Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-26
Serock: Budowa parkingu przy ul. Pułtuskiej
i ul. Warszawskiej w Serocku wraz z budową i remontem chodników.
Numer ogłoszenia: 91055 - 2014; data zamieszczenia: 26.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Serock , Rynek 21, 05-140 Serock, woj. mazowieckie, tel. 022 7828805, faks 022 7827499.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu przy ul. Pułtuskiej i ul. Warszawskiej w Serocku wraz z budową i remontem chodników..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I ETAP ROBÓT CZĘŚĆ A. Przebudowa drogi gminnej ulicy Pułtuskiej w zakresie budowy zatok parkingowych na terenie działki nr ewid. 2 obr. 12. Przewiduje się budowę dwóch zatok, po dwa miejsca parkingowe każda. Miejsca postojowe równoległe o długości 6m i szerokości 2,5m. Zakres prac obejmuje: 1. wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych (rozbiórka opasek, obrzeży, krawężników, obniżenie istniejących krawężników na połączeniu jezdni z nawierzchnią projektowanych zatok ) 2. wykonanie niezbędnych robót ziemnych 3. wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni parkingu: -geosyntetyk -warstwa ochronna z piasku średniego - 12cm -dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie - 17cm -górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie - 10cm -podsypka cementowo-piaskowa - 3cm -betonowa kostka brukowa szara - 8cm (linie rozdzielające miejsca parkingowe - kolor czerwony) 4. ustawienie krawężnika betonowego na ławie betonowej z oporem ( ustawienie nowych krawężników + obniżenie istniejących z wykonaniem nowej ławy betonowej z oporem i wypełnieniem szczeliny powstałej pomiędzy istniejącą nawierzchnią jezdni a obniżonym krawężnikiem, przy użyciu bitumicznej masy zalewowej lub MMA) 5. ustawienie na podsypce cementowo-piaskowej obrzeży ograniczających projektowany chodnik 6. wykonanie warstw konstrukcyjnych projektowanego chodnika z dopasowaniem wysokościowym do istniejących nawierzchni: - pospółka zagęszczona mechanicznie - 8cm - podsypka cementowo - piaskowa - 3cm - betonowa kostka brukowa czerwona - 6cm 7. wykonanie stałej organizacji ruchu 8. wykonanie trawników (rozłożenie warstwy humusu min. 5cm z obsianiem trawą) 9. uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych prac CZĘŚĆ B. Przebudowa drogi gminnej ulicy Warszawskiej (dz. nr ewid 59/4 obr. 14) w zakresie remontu istniejących zjazdów (do działki 24/48, 25 i 26), budowy pasa włączeń, budowy linii napowietrznej zasilającej oznakowanie aktywne D-6. Zakres prac obejmuje: 1. wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych (frezowanie nawierzchni zjazdu publicznego wraz z odcinkiem jezdni na połączeniu z nowoprojektowanym pasem włączenia, rozbiórka nawierzchni istniejących zjazdów oraz chodnika w obrębie remontowanych zjazdów, rozbiórka obrzeży, krawężników) 2. wykonanie niezbędnych robót ziemnych 3. ustawienie na ławie betonowej z oporem krawężników ograniczających pas włączeń 4. wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni pasa włączeń: - warstwa mrozoochronna - grunt stabilizowany cementem RM=1,5Mpa - 23cm - odbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 8/63mm - 20cm - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22P 50/70 - 10cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 50/70 - 7cm - siatka stalowa do warstw bitumicznych na połączeniu istniejącej i projektowanej jezdni - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 - 5cm 5. ustawienie krawężników ograniczających zjazdy indywidualne, 6. wykonanie warstw konstrukcyjnych zjazdów indywidualnych: - warstwa mrozoochronna z piasku średniego - 10 cm - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie - 15cm - podsypka cementowo-piaskowa - 3cm - betonowa kostka brukowa - szara - 8cm 7. wymiana przepustu zlokalizowanego pod zjazdem do działki nr 26 (wraz z ustawieniem prefabrykowanych ścianek czołowych i umocnieniem wylotów płytami ażurowymi) 8. rozebranie i ponowne ułożenie chodnika na styku z przebudowywanymi zjazdami (w przypadku konieczności - wymienić niezbędną ilość nawierzchni chodnika na nową) 9. wykonanie pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 - gr.10cm 10. budowa napowietrznej i kablowej linii zasilającej znak aktywny D-6 zlokalizowany po wschodniej stronie jezdni: -wykonanie włączenia za układem pomiarowym w SON zlokalizowanej na skrzyżowaniu ul. Warszawskiej i ul. Szczygielskiego, - budowa napowietrznej linii kablowej przy użyciu przewodów izolowanych typu AsXSn lub podobnych, podwieszanej na istniejących słupach energetycznych, na odcinku od SON (skrzyżowanie ulic Warszawskiej i Szczygielskiego) do słupa zlokalizowanego w okolicy zjazdu na teren działki nr 26, (długość około 142mb) - ułożenie kabli w rurach osłonowych na słupie betonowym - budowa linii kablowej na odcinku: od ostatniego słupa linii napowietrznej prostopadle do osi jezdni i poprzecznie przez rów przydrożny, następnie równolegle do osi jezdni w odległości około 2 m od krawędzi jezdni na odcinku około 10mb (przejście poprzeczne pod istniejącym dojściem do przejścia dla pieszych wykonać metodą przecisku lub przewiertu bez naruszania warstw konstrukcyjnych). Przejście poprzeczne pod jezdnią również wykonać metodą przewiertu lub przecisku bez naruszania warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Łączna długość linii kablowej - około 26mb 11. wykonanie stałej organizacji ruchu (w tym ustawienie aktywnego znaku D-6) 12. wykonanie trawników (rozłożenie warstwy humusu min. 5cm z obsianiem trawą) 13. uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych robót II ETAP ROBÓT CZĘŚĆ A Przebudowa drogi gminnej ul. Pułtuska (dz. nr ewd. od km 3+666 do km 3+840, 31 w msc. Serock oraz od km 4+134 do km 4+155 msc. Wierzbica. Zakres prac obejmuje: 1. wykonanie niezbędnych robót rozbiórkowych (przepustów, istniejących nawierzchni z MMA, betonowej kostki brukowej, płyt betonowych, trylinki, obrzeży i krawężników) 2. demontaż istniejącej wiaty przystankowej 3. wykonanie niezbędnych robót ziemnych 4. budowa zatoki autobusowej - warstwa ścieralna kostka brukowa grub. 8cm szara na podsypce cementowo - piaskowej - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63 mm grub.25cm - warstwa wzmacniająca z kruszywa stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa grub. 15cm - obramowana od strony peronu krawężnikiem betonowym o wym. 15x30cm posadowionym na ławie betonowej z oporem C 12/15, 5. budowa chodnika, peron ( do km 3+735) strona lewa - betonowa kostka brukowa grub. 6cm czerwona na podsypce cementowo - piaskowej grub.5cm - warstwa odcinająca z pospółki grub. 10cm - obramowanie obrzeże betonowe o wym. 8x30cm - płytki betonowe o wym. 40x40x6,5cm z wybrzuszeniem koloru żółtego ( peron) 6. budowa chodnika ( od km 3+741) strona lewa (chodnik zlokalizowany przy jezdni) - betonowa kostka brukowa grub. 8cm czerwona na podsypce cementowo - piaskowej grub. 3cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm grub. 15cm - obramowanie od jezdni krawężnik betonowy o wym. 15x30cm posadowiony na ławie betonowej C 12/15, od strony rowu obrzeże betonowe o wym. 8x30cm 7. remont chodnika strona prawa - betonowa kostka brukowa grub. 8cm czerwona na podsypce cementowo - piaskowej grub. 5cm UWAGI: na przejściach dla pieszych ułożyć dwa rzędy płytek