To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-23
Ogłoszenie nr 87035 - 2017 z dnia 2017-05-23 r.
Jelenia Góra: Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze ul. Bankowa 18 - ETAP I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 66782-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze, krajowy numer identyfikacyjny
32516200000, ul.
ul. Mickiewicza
21,
58500
Jelenia Góra, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
75 67 12 830, faks
756 471 745, e-mail
srjg.przetargi@jelenia-gora.sr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.jelenia-gora.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SĄDY POWSZECHNE
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze ul. Bankowa 18 - ETAP I
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OG/ZP-20/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część niniejszej specyfikacji oraz załączniki do niniejszej SIWZ. - Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez biuro projektowe Zakład Budowlany Czadrów - Ciejak z siedzibą 58-405 Krzeszów, ul. Czadrów 121, składającej się z projektu budowlanego z elementami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi i przedmiarem robót. - Roboty realizowane będą na podstawie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę wydanej przez Prezydent Miasta Jelenia Góra, Nr 111/2017 z dnia 30.03.2017 r., znak A-B.6740.93.2017. Charakterystyka robót budowlanych: Zamierzenie remontowe: 1. PIWNICE Skucie zawilgoconych tynków na ścianach zewnętrznych i ich odtworzenie przy użyciu tynków renowacyjnych, Wykucie i usunięcie istniejących stalowych drzwi do skarbca, Wykucie otworu drzwiowego i osadzenie drzwi wewnętrznych, Zdarcie starych powłok malarskich, przetarcie starych tynków i wykonanie nowych gładzi w oznaczonych i remontowanych pomieszczeniach piwnic, malowanie ścian i sufitów, Dodatkowa izolacja przeciwogniowa ścian z pomieszczeniach piwnic poprzez montaż płyt gipsowo-kartonowych "Ogień" zgodnie z ekspertyzą o stanie ochrony przeciwpożarowej, Wymiana posadzek z płytek gresowych w części komunikacyjnej piwnic z likwidacją schodów i wykonaniem pochylni, Wymiana oznaczonych drzwi wewnętrznych na drzwi odporności ogniowej EI30 i EI 60 Przebudowa instalacji elektrycznej oświetleniowej z wymianą opraw (zakłada się wykorzystanie i modernizację istniejącej instalacji), 2. PARTER Rozbiórka metalowych ścianek działowych w pomieszczeniach adaptowanych na archiwum, Montaż okładzin ściennych, obudowy słupów i sufitu podwieszanego w pomieszczeniach przyszłego archiwum z płyt ogniochronnych na ruszcie metalowym, Montaż nowych ścianek działowych z płyt ogniochronnych Montaż drzwi o odporności ogniowej zgodnie z ekspertyzą o stanie ochrony przeciwpożarowej, Montaż klap przeciwpożarowych na przejściach istniejących instalacji Wykonanie gładzi na okładzinach i malowanie, Wymiana posadzki w przyszłym archiwum z płytek gresowych z cokolikami, Przebudowa instalacji elektrycznej oświetleniowej z wymianą opraw (zakłada się wykorzystanie i modernizację istniejącej instalacji) z wykonaniem pomiarów, 3. KLATKA SCHODOWA Wymiana drzwi na klatce schodowej na drzwi odporności ogniowej Przebudowa instalacji elektrycznej oświetleniowej z wymianą opraw (zakłada się wykorzystanie i modernizację istniejącej instalacji) z wykonaniem pomiarów, 4. ISTNIEJĄCE INSTALACJE GRZEWCZE, KLIMATYZACYJNE, SYGNALIZACYJNE Przełożenie istniejących instalacji grzewczych, klimatyzacyjnych i wentylacyjnych (demontaż i ponowny montaż) i urządzeń wynikające z demontażu lub przebudowy ścianek, wykonaniu okładzin ściennych i sufitowych, Połączenie lub uzupełnienie istniejących i nowych instalacji elektrycznych, sygnalizacyjnych i alarmowych wynikające z demontażu lub przebudowy ścianek, wykonaniu okładzin ściennych i sufitowych i sprawdzenie poprawności ich działania, Montaż kurtyny powietrznej w strefie wejścia z przyłączeniem do istniejącej lub uzupełnionej instalacji. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okresie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, osób wykonujących czynności będące robotami budowlanymi realizowanymi w miejscu wykonania zamówienia, w zakresie określonym przedmiarami robot (Załączniki nr 9.2 do SIWZ). Realizacja robót na podstawie umowy o pracę polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1(1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45311000-0,
45316000-5,
45331000-6,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT624641.05 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 768308,49 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- EW Pilchowice II -Odtworzenie części elektrycznej turbozespołu TZ-1 - generator G-1
- Bieżące utrzymanie oznakowania drogowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Jelenia Góra
- BUDOWA, PRZEBUDOWA I WYMIANA OŚWIETLENIA NA OBSZARZE ŚRÓDMIEŚCIA JELENIEJ GÓRY
- Wykonanie audytu dostosowania maszyn do wymagań minimalnych i zasadniczych w obiektach elektrowni wodnych TAURON Ekoenergia sp. z o.o.
- Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Jelenia Góra
- ZAGOSPODAROWANIE PLACU PRZY UL. MARII SKŁODOWSKIEJ - CURIE 12 W JELENIEJ GÓRZE - "BEZPIECZNA STREFA RELAKSU, WYPOCZYNKU I ZABAW POD CHMURKĄ"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.