eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LyskiZmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lyski dla sołectw Pstrążna i Raszczyce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-16

Lyski: Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lyski dla sołectw Pstrążna i Raszczyce
Numer ogłoszenia: 88381 - 2015; data zamieszczenia: 16.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94590 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lyski, ul. Dworcowa 1a, 44-295 Lyski, woj. śląskie, tel. 32 4300051 wew. 119, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lyski dla sołectw Pstrążna i Raszczyce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest: 1. Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lyski dla sołectw Pstrążna i Raszczyce zgodnie z uchwałami: 1) Nr RG.0007.70.2014 Rady Gminy Lyski z dnia 30 października 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lyski dla sołectwa Pstrążna; 2) Nr RG.0007.69.2014 Rady Gminy Lyski z dnia 30 października 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Lyski dla sołectwa Raszczyce. Łączny zakres opracowania obejmuje obszar gminy Lyski w granicach administracyjnych sołectw Pstrążna i Raszczyce tj. 942,70 ha. 2. W toku realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1) sporządzenia projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 199), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587) oraz ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej (Dz.U. Nr 76, poz.489 z późn.zm.); 2) opracowania Prognozy oddziaływania na środowisko - zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1235); 3) opracowania Prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany planu uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz.1587); 4) wykonania w imieniu Zamawiającego wszelkich czynności niezbędnych do prawidłowego i kompletnego przeprowadzenia procedury zmiany planu, kompletowanie dokumentacji formalno - prawnej prac planistycznych zgodnie z art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587); 5) sporządzenia zmiany planu w wersji papierowej i elektronicznej na kopii mapy, o której mowa w art.16 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 6) pozyskania niezbędnych map na potrzeby przedmiotowego zamówienia oraz jeśli zajdzie taka konieczność dokonania ich kalibracji na własny koszt; Rysunek opracowany na bazie mapy zasadniczej winien zawierać granice i numery działek. Projekt musi zawierać łączną powierzchnię opracowania oraz powierzchnie poszczególnych terenów (jednostek planu), a także zestawienie działek objętych renta planistyczną wraz z podaniem powierzchni tych działek (wskazaniem całości lub części powierzchni); 7) analizy wniosków o zmiany w planie, które wpłynęły przed ogłoszeniem i obwieszczeniem o przystąpieniu do sporządzenia planu; 8) uczestnictwa w dyskusjach publicznych, prezentacji projektu planu Komisji Urbanistyczno- Architektonicznej; 9) do udziału w posiedzeniach Komisji, sesjach Rady Gminy, spotkaniach z Wójtem i innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury planistycznej. 3. W celu realizacji przedmiotu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa niezbędne materiały znajdujące się w jego posiadaniu. Dla terenu objętego przedmiotem zamówienia gmina posiada aktualne plany zagospodarowania przestrzennego: 1) sołectwa Pstrążna zatwierdzony Uchwałą Rady Gminy Lyski Nr L/9/2006 z dnia 09.02.2006 r. (Dz.U. Woj.Śl. Nr 41, poz. 1183 z dnia 4 kwietnia 2006 r.); 2) sołectwa Raszczyce zatwierdzony Uchwałą Rady Gminy Lyski Nr LVIII/55/2006 z dnia 25.10.2006 r. (Dz.U. Woj.Śl. Nr 141, poz. 3966 z dnia 4 grudnia 2006 r.); Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lyski zatwierdzone uchwałą Rady Gminy Lyski Nr RG.0007.75.2011 z dnia 13.09.2011 r. oraz Opracowanie ekofizjograficzne dla gminy Lyski (grudzień 2010 r.). 4. Pozostałe dane i materiały (w tym kopię mapy zasadniczej, o której mowa w § 16 ustawy z dnia 23 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2015r. Poz.199)) Wykonawca pozyska we własnym zakresie, a ich koszt zawiera się w cenie oferty. II. Wymagania techniczne 1. Opracowania muszą być przekazywane w formie papierowej i cyfrowej, opracowania te muszą być tożsame. 2. Wymagania dla rysunków planu: 1) Dane rastrowe: rysunek w postaci TIFF z georeferencją rastra. 2) Raster planu powinien posiadać przypisaną georeferencje w układzie PL-2000. 3) Dane wektorowe: dane w postaci SHP. Standard SHAPE to cztery pliki składające się na jedną warstwę tematyczną (shp, dba, prj, shx). 4) Dostarczyć należy warstwy tematyczne: a) Granica planu - warstwa poligonowa zawierająca granice opracowania MPZP; b) Przeznaczenie terenów - warstwa typu poligon - wyodrębnione przeznaczenia terenów planu, jeden obiekt poligonowy to jeden teren planistyczny, jednostka planistyczna posiadająca opis atrybutowy zawierający minimum trzy atrybuty opisujące; c) Przeznaczenie - skrótowy opis przeznaczenia tj. MN, U, MU, MW, ZP; d) Symbol - opis terenu planistycznego, jednostki planistycznej, unikalny identyfikator terenu mający odzwierciedlenie w tekście planu, 1.MN, 5.U, (symbol musi być identyczny jak oznaczenie na rysunku planu oraz w treści uchwały); e) Opis przeznaczenia - opis skrótu przeznaczenia tj w legendzie i uchwale planu. Dla przeznaczenia MN opis to zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna); f) Linie zabudowy - warstwa liniowa - warstwa zawiera linie zabudowy i opis atrybutowy podziału linii na linie obowiązujące i nieprzekraczalne; g) Typ - opis typu linii (obowiązująca lub nieprzekraczalna); h) Inne warstwy tematyczne - pozostałe ustalenia planów (tj. linie wysokiego napięcia, punkty widokowe - wszystkie elementy wymienione w legendzie); i) Dopuszcza się trzy typy warstw: liniowe, poligonowe, punktowe; j) Każda warstwa powinna zawierać opis atrybutowy w postaci: k) Nazwa - nazwa taka jak w legendzie rysunku i w treści planu; l) Etykieta - jeśli na rysunku planu warstwa posiada opis (np. numer stanowiska archeologicznego, oznaczenie dla linii wysokiego napięci itp.); 3. Wymagania dla tekstu: Tekst uchwały w formacie Edytor Aktów Prawnych XML Legislator oraz .pdf; III. Na wykonane zadanie Zamawiający żąda udzielenia 60 miesięcy gwarancji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.41.00.00 - 74.41.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARCHIMEDES - Paweł Duś, ul. Storczyków 59, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47970,00

  • Oferta z najniższą ceną: 47970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 138621,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.