Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-25
Świętajno: Usługa przeprowadzenia zajęć i warsztatów w ramach realizacji projektu pn.: Czas na lepsze jutro
Numer ogłoszenia: 91033 - 2014; data zamieszczenia: 25.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół ds. Oświaty w Świętajnie , ul. Grunwaldzka 15, 12-140 Świętajno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6232070, faks 89 6232076.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia zajęć i warsztatów w ramach realizacji projektu pn.: Czas na lepsze jutro.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć i warsztatów w ramach realizacji projektu pn.: Czas na lepsze jutro zwanego dalej projektem, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia składa się z 26 części. Zajęcia z języka angielskiego grupa 1 Zajęcia z języka angielskiego grupa 2 Zajęcia z języka niemieckiego Zajęcia z informatyki grupa 1 Zajęcia z informatyki grupa 2 Zajęcia dziennikarskie - dziennikarz Zajęcia dziennikarskie - grafik prasowy Zajęcia z przedsiębiorczości grupa 1 Zajęcia z przedsiębiorczości grupa 2 Zajęcia z terapii pedagogicznej grupa 1 Zajęcia z terapii pedagogicznej grupa 2 Zajęcia warsztatowe Stereotypowe postrzeganie płci Zajęcia warsztatowe Komunikacja interpersonalna wyjazd 1grupa 1 Zajęcia warsztatowe Komunikacja interpersonalna wyjazd 1grupa 2 Zajęcia warsztatowe Komunikacja interpersonalna wyjazd 2 grupa 1 Zajęcia warsztatowe Komunikacja interpersonalna wyjazd 2 grupa 2 Zajęcia warsztatowe Komunikacja interpersonalna wyjazd 3 grupa 1 Zajęcia warsztatowe Komunikacja interpersonalna wyjazd 3 grupa 2 Zajęcia warsztatowe Asertywność i sztuk autoprezentacji wyjazd 1grupa 1 Zajęcia warsztatowe Asertywność i sztuk autoprezentacji wyjazd 1grupa 2 Zajęcia warsztatowe Asertywność i sztuk autoprezentacji wyjazd 2 grupa 1 Zajęcia warsztatowe Asertywność i sztuk autoprezentacji wyjazd 2 grupa 2 Zajęcia warsztatowe Asertywność i sztuk autoprezentacji wyjazd 3 grupa 1 Zajęcia warsztatowe Asertywność i sztuk autoprezentacji wyjazd 3 grupa 2 Zajęcia warsztatowe Asertywność i sztuk autoprezentacji wyjazd 4 grupa 1 Zajęcia warsztatowe Asertywność i sztuk autoprezentacji wyjazd 4 grupa 2.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dokument potwierdzający wykształcenie wyższe (zgodne z poszczególnymi częściami - wg. Tabeli w rozdziale III SIWZ - opis poszczególnych części zamówienia). - Wykształcenie wyższe na kierunku filologia angielska, - min. 5 letni staż pracy w szkole jako nauczyciel. - Wykształcenie wyższe na kierunku filologia germańska, - min. 5 letni staż pracy w szkole jako nauczyciel. - Wykształcenie wyższe licencjackie, inżynierskie lub magisterskie na kierunku informatyka.. - Wykształcenie wyższe, - min. 5 letnie doświadczenie jako dziennikarz prasowy. - Wykształcenie wyższe, - min. 5 letnie doświadczenie jako grafik prasowy. Wykształcenie wyższe na kierunku marketing i zarządzanie lub studia podyplomowe z przedsiębiorczości, - min. 5 letnie doświadczenie w pracy w szkole jako nauczyciel. - Wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku pedagogika, - studia podyplomowe z terapii pedagogicznej, - min. 5 letni staż pracy w szkole. - Wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku psychologia - Wykształcenie wyższe pedagogiczne, - studia podyplomowe z socjoterapii lub kurs kwalifikacyjny z socjoterapii.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, datę wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, dokument potwierdzający wykształcenie wyższe (zgodne z poszczególnymi częściami - wg. Tabeli w rozdziale III SIWZ- opis poszczególnych części zamówienia).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca nie wymaga spełnienia przedmiotowego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna dysponowanie potencjałem kadrowym niezbędnym do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna, za spełniony powyższy warunek, jeżeli wykonawca w zakresie dysponowania osobami przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (części), posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy z podaniem ceny za każdą część zamówienia, przedmiotu zamówienia. b) Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów, d) parafowany projekt umowy,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający informuje, że postanowienia umowy mogą zostać zmienione w następującym zakresie: 1) Zmniejszenie ilości zamówienia - wynikające z faktu, iż realizacja tej części stała się dla Zamawiającego nieuzasadniona społecznie lub ekonomicznie. 2) Zmniejszenie wynagrodzenia z powodu ograniczenia zamówienia ze względu na interes publiczny, co nie było do przewidzenia w dniu zawarcia umowy 3) Zmiana VAT lub stawek celnych 4) Zmiana prawa mająca wpływ na termin lub zakres zamówienia Pozostałe dopuszczalne zmiany umowy: 1. zmiany w zakresie zmiany podwykonawców (jeżeli wystąpią) w przypadku: a) rezygnacji podwykonawcy, b) zmiany wartości lub zakresu usług wykonywanych przez podwykonawców. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmian- prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, - forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swietajno-ug.wwm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół ds. Oświaty; ul. Grunwaldzka 15; 12 - 140 Świętajno (pokój nr 20).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół ds. Oświaty; ul. Grunwaldzka 15; 12 - 140 Świętajno (pokój nr 20).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konsultacje treści sylabusa i treści kursu "Biologia rozrodu ssaków" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. na Wydziale Biologii (rolnictwo)
- Konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Mikrobiologia w ochronie środowiska i rolnictwie praktyczne aspekty" w celu modyfikacji kierunków na Wydziale Biologii UJ.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Zarządzanie Zasobami Przyrody" - Projekt Key to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Kultury in vitro i eksperymentalna embriologia roślin" dla Wydziału Biologii UJ. Projekt KEY to the future
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje opracowywanych treści sylabusa nowego kursu o roboczym tytule "Wstęp do uczenia maszynowego z wykorzystaniem języka Python dla biologów" - projekt KEY.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa i treści szczegółowych kursu "Społeczno-ekonomiczne uwarunkowania ochrony przyrody" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.