Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-21
Częstochowa: Pełnienie funkcji Koordynatora projektu, Specjalisty ds. finansowych, Specjalisty ds. promocji i rekrutacji, Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji, Doradcy prawnego, Koordynatora szkolnego ds. zajęć dydaktycznych w ZSS 23 oraz Koordynatora szkolnego ds. zajęć dydaktycznych w ZSS 43 w projekcie Subregionalny program rozwoju szkolnictwa specjalnego - SPROSS, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2
Numer ogłoszenia: 88976 - 2012; data zamieszczenia: 21.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych Nr 23 w Częstochowie , ul. Legionów 58, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 3241838, faks 34 3241838.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zss23.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Specjalnych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Koordynatora projektu, Specjalisty ds. finansowych, Specjalisty ds. promocji i rekrutacji, Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji, Doradcy prawnego, Koordynatora szkolnego ds. zajęć dydaktycznych w ZSS 23 oraz Koordynatora szkolnego ds. zajęć dydaktycznych w ZSS 43 w projekcie Subregionalny program rozwoju szkolnictwa specjalnego - SPROSS, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Poddziałanie 9.1.2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi pełnienie funkcji: Specjalisty ds. promocji i rekrutacji, Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji, Doradcy prawnego, Koordynatora szkolnego ds. zajęć dydaktycznych w ZSS 23 oraz Koordynatora szkolnego ds. zajęć dydaktycznych w ZSS 43 w projekcie Subregionalny program rozwoju szkolnictwa specjalnego - SPROSS. Zamówienie podzielone jest na 7 części: 1. Część nr 1 Koordynator projektu; Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: koordynacja prac Zespołu Projektowego, podział zadań, organizacja i uczestnictwo w spotkaniach, koordynacja i czuwanie nad prawidłową realizacją projektu, w tym zgodności realizacji zadań z zapisami we wniosku o dofinansowanie projektu i jego harmonogramem, zatwierdzanie sprawozdań merytorycznych, wyłanianie wykonawców, dokonywania zakupów i zlecanie usług zgodnie z zapisami dokumentów programowych POKL oraz ustawą PZP, nawiązywanie współpracy i nadzór nad pracą wykonawców zadań, stała współpraca z Zespołem Projektowym w zakresie: prowadzenia biura i dokumentacji projektu, działań promocyjnych i informacyjnych w projekcie, monitoringu i ewaluacji projektu, rozliczania finansowego projektu, itp., zatwierdzanie płatności w zakresie merytorycznym, bieżące kontakty z Instytucją Wdrażającą w zakresie realizowanego projektu. 2. Część nr 2 Specjalista ds. finansowych Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej, zatwierdzanie i weryfikowanie dokumentacji finansowej, przyjmowanie i opisywanie dokumentacji finansowej, sprawowanie nadzoru nad wydatkowaniem środków zgodnie z założonym budżetem, weryfikacja prawidłowości wydatkowania pod kątem kwalifikowalności POKL, wnioskowanie o zmiany w zakresie finansowym, bieżący kontakt z Instytucją Wdrażającą w zakresie finansowym realizowanego projektu, bieżąca współpraca z Zespołem Projektowym. 3. Część nr 3 Specjalista ds. promocji i rekrutacji Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: przygotowanie dokumentacji rekrutacyjnej w oparciu o zapisy dokumentów programowych POKL oraz MEN, przeprowadzenie procesu rekrutacji, bieżący nadzór nad promocją projektu, kontakt z mediami, organizacja konferencji, przygotowywanie procedury dokonywania zakupów i zlecania usług pod kątem promocji, dbałość o prawidłowe oznaczanie dokumentacji, pomieszczeń, materiałów promocyjnych, itp., bieżąca współpraca z Zespołem Projektowym. 4. Część nr 4 Specjalista ds. monitoringu i ewaluacji Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: bieżący monitoring postępów realizacji projektu, przeprowadzanie ankiet i testów, dokonywanie kontroli realizacji zajęć, prowadzenie sprawozdawczości i ewaluacji projektu, wprowadzanie danych do PEFS, przygotowywanie i dbałość o prawidłowość przetwarzania danych osobowych uczestników projektów, sporządzanie raportów z monitoringu i ewaluacji, archiwizowanie dokumentacji projektowej, bieżąca współpraca z Zespołem Projektowym. 