eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szklarska PorębaPrzebudowa ulicy Okrzei w Szklarskiej Porębie - od ul. 1 Maja do ul. Kilińskiego-

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-25

Szklarska Poręba: Przebudowa ulicy Okrzei w Szklarskiej Porębie - od ul. 1 Maja do ul. Kilińskiego-
Numer ogłoszenia: 89615 - 2013; data zamieszczenia: 25.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szklarska Poręba , ul. M. Buczka 2, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7547712, faks 075 7547724.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Okrzei w Szklarskiej Porębie - od ul. 1 Maja do ul. Kilińskiego-.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Teren objęty opracowaniem zlokalizowany jest w mieście Szklarska Poręba, pomiędzy ulicami: 1 Maja a Kilińskiego, z wyłączeniem samego mostu, odbudowanego w latach poprzednich. Jest to teren osiedla domów mieszkalnych, jednorodzinnych. Ze względów na konfigurację teren zalicza się do terenów górskich. Ulica Okrzei charakteryzuje się jednym głównym ciągiem od 1 Maja do Kilińskiego - drogi powiatowej. W pasie drogowym ulicy występuje uzbrojenie podziemne, tj. sieć kanalizacji sanitarnej, sieć wodociągowa, gazowa, energetyczna i telekomunikacyjna. Ulica nie posiada oświetlenia ulicznego na ciągu głównym. W chwili obecnej ulica Okrzei zlokalizowana jest na działkach nr 786 i 773, posiada nawierzchnię gruntową częściowo wzmocnioną kruszywem, odcinkowo bitumiczna. W sąsiedztwie ulicy znajduje się szkoła podstawowa i na jej terenie budowa sali sportowej z zjazdami oraz zjazd do boisk sportowych Orlik 2012. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulicy Okrzei w Szklarskiej Porębie polegająca na budowie nowych konstrukcji nawierzchni: jezdni, chodników, miejsc postojowych wraz z odwodnieniem - budową kanalizacji deszczowej, budową oświetlenia ulicznego oraz likwidacją kolizji z uzbrojeniem terenu pasa drogowego. Branża drogowa.Przebudowę istniejącej drogi projektuje się poprzez wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni: jezdni, miejscpostojowych i chodników z zapewnieniem właściwego odwodnienia powierzchniowego z odprowadzeniem wód opadowych i roztopowych projektowanymi kanałami deszczowymi wyposażonymi w studnie rewizyjne, studzienki ściekowe z wpustami ulicznymi oraz przykanalikami z odprowadzeniem do potoku Złoty Potok. W rejonie szkoły podstawowej i boisk Orlik 2012 zaprojektowano wzdłuż jezdni miejsca postojowe dla samochodów osobowych. Stanowiska postojowe będą o wymiarach 5,00 x 2,30 [m] oraz 5,00 x 3,60 [m[ dla osób niepełnosprawnych. Zaprojektowano również samodzielny parking z miejscami postojowymi o wymiarach 5,00 x 2,30 [m] i drogą manewrową o szerokości 5,00 m. Nawierzchnia miejsc postojowych i drogi manewrowej, zjazdów - kostka betonowa, brukowa. Nową jezdnię ulicy Okrzei zaprojektowano szerokości 5,00m, z lokalnym zawężeniem 4,50m, jako dwukierunkową, z nawierzchnią bitumiczną z betonu asfaltowego. Chodnik zaprojektowano jednostronny o szerokości od 1,25m do 2,00m, z nawierzchnią z kostki betonowej, brukowej. Branża sanitarna. Zaprojektowano sieć kanalizacji deszczowej odbierającej wody opadowe z obszaru nawierzchni projektowanej drogi i parkingów poprzez wpusty deszczowe, z odprowadzeniem do potoku Złoty Potok. Branża elektryczna. Zasilanie sieci oświetlenia przebudowywanego odcinka ulicy Okrzei (od ulic 1 Maja do Kilińskiego) zaprojektowano z projektowanej szafki oświetlenia ulicznego, przy stacji transformatorowej. Organizacja tymczasowa ruchu i organizacja docelowa ruchu należy do wykonawcy - zgodnie z odpowiednimi Projektami, stanowiącymi element Dokumentacji Projektowej. Projektowane powierzchnie i długości elementów podlegających przebudowie na odcinku od ul. 1 Maja do ul. Kilińskiego : długość ulicy Okrzei ~ 251,46mb; powierzchnia jezdni ( projektowana nawierzchnia z mieszanki mineralno-asfaltowej) ~ 1 207,22m2; powierzchnia nawierzchni do remontu cząstkowego ( mieszanka mineralno-asfaltowa) ~ 65,50m2 - miejsca postojowe, parking, zjazdy na posesje (nawierzchnia z kostki betonowej brukowej) ~ 606,17m2; powierzchnia chodników w tym również schodów ( (nawierzchnia z kostki betonowej brukowej) ~ 466,21m2; długość betonowego krawężnika ( w tym również zatopionego) ~ 783,74 mb; długość betonowego obrzeża ~ 220,40mb; długość betonowego muru oporowego (np. z prefabrykatu betonowego) ~ 12,00mb; balustrada typu U-11a ~ 16mb; powierzchnia trawnika - do wykonania~1 282,77m2 , w tym 40,50m2 na wzmocnionej skarpie materiałem bezkomórkowym; ściek z betonowych elementów prefabrykowanych ~ 347,01mb; wycinka drzew o obwodzie od 0,6m do 2,18m ~ 10 sztuk; nasadzenia żywopłotu ~ 180 sztuk i drzew ~12 sztuk; kanalizacja deszczowa z wylotami do potoku ~ 251,46mb wraz z wpustami ulicznymi ~ 12szt, odwodnieniem liniowym ~ 6,40mb; słupy oświetleniowe z wysięgnikiem dł. 1m ~ 14 sztuk na długości ~ 242,76 mb ulicy oraz parkingu; kabel do budowy sieci oświetlenia ulicznego ~428 m. Ze względu na ograniczone możliwości finansowe - zamówienie zostało podzielone na dwie części, z których: Część 1. obejmuje odcinek od ul. 1 Maja do mostu łącznie z miejscami postojowymi wzdłuż ulicy Okrzei i parkingiem położonym