Ogłoszenie z dnia 2012-04-18
Dęblin: Świadczenie usług transportu sanitarnego.
Numer ogłoszenia: 88583 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 6 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 2, 08-530 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 081 8837127, 8837260, faks 081 8837128.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportu sanitarnego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów karetką z zespołem specjalistycznym (zwany dalej transport S) oraz z zespołem podstawowym (zwany dalej transport PODSTAWOWY), które obejmują świadczenie usług transportu pacjentów do innych jednostek świadczących usługi medyczne w celu dalszego leczenia lub wykonania badania bądź konsultacji lub przewozu pacjentów do domu zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Maksymalny czas dojazdu na wezwanie w trybie : -ratującym życie do 1,5 godziny -pilnym do 2,5 godziny Zamówieniem PEWNYM jest: -transport sanitarny PODSTAWOWY + SPECJALISTYCZNY w ilości 9 000 km; -godziny pracy ambulansu SPECJALISTYCZNEGO: 180, transportu PODSTAWOWEGO: 20. Zamówieniem OPCJONALNYM jest: -transport sanitarny PODSTAWOWY + SPECJALISTYCZNY w ilości 12 000 km; -godziny pracy ambulansu SPECJALISTYCZNEGO: 200, transportu PODSTAWOWEGO 88. Jeżeli w czasie trwania umowy dojdzie do wyczerpania zakresu godzin dla jednego z rodzajów transportu a równocześnie pozostanie zakres godzin dla innego rodzaju transportu Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania zamiennego wykorzystania godzin przy zachowaniu stawek jednostkowych dla wykorzystywanego aktualnego rodzaju transportu. TRANSPORT SANITARNY PACJENTÓW KARETKĄ Z ZESPOŁEM SPECJALISTYCZNYM w składzie zgodnym z wymaganiami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym (transport Specjalistyczny) a) Wymagania odnośnie pojazdu: 1.Wykonawca zapewni pojazd do prawidłowego świadczenia usług; 2.Specjalistyczny środek transportu sanitarnego powinien spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane Polska Norma PN-EN 1789+A1:2011 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - Ambulanse drogowe oraz spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 28 sierpnia 2009 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego (Dz. U. z 2009 r. Nr 139, poz. 1137); 3.Wykonawca oświadcza, że posiada pakiet ubezpieczeń OC, NW obowiązujący dla pojazdów, o których mowa w pkt 2. 4.Pojazdy sanitarne powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. b) Wymagania odnośnie personelu medycznego i kierowców: 1.Zespół specjalistyczny zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006 r. Nr 191, poz. 1410 z późn. zm.) powinien być złożony z co najmniej trzech osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarza systemu oraz pielęgniarkę systemu lub ratownika medycznego; 2.Przyjęcie zlecenia nastąpi na podstawie wcześniejszego zgłoszenia telefonicznego przez pracownika wyznaczonego przez Zamawiającego pod numer telefonu wskazany przez Wykonawcę. Upoważniony pracownik wskaże termin, godzinę oraz miejsce transportu pacjenta. TRANSPORT SANITARNY PACJENTÓW KARETKĄ Z ZESPOŁEM PODSTAWOWYM w składzie zgodnym z wymaganiami ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym (transport PODSTAWOWY) a) Wymagania odnośnie pojazdu: 1.Wykonawca zapewni pojazd do prawidłowego świadczenia usług; 2.Środek transportu sanitarnego powinien spełniać cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane Polska Norma PN-EN 1789+A1:2011 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - Ambulanse drogowe oraz spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 28 sierpnia 2009 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego (Dz. U. z 2009 r. Nr 139, poz. 1137); 3.Wykonawca oświadcza, że posiada pakiet ubezpieczeń OC, NW obowiązujący dla pojazdów, o których mowa w pkt 2. 4.Pojazdy sanitarne powinny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. b) Wymagania odnośnie personelu medycznego i kierowców: -Zespół podstawowy zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006 r. Nr 191, poz. 1410 z późn. zm.) powinien być złożony z co najmniej dwóch osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym pielęgniarkę systemu lub ratownika medycznego. -Przyjęcie zlecenia nastąpi na podstawie wcześniejszego zgłoszenia telefonicznego przez pracownika wyznaczonego przez Zamawiającego pod numer telefonu wskazany przez Wykonawcę. Upoważniony pracownik wskaże termin, godzinę oraz miejsce transportu pacjenta..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wpisani są do rejestru zakładów opieki zdrowotnej ze wskazaniem w nim działalności objętej przedmiotem zamówienia. Do potwierdzenia wpisem do rejestru zakładów opieki zdrowotnej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonali, lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonują, usługę transportu medycznego polegającą na przewozie osób chorych z udziałem specjalistycznego zespołu oraz przewozie osób chorych z zespołem podstawowym na kwotę co najmniej 80.000,00 PLN przy czym usługa ta obejmowała co najmniej 10.000,00 km oraz 100 godzin. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują: -co najmniej 1 karetką specjalistyczną (reanimacyjną) spełniającą cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane Polska Norma PN-EN 1789+A1:2011 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - Ambulanse drogowe, wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 28 sierpnia 2009 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego (Dz. U. z 2009 r. Nr 139, poz. 1137) oraz posiadają pakiet ubezpieczeń OC, NW obowiązujący dla tego typu pojazdów. -Co najmniej jedną karetką transportową spełniającą cechy techniczne i jakościowe określone w Polskich Normach przenoszących europejskie normy zharmonizowane Polska Norma PN-EN 1789+A1:2011 Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - Ambulanse drogowe, wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 28 sierpnia 2009 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego (Dz. U. z 2009 r. Nr 139, poz. 1137) oraz posiadają pakiet ubezpieczeń OC, NW obowiązujący dla tego typu pojazdów. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. : - zespołem specjalistycznym zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006 r. Nr 191, poz. 1410 z późn. zm.) złożonym z co najmniej trzech osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny; - zespołem podstawowym zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006 r. Nr 191, poz. 1410 z późn. zm.) złożonym z co najmniej dwóch osób uprawnionych do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, II piętro, pokój numer 203.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, II piętro, pokój numer 202, Kancelaria Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Dostawa zasilaczy, przewodów i aparatu, z podziałem na zadania.
- "Sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych, warzyw i owoców mrożonych w 2025 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 66/24/P"
- Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania stałych niesegregowanych, zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych administrowanych 41BLSz w Dęblinie
- Dostawa stanowiska do wytwarzania kompozytów metoda pre-preg
- Sukcesywne dostawy napoi bezalkoholowych w 2025 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- Świadczenie usługi w zakresie sukces. odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsump. kat. 3 ze stołówek żołnierskich, odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne z kompleksów 41 BLSz
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy i odwozy uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Łyszkowice w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2025 roku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych
- "Świadczenie usługi dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Paradyż na podstawie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Dowóz i odwóz uczniów z niepełnosprawnościami z terenu miasta Zgierza do szkół i ośrodków w roku 2025
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów szkolnych uczniów niepełnosprawnych na terenie Gminy Gromnik oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozu
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY SIERAKÓW W OKRESIE OD 01.01.2025 ROKU DO 31.12.2025 ROKU NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH SZKOLNYCH
- Świadczenie usług przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Ozimek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.