eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Dostawy materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-29

Tarnów: Dostawy materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 89395 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika, ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6310100, fax 014 6310337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ssz.tar.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów opatrunkowych dla Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie. Sprawa AE/ZP-27-37/08.Przedmiot zamówienia podzielono na 16 Pakietów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na pdstawie art.2 4 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Spełniają warunki określone w ogłoszeniu i SIWZ. Ocena spełniana warunków udziału w postępowaniu - na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów wg zasady spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podst. art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Koncesja,zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, bądź oświadczenie, że do wykonania zamówienia nie są wymagane wymienione dokumenty. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt: 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości(wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów z pkt 5 zastepuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz. 605), stosuje się odpowiednio. 7.Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie Zamawiający uzna za prawidłowy wykaz zawierający co najmniej 1 dostawę. UWAGA: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania firmy].

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssz.tar.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im.E.Szczeklika w Tarnowie, ul.Szpitalna 13, pokój nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Budynek Dyrekcji, ul.Szpitalna 13. pokój nr 13 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ponadto do oferty należy załączyć: 1.Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie RP o których mowa w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz.U. z 2004 Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie. 2.Oświadczenie, iż Wykonawca w odniesieniu do Pakietów Nr 6,11,12,13,14 i 15 przeprowadzi 3 szkolenia pracowników Zamawiającego w okresie trzech pierwszych miesięcy obowiązywania umowy na temat : w odniesieniu do Pakietów Nr 11,12,13,14 i 15 zasad i sposobu zastosowania opatrunków, natomiast w odniesieniu do Pakietu Nr 6 ergonomicznej aplikacji opatrunków. Szkolenia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. 3.Materiały, ulotki informacyjne dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia. 4.Próbki asortymentu ujętego w Pakietach Nr 1-16.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Opaski, wata, lignina, kompresy, siatkowe elastyczne rękawy opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy opasek gipsowych 5-6 minutowych, waty opatrunkowej, ligniny w rolkach, waty celulozowej w arkuszach, kompresów gazowych niejałowych 17-nitkowych, opasek elastycznych tkanych zapinką, opasek wiskozowych dzianych, siatkowych elastycznych rękawów opatrunkowych na dłoń, ramię, mały tułów i głowę..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Kompresy gazowe jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy kompresów gazowych jałowych, 17-nitkowych, 8-warstwowych, do celów inwazyjnych (każdy kompres wewnątrz opakowania zgrzany pojedynczo - typ flow-pack) 5cm x 5cm x 3 szt.w ilości 85 500 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Kompresy gazowe jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy kompresów gazowych jałowych, 17-nitkowych, 12-warstwowych, do celów inwazyjnych z podwijanymi brzegami, 5cm x 5cm x 10 szt. w ilości 8 400 opakowań oraz kompresów gazowych jałowych, 17-nitkowych, 8-warstwowych, do celów inwazyjnych z podwijanymi brzegami: 7,5cm x 7,5cm x 5 szt.w ilości 22 500 opakowań, 7,5cm x 7,5cm x 10 szt.w ilości 15 000 opakowań, 10cm x 10cm x 5 szt.w ilości 35 000 opakowań, 10cm x 10cm x 10 szt.w ilości 17 000 opakowań,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Kompresy gazowe jałowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy kompresów gazowych, jałowych, 17-nitkowych, 16-warstwowych, do celów inwazyjnych z podwijanymi brzegami 10cm x 20cm x 3 szt.w ilości 12 000 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Gaza bawełniana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy gazy bawełnianej, jałowej, 17-nitkowej do celów inwazyjnych w opakowaniach 1/2 m2 i 1 m2 w ilości 8 220 sztuk oraz gazy bawełnianej, niejałowej, 17-nitkowej do celów inwazyjnych w opakowaniu 1 m2 w ilości 6 500 sztuk oraz gazy bawełnianej w balach lub składanej w opakowaniu szerokość 90cm x 200mb (lub 90cm x 100mb z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości) w ilości 50 opakowań..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Opatrunki do mocowania kaniuli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy opatrunków sterylnych do mocowania kaniuli (i.v.) z portem pionowym, o wymiarach 6-7cm x 7-8cm, cienkich z błony poliuretanowej, przezroczystych, wodoodpornych, elastycznych i hypoalergicznych, dobrze mocujących kaniulę w ilości 40 000 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Przylepce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy przylepców mocujących na włókninie 9-10 m x 2,5 cm, hipoalergicznych w ilości 1300 sztuk, przylepców mocujących ze sztywnego jedwabiu 9-10 m x 2,5 cm w ilości 240 sztuk, przylepców mocujących ze sztywnego jedwabiu 9-10 m x 1,25 cm w ilości 200 sztuk, przylepców mocujących na tkaninie wiskozowej lub bawełnianej 9-10 m x 2,5 cm w ilości 2 600 sztuk, przylepców mocujących na tkaninie wiskozowej lub bawełnianej 9-10 m x 1,25 cm w ilości 350 sztuk,przylepców mocujących na tkaninie wiskozowej lub bawełnianej 5 m x 5 cm w ilości 3 850 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Przylepce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy przylepców papierowych hipoalergicznych w ilości 1100 sztuk, hipoalergicznych, przeźroczystych,sterylnych opatrunków do mocowania i zabezpieczania wkłuć naczyniowych w ilości 2 000 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Plastry.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy plastrów hypoalergicznych w ilości 1 030 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Plastry mocujące rurkę intubacyjną i rurkę ustno-gardłową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy opatrunków do mocowania rurek intubacyjnych i rurek ustno-gardłowych z pianki polietylenowej w ilości 50 sztuk oraz opatrunków do mocowania rurek intubacyjnych z nietkanego polipropylenu w ilości 50 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Opatrunki hydrokoloidowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy opatrunków hydrokoloidowychdo trudno gojących się ran w ilości 395 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Opatrunki ze srebrem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy opatrunków do leczenia ran zakażonych ze srebrem w ilości 190 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Opatrunki hydrożelowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy opatrunków hydrożelowych z żelem zapewniającym wilgotne środowisko w ranie, tubka 15-20 g w ilości 68 tubek.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Opatrunki z dzianiny wiskozowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy opatrunków z dzianiny wiskozowej do zastosowania bezpośrednio na ranę w ilości 75 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - Opatrunki z folii poliuretanowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy opatrunków z folii poliuretanowej w ilości 15 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - Opatrunki hydrokomórkowe / hydropolimerowe-piankowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy opatrunów hydrokomórkowych / hydropolimerowych-piankowych 10x10 cmw ilości 120 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.