Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-22
Tychy: Organizacja przejazdów autokarem i wycieczek na potrzeby projektu /Inwestycja w wiedzę. Szkolny klub młodego naukowca/ realizowanego przez I Liceum Ogólnokształcące im. L Kruczkowskiego w Tychach w okresie od dnia 12 kwietnia 2012 do dnia 30 czerwca 2012 (II).
Numer ogłoszenia: 90682 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące im. Leona Kruczkowskiego , ul. Korczaka 6, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 32 227 36 34, faks 32 227 36 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inwestycjawwiedze.kruczek.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.inwestycjawwiedze.kruczek.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja przejazdów autokarem i wycieczek na potrzeby projektu /Inwestycja w wiedzę. Szkolny klub młodego naukowca/ realizowanego przez I Liceum Ogólnokształcące im. L Kruczkowskiego w Tychach w okresie od dnia 12 kwietnia 2012 do dnia 30 czerwca 2012 (II)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest organizacja przejazdów autokarem i wycieczek na potrzeby projektu /Inwestycja w wiedzę. Szkolny klub młodego naukowca/ realizowanego przez I Liceum Ogólnokształcące im. L Kruczkowskiego w Tychach w okresie od 12 kwietnia 2012 roku do 30 czerwca 2012 roku. 2) W podanym okresie przewiduje się 7 wyjazdów, w tym 4 przejazdy do 100 km każdy, 1 wycieczkę jednodniową, 1 wycieczkę czterodniową oraz sześciodniowy obóz naukowy w miejscowości nadmorskiej. Trasy przejazdów, czas trwania wycieczek i obozu naukowego wraz z podaniem orientacyjnego terminu, opisem programu, ilością uczestników oraz opisem usługi wykonawcy zostały opisane w pkt 4.3 SIWZ. 3) Przewozy młodzieży odbywać się mogą wyłącznie środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2005, Nr 108,poz.908 ze zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2007, Nr 125, poz. 874 ze. zm.). 4) Opiekę nad młodzieżą w czasie przewozu organizuje i zapewnia Zamawiający. 5) Usługi objęte zamówieniem muszą być świadczone środkami transportu o standardach autokaru wycieczkowego prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług oraz posiadającymi nagłośnienie z mikrofonem, sprawny system ogrzewania wnętrza autobusu, klimatyzację, toaletę (dotyczy wycieczki do Biebrzańskiego Parku Narodowego i wyjazdu nad morze), wyjścia awaryjne, do których dostęp nie powinien być niczym utrudniony, dwie gaśnice, z których jedna powinna być umieszczona możliwie blisko kierowcy, a druga - wewnątrz autobusu, w miejscu łatwo dostępnym w razie potrzeby jej użycia, apteczkę doraźnej pomocy, oznaczenia z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci barwy czarnej, w warunkach niedostatecznej widoczności tablice powinny być oświetlone, chyba że są wykonane z materiału odblaskowego. 6) Wykonawca musi zapewnić uczniom i uczennicom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 7)W celu zapewnienia bezpiecznego transportu oraz prawidłowej realizacji programu wycieczek i obozu naukowego Wykonawca zaangażuje pilota/przewodnika. 8) Wykonawca zobowiąże kierującego pojazdem do posiadania przy sobie i okazywania na żądanie wymaganego prawa jazdy kat. D, dowodu rejestracyjnego pojazdu, dokumentu stwierdzającego zawarcie umowy obowiązkowego ubezpieczenia OC, NNW oraz pozostałych dokumentów wynikających z ustawy o transporcie drogowym. 9) Wykonawca ubezpiecza środki transportu i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem. 10) Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów własnych oraz kosztów postoju na parkingach płatnych. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego każdorazowo przed wyruszeniem w trasę. 12) W przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający warunki określone w SIWZ i umowie, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów. 13) W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni zastępczego środka transportu oraz kierowców w sytuacji określonej wyżej w punkcie 12), Zamawiający zleci osobie trzeciej wykonanie zastępczej usługi. Wykonawca ponosi wszelkie koszty zapewnienia zastępczego środka transportu. 14) Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania noclegów, wyżywienia, dojazdów na miejsca prowadzonych zajęć dydaktycznych oraz do zwiedzanych obiektów dla grupy uczniów i uczennic oraz ich opiekunów zgodnie z informacjami zawartymi w punkcie 4.3. 15) Program wycieczek zaproponowany przez Zamawiającego może ulec modyfikacjom zaproponowanym przez Wykonawcę. Zmodyfikowany program musi być zatwierdzony przez Zamawiającego.16) W czasie wycieczki do Biebrzańskiego Parku Narodowego oraz podczas obozu naukowego w miejscowości nadmorskiej Wykonawca zorganizuje noclegi dla uczestników w pokojach 2-3-4 osobowych z łazienkami o średnim lub wyższym standardzie w licencjonowanych ośrodkach wypoczynkowych. 17) Opiekunom grupy, kierowcy oraz pilotowi Wykonawca zobowiązuje się zapewnić osobne pokoje. 18) Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania wyżywienia dla uczestników w licencjonowanych punktach gastronomicznych zgodnie z tabelą w punkcie 4.3. 19) Rodzaj wyżywienia organizowanego przez Wykonawcę w czasie wyjazdów: śniadania, dwudaniowe obiady lub obiadokolacje, kolacje, prowiant zawierający pieczywo z dodatkami oraz napoje (woda, soki) zgodnie z punktem 4.3.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadają aktualną licencję na organizację usług turystycznych. Okres ważności licencji nie może skończyć się przed dniem 30 czerwca 2012 roku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej 5 wycieczek szkolnych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie Wykazu potencjału technicznego - załącznik nr 5 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia - załącznik nr 6
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; w szczególności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 70 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Program - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwestycjawwiedze.kruczek.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego: I Liceum Ogólnokształcące im. Leona Kruczkowskiego, 43-100 Tychy, ul. Korczaka 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2012 godzina 10:00, miejsce: I Liceum Ogólnokształcące im. Leona Kruczkowskiego, 43-100 Tychy, ul. Korczaka 6 - sekretariat szkoły.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 oraz z budżetu państwa, zgodnie z umową zawartą w dniu 30.12.2010 r. i aneksem z dnia 31.05.2011 r. do umowy pomiędzy I LO w Tychach, a Samorządem Województwa Śląskiego, nr umowy: UDA-POKL.09.01.02-24-204/10-01.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenach administrowanych przez "Śródmieście" Sp. z o.o.
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Bukowej 27/5 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boiska - Orlik 2012" przy ul. Borowej w Tychach
- Remont dróg gruntowo-żużlowych na terenie miasta Tychy w 2025 r.
- Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Gminie Miasta Tychy
- Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus lub równoważnego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 5 w Tychach w 2025 r.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby spotkań, szkoleń i konferencji organizowanych lub współorganizowanych przez NASK - PIB
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Somonino w roku 2025"
- Świadczenie usług cateringowych dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podborsku, w okresie 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Dowóz osób z terenu gminy Białobrzegi do Ośrodka Wsparcia w Korniaktowie Południowym
- Świadczenie usług przewozu dzieci i młodzieży dla Pałacu Młodzieży w Warszawie w 2025 roku
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.