eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zestawy operacyjne w podziale na 3 zadania.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-14

Warszawa: Zestawy operacyjne w podziale na 3 zadania.
Numer ogłoszenia: 89974 - 2016; data zamieszczenia: 14.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63336 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o., ul. Górczewska 89, 01-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3211470, faks 22 3211406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zestawy operacyjne w podziale na 3 zadania..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sukcesywnej dostawy pn. Zestawy operacyjne w podziale na 3 zadania nr ref. sprawy: FZP/ZP-26/D/2/16. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy oddzielne części. 1) Część - zadanie nr 1 - poz. 1- 22, 2) Część - zadanie nr 2 - poz. 1-15, 3) Część - zadanie nr 3 - poz. 1-52. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 3. Na przedmiot zamówienia składają się trzy zadania, zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Nazewnictwo asortymentu na wystawionej fakturze musi być zgodne z nazewnictwem asortymentu określonym w umowie. 5. Opakowanie typu blister oraz torebka papierowo foliowa musi posiadać piktogram wskazujący kierunek otwierania. 6. W przypadku, kiedy Zamawiający nie będzie w stanie na podstawie dostarczonych dokumentów oraz materiałów informacyjnych potwierdzić wszystkich żądanych parametrów - wymagań oferowanego asortymentu oraz dla stwierdzenia zgodności zaoferowanych produktów z zapisem SIWZ, zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do dostarczenia próbek. Próbki wybranego w postępowaniu Wykonawcy, zostaną u Zamawiającego przez okres trwania umowy. 7. Wszelkie postanowienia SIWZ dotyczą wszystkich części zamówienia, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 33.19.81.00 - Okłady papierowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część-zadanie nr 1 poz 1-22

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62972,96

  • Oferta z najniższą ceną: 62972,96 / Oferta z najwyższą ceną: 62972,96

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: część-zadanie nr 2 poz. 1-15

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 248100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 235012,97

  • Oferta z najniższą ceną: 235012,97 / Oferta z najwyższą ceną: 235012,97

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Część-zadanie nr 3 poz. 1-52

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Molnlycke Healthy Care Polska Sp. z o.o., ul. Zwycięstwa 17 A, 15-703 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 310200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 334508,29

  • Oferta z najniższą ceną: 334508,29 / Oferta z najwyższą ceną: 334508,29

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.