Ogłoszenie z dnia 2014-01-14
Warszawa: Ochronę mienia i osób w budynku Zespołu Szkół Nr 106 przy ul. Vincenta van Gogha 1 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 8673 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 106 , ul. Van Gogha 1, 03-188 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8844380 w. 44, faks 0-22 6146716.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.waw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zs.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochronę mienia i osób w budynku Zespołu Szkół Nr 106 przy ul. Vincenta van Gogha 1 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach obiektu Zespołu Szkół Nr 106 przy ul .Vincenta van Gogha 1 w Warszawie, 2) ochronę wyżej wymienionego obiektu przed dostępem do niego osób nieuprawnionych, 3) ochronę mienia instytucji znajdujących się w obiekcie szkolnym przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, 4) zapobieganie zakłóceniom porządku na terenie obiektu, 5) niezwłoczne powiadamianie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania , 6) kontrolę ruchu osobowego i materiałowego, 7) prowadzenie dokumentacji ochronnej, a zwłaszcza dziennika zmiany zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej zmiany oraz o rozmieszczeniu poszczególnych pracowników ochrony i czasie wykonywania przez nich zadań, a także prowadzenia na bieżąco raportu zmiany zawierającego wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu i przekazania służby ochronnej, 8) monitoring - przeszkolenie i umiejętność z zakresu obsługi monitoringu centralki sygnalizacji ppoż., centralki sygnalizacji napadu i włamania, Ochrona obiektu odbywać się będzie siedem dni w tygodniu, w systemie całodobowym, realizowanym przez 2 pracowników ochrony na zmianę, przy czym personel ochrony musi być stały. Wykonawca zapewni personel składający się z osób posiadających niezbędne uprawnienia do wykonywania ochrony. Zamawiający wymaga aby wszyscy pracownicy ochrony byli jednolicie ubrani i posiadali czytelne identyfikatory. Nadzór nad prawidłową ochroną ze strony Wykonawcy i stały kontakt z przedstawicielem obiektu sprawować będzie kierownik obiektu z licencją II stopnia pracownika ochrony fizycznej. Inne obowiązki Wykonawcy nie uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia zostały ujęte i wyszczególnione we wzorze umowy stanowiącej załącznik Nr 3 do SIWZ...
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają stosowną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) Nadzór nad prawidłową ochroną ze strony Wykonawcy i stały kontakt z przedstawicielem obiekty sprawować będzie kierownik obiektu z licencją II stopnia pracownika ochrony fizycznej b) Wykonawca musi wykazać, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 usługi ochrony fizycznej osób i mienia, świadczone w obiektach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda minimum przez okres 6 miesięcy ( w tym: co najmniej dwa zamówienia dotyczące ochrony osób i mienia w oświacie: szkoły, uczelnie ) . Należyte wykonanie powyższych usług musi być poświadczone dokumentami (np. referencje) Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. (Dz. U. 2002 Nr 75, poz 690 z póź. Zmian.) przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynki przeznaczone na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, turystyki, sportu, obsługi w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenie usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz innych ogólnie dostępnych budynków przeznaczonych do wykonywania podobnej funkcji, w tym także budynki biurowe i socjalne.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonywania zamówienia. Spełnienie warunku nastąpi poprzez wykazanie dysponowania co najmniej sześcioma osobami, które: a) posiadają minimalny 12 miesięczny staż pracy jako pracownik ochrony, b) posiadają aktualne zaświadczenie o niekaralności (które należy dołączyć do oferty), c) posiadają co najmniej wykształcenie średnie d) posiadają zatrudnienie w firmie Wykonawcy - na podstawie umowy o pracę. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zostanie potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy - składanym przy zatwierdzeniu danego pracownika do pracy na obiekcie Zespołu Szkół Nr 106 przy ul. Vincenta van Gogha 1 w Warszawie. e) pracownicy Wykonawcy posiadają przeszkolenie z zakresu monitoringu, centralki sygnalizacji ppoż., centralki sygnalizacji włamania i napadu (należy dołączyć do oferty) f) przynajmniej jeden z pracowników Wykonawcy będący na zmianie posiada przeszkolenie w ramach udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej (należy dołączyć do oferty). g) przynajmniej jeden z pracowników Wykonawcy posiada licencję zabezpieczeń technicznych minimum I stopnia (należy dołączyć do oferty).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) posiadają aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 4 000 000,00 zł z czego na jedno zdarzenie minimum 4 000 000,00 zł b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego c) przedstawili oświadczenie, że nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.7
- 2 - Ocena doświadczenia wykonawcy - 0.3
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.waw.pl; www.zs106.bip.um.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 03-188 Warszawa, ul. Vincenta van Gogha 1 pok. 78..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2014 godzina 11:00, miejsce: 03-188 Warszawa, ul. Vincenta van Gogha 1 pok. 78..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 27.01.2014.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup dekodera do analizy ruchu sieciowego i dużych zbiorów wiadomości e-mail.
- Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowej B i E w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1 - Etap I prace przygotowawcze i projektowe
- Usługi Pocztowe
- Wykonanie dok. projekt-kosztorys. termomodernizacji budynku P-la nr 376 przy ul. Admiralskiej 17 wraz z montażem inst. fotowoltaicznej oraz przyg. budynku do instalacji Systemu do Zarządzania Energią
- Dostawa wirtualnego NGFW
- Dostawy materiałów biurowych i komputerowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia (terenów, urządzeń, mienia ruchomego) w obiektach Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Gdańsku
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia podczas imprezy masowej XXII Międzynarodowy Zlot Morsów Mielno 2025
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej w obiektach Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i monitoringu w Dworze Skrzynki w 2025 roku
- Ochrona fizyczna osób i mienia
- Świadczenie usług ochroniarskich i portierskich wraz z przyjazdem patrolu interwencyjnego na terenie DPS przy ul. Mącznej 3, ul. Rędzińskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25 oraz przy ul. Kaletniczej 8 MCUS.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.