5. Część nr 5 Doradca prawny Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: zatwierdzanie dokumentacji projektowej pod kątem zgodności z aktami prawa krajowego oraz Unii Europejskiej, dbałość nad prawidłowym przebiegiem procedury zamówień publicznych, bieżąca obsługa projektu pod kątem zgodności prowadzonych działań i podejmowanych zobowiązań z wymogami prawa,bieżąca współpraca z Zespołem Projektowym. 6. Część nr 6 Koordynator szkolny ds. zajęć dydaktycznych w ZSS 23 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: bieżąca realizacja zadań projektowych w ZSS 23, wspomaganie kadry pedagogicznej zaangażowanej w realizację projektu w działaniach na rzecz projektu, bieżący kontakt z kadrą pedagogiczną, uczestnikami projektu i rodzicami, współpraca w procesie naboru uczestników, współpraca w zakresie monitoringu i sprawozdawczości, sporządzanie raportów z przebiegu realizacji projektu w ZSS 23, bieżąca współpraca z Zespołem Projektowym. 7. Część nr 7 Koordynator szkolny ds. zajęć dydaktycznych w ZSS 43. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: bieżąca realizacja zadań projektowych w ZSS 43, wspomaganie kadry pedagogicznej zaangażowanej w realizację projektu w działaniach na rzecz projektu, bieżący kontakt z kadrą pedagogiczną, uczestnikami projektu i rodzicami, współpraca w procesie naboru uczestników, współpraca w zakresie monitoringu i sprawozdawczości, sporządzanie raportów z przebiegu realizacji projektu w ZSS 43, bieżąca współpraca z Zespołem Projektowym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku oceniane będzie przez Zamawiającego według formuły spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy i dokumentów wymienionych w pkt. 7 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku oceniane będzie przez Zamawiającego według formuły spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy i dokumentów wymienionych w pkt. 7 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnienie warunku oceniane będzie przez Zamawiającego według formuły spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy i dokumentów wymienionych w pkt. 7 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zss23.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Specjalnych nr 23 im. Janusza Korczaka w Częstochowie
Sekretariat Dyrektora
ul. Legionów 58
42-200 Częstochowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.03.2012 godzina 08:00, miejsce: ZSS nr 23, ul. Legionów 58 42-200 Częstochowa (Sekretariat Dyrektora). Otwarcie ofert nastąpi 29.03.2012 r. o godz. 08:30 w Sekretariacie Dyrektora w siedzibie Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Subregionalny program rozwoju szkolnictwa specjalnego - SPROSS współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społęcznego w ramach Unii Europejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koordynator projektu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: koordynacja prac Zespołu Projektowego, podział zadań, organizacja i uczestnictwo w spotkaniach, koordynacja i czuwanie nad prawidłową realizacją projektu, w tym zgodności realizacji zadań z zapisami we wniosku o dofinansowanie projektu i jego harmonogramem, zatwierdzanie sprawozdań merytorycznych, wyłanianie wykonawców, dokonywania zakupów i zlecanie usług zgodnie z zapisami dokumentów programowych POKL oraz ustawą PZP, nawiązywanie współpracy i nadzór nad pracą wykonawców zadań, stała współpraca z Zespołem Projektowym w zakresie: prowadzenia biura i dokumentacji projektu, działań promocyjnych i informacyjnych w projekcie, monitoringu i ewaluacji projektu, rozliczania finansowego projektu, itp., zatwierdzanie płatności w zakresie merytorycznym, bieżące kontakty z Instytucją Wdrażającą w zakresie realizowanego projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Specjalista