powyżej, bezpośrednio sąsiadującym z boiskiem ORLIK, oraz w granicach tego odcinka - oświetlenie i kanalizację deszczową. Część 2. obejmuje odcinek od mostu do ul. Kilińskiego. Na Część 1. Zamawiający posiada zabezpieczone środki finansowe co oznacza, że będzie realizowana w pierwszej kolejności. Realizacja Części 2. uzależniona jest od ofertowej, umownej ceny uzyskanej w wyniku postępowania przetargowego, ponieważ Zamawiający nie posiada środków finansowych w wysokości wynikającej z kosztorysu inwestorskiego, co oznacza możliwość odstąpienia od jej realizacji. Teren, objęty postępowaniem o udzielenie zamówienia jest wpisany do rejestru zabytków pod nr 611/J decyzją z dnia 26.02.1980r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.31.43.10-7, 45.31.61.10-9, 45.22.33.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę na część 1 wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Na część 2. nie jest wymagane wniesienie wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji - gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji ( Zamawiającego tj. Miasto Szklarska Poręba ), gwaranta ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji ) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwotę gwarancji; termin ważności gwarancji; zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie : że wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy P.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25.ust.1 upzp. lub pełnomocnictw , a nie udowodnił , że nie wynikało to z przyczyn leżących po jego stronie lub że wykonawca , którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Postanowienia pkt 3. stosuje się również do poręczeń, określonych w pkt 2.b) i 2.e). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - wyłącznie przelewem - na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN: Bank Zachodni WBK S.A. 1 Oddział w Szklarskiej Porębie - nr 68 1090 1984 0000 0001 0081 6338 z adnotacją w tytule wpłaty : Wadium - przebudowa ul. Okrzei - cz.1. Wadium wnoszone w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego formie _formach wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym, w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdeponowania u Kierownika Referatu Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej - budynek Urzędu Miasta Szklarska Poręba - II piętro lub innej, wskazanej osoby w ww. Referacie. Wadium w innej formie (formach) niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego, wykonawca może dołączyć do Oferty pod warunkiem, że umieszczone zostanie w osobnej kopercie opisanej (nazwa wykonawcy, adnotacja: Wadium- przebudowa ul. Okrzei-cz.1) w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zdeponowanie u Osoby, o której mowa w punkcie 5., bez konieczności naruszenia koperty , w której znajduje się oferta. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie stosownego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Wykazu wszystkich wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Decyzja, które roboty budowlane widniejące w ww. wykazie są najważniejsze, pozostawiona jest Wykonawcy, z zastrzeżeniem treści zdania następnego. Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę stosowne oświadczenie i wykazane w ww. Wykazie realizacje, z których: (a)co najmniej dwie(2) polegały na budowie, przebudowie lub remoncie dróg z wykonaniem nawierzchni bitumicznych, o powierzchni minimum 500 m2 każda realizacja, (b) co najmniej w zakresie jednej było wykonanie nawierzchni z kostki na powierzchni minimum 300 m2, (c) co najmniej w zakresie jednej wykonane było oświetlenie uliczne tj. ułożenie kabla do budowy oświetlenia i ustawienie słupów oświetleniowych, na odcinku o powierzchni minimum 100mb, (d) co najmniej w jednej, w zakresie było wykonanie kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi lub kanalizacji sanitarnej ze studzienkami w nawierzchni drogi;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia w szczególności osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi: (a) Kierownika Budowy posiadającego co najmniej 36-miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy przy robotach budowlanych związanych z budową, przebudową lub remontem dróg w ramach którego wykonana była nawierzchnia bitumiczna; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; odbytą co najmniej dwuletnią (2) praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, (b) Kierownika robót lub majstra robót posiadającego co najmniej 24-miesiące doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy i_lub kierownika robót i_lub majstra robót przy robotach budowlanych związanych z wykonaniem sieci instalacji deszczowej lub sanitarnej na drogach publicznych zdefiniowanych zgodnie z ustawą o drogach publicznych; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów obejmujące zakresem sieć kanalizacyjną. (c) Kierownika robót lub majstra robót, posiadającego co najmniej 24-miesiace doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy i_lub kierownika robót i_lub majstra robót w zakresie posiadanych uprawnień; uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów. Zamawiający dopuszcza posiadanie uprawnień w ww. branżach przez jedną lub więcej osób pod warunkiem, że osoby te zostaną odpowiednio wskazane do pełnienia funkcji, zgodnie z zakresem odpowiadających ich uprawnieniom. Jeżeli wskazana wyżej osoba jest obywatelem państw członkowskich Unii Europejskiej i nabyła w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, mając na względzie obowiązujące w Polsce przepisy prawa krajowego wymagane jest od tej osoby uznanie jej kwalifikacji zawodowych. Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę stosowne oświadczenia oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający w szczególności ww. osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: a) dysponowanie środkami finansowymi lub posiadaną zdolnością kredytową (lub środkami finansowymi i zdolnością kredytową) - w wysokości co najmniej 500 000 PLN ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    (a) co najmniej dwie(2) polegały na budowie, przebudowie lub remoncie dróg z wykonaniem nawierzchni bitumicznych, o powierzchni minimum 500 m2 każda realizacja; (b) co najmniej w zakresie jednej było wykonanie nawierzchni z kostki na powierzchni minimum 300 m2; (c) co najmniej w zakresie jednej wykonane było oświetlenie uliczne tj. ułożenie kabla do budowy oświetlenia i ustawienie słupów oświetleniowych, na odcinku o powierzchni minimum 100mb; (d) co najmniej w jednej, w zakresie było wykonanie kanalizacji deszczowej z wpustami ulicznymi lub kanalizacji sanitarnej ze studzienkami w nawierzchni drogi;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków , o których mowa w art.22.ust.1 upzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b upzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda: pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7; dokumentów określających : (a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, (b) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, (c) zakres i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku : a) w uzasadnionych losowo przypadkach zmiany osoby pełniącej funkcję Kierownika Budowy oraz funkcję Kierowników robót/ majstrów, na osobę spełniającą co najmniej warunki podmiotowe określone w Cz. I IDW; b) zmiana lub konieczność dodatkowego wprowadzenia na plac budowy - podwykonawcy; c) wprowadzenia podczas realizacji umowy robót zamiennych, wynikających z rzeczywistych warunków występujących w trakcie wykonywania robót budowlanych, których cenę jednostkową można ustalić na podstawie przedłożonego kosztorysu ofertowego, w ramach umownej ceny wpisanej do umowy; d) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i warunkami technologicznymi określonymi dla robót, które miałyby być wykonane w tych warunkach; konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż wskazane w Dokumentacji Projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie dotychczasowych rozwiązań groziło nie wykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy - dotyczy możliwości wydłużenia terminu realizacji zakończenia, e) wstrzymania prac przez nadzór archeologiczny - dotyczy wydłużenia terminu realizacji o ilość dni powodujących wstrzymanie prac . Data wstrzymania prac i ich wznowienia musi być potwierdzona wpisem do Dziennika Budowy przez osobę pełniącą nadzór archeologiczny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szklarskaporeba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nieodpłatnie ze strony internetowej i/lub w wersji papierowej - w ciągu 5 dni od daty złożenia wniosku z dołączonym dowodem wpłaty 100 zł na konto Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego : Urząd Miejski w Szklarskiej Porębie, 58-580 Szklarska Poręba, ul. M. Buczka 2 lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Interesanta - parter (adres jw.)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ulicy Okrzei w Szklarskiej Porębie na odcinku od ul. 1 Maja do mostu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obejmuje odcinek od ul. 1 Maja do mostu tj. ok.131mb, łącznie z miejscami postojowymi wzdłuż ulicy Okrzei i parkingiem położonym powyżej, bezpośrednio sąsiadującym z boiskiem ORLIK,z trawnikiem i żywopłotem oraz w granicach tego odcinka - oświetleniem i kanalizacją deszczową. 4 Teren wpisany jest do rejestru zabytków pod nr 611/J decyzją z dnia 26.02.1980r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Na Część 1. Zamawiający posiada zabezpieczone środki finansowe co oznacza, że będzie realizowana w pierwszej kolejności..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.31.43.10-7, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ulicy Okrzei w Szklarskiej Porębie na odcinku od mostu do ul. Kilińskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przebudowa obejmuje odcinek ulicy Okrzei na długości ok.120 mb,z jednostronnym chodnikiem, z wycinką drzew i nowymi nasadzeniami, kanalizacją deszczową. Realizacja Części 2. uzależniona jest od ofertowej, umownej ceny uzyskanej w wyniku postępowania przetargowego, ponieważ Zamawiający nie posiada środków finansowych w wysokości wynikającej z kosztorysu inwestorskiego, co oznacza możliwość odstąpienia od jej realizacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.31.43.10-7, 45.22.33.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.