - załącznik nr 1 cześć A, B, C do SIWZ, oraz w kosztorysie ślepym - załącznik nr 1a cześć A, B, C do SIWZ opracowane na podstawie, dokumentacji technicznej - załącznik nr 8 do SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych STWiORB - załącznik nr 2 część A, B, C do SIWZ. Uwaga: Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne (zastosowany materiał), jednakże na Wykonawcy spoczywa obowiązek stwierdzenia równoważności materiałów tzn. o parametrach nie gorszych niż przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia, kosztorysie, STWiORB, projekcie..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 7. Zamawiający uwzględnia możliwość udzielenia zamówienia dla robót dodatkowych przewidzianych na podstawie art. 67, ust. 1, punktu 5) podpunktu b) Wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Kwoty wadium: Kwota wadium 4 000 zł 4. Forma wpłaty: 1) Wadium można wnieść w jednej lub w kilku następujących formach: a) Pieniądzu - przy czym wadium wniesione w tej formie musi zostać wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego i musi w dacie otwarcia przetargu być już na nim zaksięgowane. Numer rachunku bankowego: ING Bank Śląski S.A. o/Zakopane 72 1050 1474 1000 0022 1051 3558 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - ZPM-2810-08/13. W pozostałych przypadkach (pkt. 3 b, c, d) należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 8. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy. 9. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie, w określonym terminie i na wymagany okres, zostanie wykluczony a jego ofertę Zamawiający uzna za odrzuconą. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktów 10 i 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Dokładnie należy podać w ofercie sposób w jaki Zamawiający ma zwrócić wniesione wadium tj. adres banku, numer konta itd. !!! (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności polegających na wykonywaniu usługi leasingu, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. - Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.1.1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonywania robót ogólnobudowlanych w o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto - Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.1.2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.1.3.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.1.3.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. - Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI.1.4.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik Nr 6 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestrowych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestrowych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3) Kosztorys ofertowy opracowany w pełnej formie na podstawie załączonego do specyfikacji przedmiaru robót oraz kosztorysu ślepego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- terminów realizacji przedmiotu zamówienia z powodu wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron, - terminów realizacji przedmiotu zamówienia oraz zmian w harmonogramie robót będących konsekwencjami zmian organizacyjnych w Szpitalu oraz zmian terminów zakończenia zadania określonego w zamówieniu. - terminów rozpoczęcia lub zakończenia robót związanych z koniecznością reorganizacji pracy u Zamawiającego oraz zmian terminów zakończenia zadania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rehabilitacja.zakopane.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S.
Jasińskiego w Zakopanem
Ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 13:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem Ul. Ciągłówka 9, 34-500 Zakopane.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 3 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Obsługa bramy wjazdowej do Morskiego Oka na Palenicy Białczańskiej (styczeń-grudzień 2025)
- Dostawa monitorów do ciągłych pomiarów hemodynamicznych - 2 szt.
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 im. Heleny Marusarzówny w Zakopanem
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Zakopanem
- dostawa skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności : pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, warzywa, owoce i mrożonki na potrzeby szpitala
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Modernizacja kotłowni gazowej w szkole podstawowej w Rożnowie
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.