Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-22
Ogłoszenie nr 86387 - 2017 z dnia 2017-05-22 r.
Szczecin:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 512058-N-2017
Data: 18/05/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 32058816100000, ul.
Al. Piastów
17,
70310
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
0-91 449 4250, 449 4042, e-mail
zm@ps.pl, faks
0-91 449 4690.
Adres strony internetowej (url): www.zut.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4)
W ogłoszeniu jest: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług sukcesywnego odbioru odpadów komunalnych odpadów komunalnych stałych (tak zmieszanych, jak i segregowanych, nadających
i nienadających się do recyklingu) z obiektów Zamawiającego płożonych w granicach administracyjnych miasta Szczecina. Przedmiotu niniejszego zamówienia nie stanowi jednak odbiór odpadów niebezpiecznych, których listę określają właściwe przepisy z zakresu ochrony środowiska.
2. W zakres przedmiotu niniejszego zamówienia wchodzi również:
1) Wypożyczenie czy też w inny sposób stałe udostępnienie Zamawiającemu na czas wykonywania zamówienia pojemników na gromadzenie Odpadów (w tym również pojemników przeznaczonych do segregowania określonego rodzaju odpadów
takich jak szkło, PET-y, papier, itd.);
2) Dostarczenie (podstawianie) pojemników, o których mowa w pkt 1) powyżej w miejsca
gromadzenia w nich Odpadów u Zamawiającego do czasu ich odbioru
i wywozu po stronie Wykonawcy w wykonaniu zamówienia;
3) Utrzymywanie dostarczonych (podstawionych) Zamawiającemu pojemników na Odpady
w odpowiednim stanie zdatnym do użytku wraz z okresowym myciem.
3. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto:
1) Zapewnienie i utrzymanie przez cały okres realizacji zamówienia środków transportu i innych narzędzi koniecznych do odbioru odpadów i ich transportu do właściwego miejsca składowania, a także dobór takiego miejsca składowania (lub utylizacji) odpadów z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie przepisów należy
do Wykonawcy
2) Dobór i utrzymywanie odpowiedniego personelu do świadczenia leżących po stronie Wykonawcy usług w ramach niniejszego zamówienia. Zamówienie przewiduje czynności w zakresie jego realizacji po stronie Wykonawcy stanowiące wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy
(i tym samym wymagający wykonywania wyłącznie przez osoby zatrudnione przez Wykonawców lub ich podwykonawcę czy podwykonawców) na umowę o prace
4. Szczegółowo świadczenia składające się na przedmiot niniejszego zamówienia
(w tym usługi i obowiązki Wykonawcy niewymienione wyżej), jak też warunki ich wykonania,
a także szczegółowe dane dotyczące przedmiotu niniejszego zamówienia, w tym wskazanie miejsc (tzw. punktów adresowych u Zamawiającego), do których należy dostarczyć (podstawić) pojemniki na odpady celem gromadzenia w nich odpadów do czasu ich odbioru i wywozu
po stronie Wykonawcy w wykonaniu niniejszego zamówienia, liczba i rodzaj (w tym przeznaczenie i wymaganą objętość) tych pojemników dla danego punktu dresowego, częstotliwość i dni odbioru i wywozu odpadów z poszczególnych punktów adresowych, jak również rodzaj wskazanych wyżej czynności wymagających wykonania przez osoby zatrudnione przez Wykonawców lub ich podwykonawcę czy podwykonawców na umowę o prace, środki dokumentowania i kontroli spełniania wskazanego obowiązku, jak też sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań) - zawiera SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług sukcesywnego odbioru odpadów komunalnych stałych (tak zmieszanych, jak i segregowanych, nadających
i nienadających się do recyklingu) z obiektów Zamawiającego płożonych w granicach administracyjnych miasta Szczecina oraz w miejscowości Ostoja (gmina Kołbaskowo, powiat policki, zachodniopomorskie). Przedmiotu niniejszego zamówienia nie stanowi jednak odbiór odpadów niebezpiecznych, których listę określają właściwe przepisy z zakresu ochrony środowiska.
2. W zakres przedmiotu niniejszego zamówienia wchodzi również:
1) Wypożyczenie czy też w inny sposób stałe udostępnienie Zamawiającemu na czas wykonywania zamówienia pojemników na gromadzenie Odpadów (w tym również pojemników przeznaczonych do segregowania określonego rodzaju odpadów
takich jak szkło, PET-y, papier, itd.);
2) Dostarczenie (podstawianie) pojemników, o których mowa w pkt 1) powyżej w miejsca
gromadzenia w nich Odpadów u Zamawiającego do czasu ich odbioru
i wywozu po stronie Wykonawcy w wykonaniu zamówienia;
3) Utrzymywanie dostarczonych (podstawionych) Zamawiającemu pojemników na Odpady
w odpowiednim stanie zdatnym do użytku wraz z okresowym myciem.