ds. finansowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej, zatwierdzanie i weryfikowanie dokumentacji finansowej, przyjmowanie i opisywanie dokumentacji finansowej, sprawowanie nadzoru nad wydatkowaniem środków zgodnie z założonym budżetem, weryfikacja prawidłowości wydatkowania pod kątem kwalifikowalności POKL, wnioskowanie o zmiany w zakresie finansowym, bieżący kontakt z Instytucją Wdrażającą w zakresie finansowym realizowanego projektu, bieżąca współpraca z Zespołem Projektowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Specjalista ds. promocji i rekrutacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: przygotowanie dokumentacji rekrutacyjnej w oparciu o zapisy dokumentów programowych POKL oraz MEN, przeprowadzenie procesu rekrutacji, bieżący nadzór nad promocją projektu, kontakt z mediami, organizacja konferencji, przygotowywanie procedury dokonywania zakupów i zlecania usług pod kątem promocji, dbałość o prawidłowe oznaczanie dokumentacji, pomieszczeń, materiałów promocyjnych, itp., bieżąca współpraca z Zespołem Projektowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Specjalista ds. monitoringu i ewaluacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: bieżący monitoring postępów realizacji projektu, przeprowadzanie ankiet i testów, dokonywanie kontroli realizacji zajęć, prowadzenie sprawozdawczości i ewaluacji projektu, wprowadzanie danych do PEFS, przygotowywanie i dbałość o prawidłowość przetwarzania danych osobowych uczestników projektów, sporządzanie raportów z monitoringu i ewaluacji, archiwizowanie dokumentacji projektowej, bieżąca współpraca z Zespołem Projektowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Doradca prawny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: zatwierdzanie dokumentacji projektowej pod kątem zgodności z aktami prawa krajowego oraz Unii Europejskiej, dbałość nad prawidłowym przebiegiem procedury zamówień publicznych, bieżąca obsługa projektu pod kątem zgodności prowadzonych działań i podejmowanych zobowiązań z wymogami prawa, bieżąca współpraca z Zespołem Projektowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Koordynator szkolny ds. zajęć dydaktycznych w ZSS 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: bieżąca realizacja zadań projektowych w ZSS 23, wspomaganie kadry pedagogicznej zaangażowanej w realizację projektu w działaniach na rzecz projektu, bieżący kontakt z kadrą pedagogiczną, uczestnikami projektu i rodzicami, współpraca w procesie naboru uczestników, współpraca w zakresie monitoringu i sprawozdawczości, sporządzanie raportów z przebiegu realizacji projektu w ZSS 23, bieżąca współpraca z Zespołem Projektowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Koordynator szkolny ds. zajęć dydaktycznych w ZSS 43.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: bieżąca realizacja zadań projektowych w ZSS 43, wspomaganie kadry pedagogicznej zaangażowanej w realizację projektu w działaniach na rzecz projektu, bieżący kontakt z kadrą pedagogiczną, uczestnikami projektu i rodzicami, współpraca w procesie naboru uczestników, współpraca w zakresie monitoringu i sprawozdawczości, sporządzanie raportów z przebiegu realizacji projektu w ZSS 43, bieżąca współpraca z Zespołem Projektowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa paliwa gazowego w postaci gazu ziemnego wysokometanowego typu E w roku 2025 dla OŚ "WARTA" S.A. w Częstochowie na potrzeby Toalety Miejskiej w Parku Staszica w Częstochowie
- Dostawa tableta dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa nici chirurgicznych dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postepowanie
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Częstochowie oraz Placówki Zamiejscowej w Koniecpolu
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Remonty i bieżąca obsługa konserwacyjna, zab. i usuwanie awarii na instalacji wod. i kan. w bud. i lok. mieszk. stanowiących zasób komunalny,zarządz.i adm. przez ZGM TBS w Częstochowie Sp.z o.o.
więcej: przetargi w Częstochowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.