3. Do obowiązków Wykonawcy należy ponadto:
1) Zapewnienie i utrzymanie przez cały okres realizacji zamówienia środków transportu i innych narzędzi koniecznych do odbioru odpadów i ich transportu do właściwego miejsca składowania, a także dobór takiego miejsca składowania (lub utylizacji) odpadów z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie przepisów należy
do Wykonawcy
2) Dobór i utrzymywanie odpowiedniego personelu do świadczenia leżących po stronie Wykonawcy usług w ramach niniejszego zamówienia. Zamówienie przewiduje czynności w zakresie jego realizacji po stronie Wykonawcy stanowiące wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy
(i tym samym wymagający wykonywania wyłącznie przez osoby zatrudnione przez Wykonawców lub ich podwykonawcę czy podwykonawców) na umowę o prace
4. Szczegółowo świadczenia składające się na przedmiot niniejszego zamówienia
(w tym usługi i obowiązki Wykonawcy niewymienione wyżej), jak też warunki ich wykonania,
a także szczegółowe dane dotyczące przedmiotu niniejszego zamówienia, w tym wskazanie miejsc (tzw. punktów adresowych u Zamawiającego), do których należy dostarczyć (podstawić) pojemniki na odpady celem gromadzenia w nich odpadów do czasu ich odbioru i wywozu
po stronie Wykonawcy w wykonaniu niniejszego zamówienia, liczba i rodzaj (w tym przeznaczenie i wymaganą objętość) tych pojemników dla danego punktu dresowego, częstotliwość i dni odbioru i wywozu odpadów z poszczególnych punktów adresowych, jak również rodzaj wskazanych wyżej czynności wymagających wykonania przez osoby zatrudnione przez Wykonawców lub ich podwykonawcę czy podwykonawców na umowę o prace, środki dokumentowania i kontroli spełniania wskazanego obowiązku, jak też sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań) - zawiera SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 7)
W ogłoszeniu jest: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie niniejszego zamówienia (Umowa o zamówienie) zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1
pkt 6 ustawy (zwanych dalej Zamówieniami uzupełniającymi).
2. Zakresem (przedmiotem) Zamówień uzupełniających, o którym mowa w ust. 1 niniejszego działu będzie powtórzenie podobnych usług jak usługi stanowiące przedmiot niniejszego postępowania, w szczególności:
1) Odbieranie i wywóz odpadów z obiektów czy innego rodzaju punktów adresowych innych niż wskazane w opisie przedmiot zamówienia w ramach niniejszego postępowania przetargowego (tj. innych niż wskazane w załączniku nr 1 SIWZ);
2) Odbieranie i wywóz odpadów w okresie, który nastąpi po zakończeniu okresu wykonywania usług w ramach Umowy o zamówienie z niniejszego postępowania przetargowego (tj. powierzenie wykonywania usługi odbierania i wywozu odpadów
na okres po upływie okresu ubezpieczenia wyznaczonego w dziale IV SIWZ);
3) Odbieranie i wywóz odpadów przy użyciu podstawianych przez Wykonawcę pojemników innych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia z niniejszego postępowania (przetargu), tj. innych niż wskazane w załączniku nr 1 SIWZ.
3. Przez odpady, o których mowa w ust. 2 powyżej rozumie się wszelkie odpady, do których odbioru i wywozu zdolny będzie Wykonawca Zamówienia uzupełniającego.
4. Zamówienia uzupełniające będą łącznie stanowić nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. W ramach wskazanego limitu 20% wartości zamówienia podstawowego Zamówienia uzupełniające mogą być udziale, w zależności od wyboru lub potrzeb Zamawiającego, na wszystkie lub niektóre ze zdarzeń spośród wskazanych
w ust. 2 niniejszego działu, a nadto w ramach jednego, dwóch lub więcej postępowań
(i w konsekwencji zawarciu jednej, dwóch lub więcej umów) na Zamówienia uzupełniające.
5. Udzielenie Zamówień uzupełniających, o których mowa powyżej jest prawem
(a nie obowiązkiem) Zamawiającego. Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1 niniejszego działu
nie przysługuje roszczenie o udzielenie mu Zamówienia uzupełniającego (zawarcie
z nim dodatkowej umowy obejmującej Zamówienie uzupełniające). Również Zamawiającemu
nie przysługuje względem Wykonawcy roszczenie o zawarcie z nim Umowy na Zamówienie uzupełniające.
W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy PZP (ani też zamówień, o których mowa w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy PZP)
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Data 2017-05-26, godzina 12:00. Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony,negocjacje z ogłoszeniem): NIE Wskazać powody Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > Polski
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Data 2017-05-29, godzina 12:00.Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony,negocjacje z ogłoszeniem): NIE Wskazać powody: nie dotyczy. Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > Polski
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu gastronomicznego, chłodniczego, grzejnego, myjącego, polowego
- WYMIANA POZIOMU I PIONÓW WODNO-KANALIZACYJNYCH W BUDYNKU WTMiT PRZY AL. PIASTÓW 41 W SZCZECINIE
- USŁUGA DOSTĘPU DO SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ
- Realizacja kompleksowych działań komunikacyjnych oraz wsparcie eksperckie w zakresie opracowywania treści merytorycznych związanych z realizacją projektu Green4HEAT.
- Wykonanie w roku 2025 pięcioletnich przeglądów instalacji elektrycznych i ochrony odgromowej w budynkach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.