betonowych z wybrzuszeniem o wym. 40x40x6,5cm koloru żółtego 8. budowa zjazdów indywidualnych KR 1 - betonowa kostka brukowa grub. 8cm szara na podsypce cementowo - piaskowej grub. 3cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm grub. 15cm - warstwa odcinająca z pospółki grub. 10cm 9. budowa włączeń ulic KR 2 - betonowa kostka brukowa grub. 8cm szara na podsypce cementowo - piaskowej grub. 3cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/63mm grub. 25cm - warstwa odcinająca z pospółki grub. 10cm - obramowanie opornikiem betonowym o wym. 12,5x25cm posadowionym na ławie betonowej z oporem C 12/15 oraz krawężnikiem betonowym najazdowym o wym. 15x22cm posadowionym na ławie betonowej z oporem C 12/15 10. budowa pobocza utwardzonego szer. 0,75m - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5mm grub. 10cm 11. ustawienie wiaty przystankowej z demontażu na nowowykonanych fundamentach 12. budowa przepustów pod zjazdami i włączeniami ulic (str. lewa) wraz z prefabrykowanymi ściankami czołowymi i umocnieniem wylotów przy pomocy bruku układanego na zaprawie cementowej 13. budowa wpustów deszczowych z osadnikami wraz z wykonaniem przykanalików 14. wykonanie rowu odwadniającego 15. regulacja wysokościowa włazów studni kanalizacyjnych, oraz skrzynek zaworów wodociągowych i gazowych 16. wymiana hydrantu na podziemny w miejscu kolizji z projektowaną nawierzchnią 17. wykonanie stałej organizacji ruchu 18. wykonanie azylu z tworzywa sztucznego CZĘŚĆ B. Przebudowa drogi gminnej ul. Pułtuska (dz. nr ewd. od km 3+666 do km 3+840, 31 w msc. Serock oraz od km 4+134 do km 4+155 msc. Wierzbica. Zakres prac obejmuje: 1. ręczne plantowanie nawierzchni gruntu z rozłożeniem warstwy humusu grub. 5 cm i obsianiem trawą 2. uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych robót 3. pielęgnacja nawierzchni trawiastych Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: - wykazania się szczególną ostrożnością podczas prowadzenia prac ziemnych ze względu na występowanie infrastruktury podziemnej - dostosowania wysokościowego studni teletechnicznych, kanalizacyjnych, skrzynek zaworów wodociągowych i gazowych do poziomu nowobudowanych nawierzchni - prace prowadzić pod nadzorem odpowiednich właścicieli sieci oraz uzyskać odpowiednie protokoły odbioru, - wykonania wszelkich prac niezbędnych do prawidłowej i kompletnej realizacji zadania, - rozpoczęcia i zakończenia robót w terminach uzgodnionych w umowie, - wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno- budowlanymi oraz normami, - pozyskania i dostawy na plac budowy materiałów w zakresie i terminach gwarantujących wykonanie robót. - zapewnienia materiałów budowlanych, spełniających wymogi art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.), - ochrony mienia i przestrzegania przepisów BHP, p.poż i sanitarnych, - nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy, -utrzymania ogólnego porządku na placu budowy i na terenie bezpośrednio przylegającym do placu budowy, a także uporządkowania i odpowiedniego wyprofilowania terenu budowy i do niego przyległego nie później niż w terminie odbioru końcowego, - zapewnienia kierownika budowy. Wykonawca traktuje obowiązki w/w kierownika jako własne, odpowiada za ich wypełnienie zgodnie z przepisami prawa, - wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( BIOZ ) na podst. art.21a ww ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane, oraz nadzoru nad przestrzeganiem zawartych w nim ustaleń, - zagospodarowania terenu robót, ustawienia i utrzymania zaplecza budowy oraz jego późniejsza likwidacja. Załatwienia spraw formalnych z eksploratorami mediów i zainstalowania na własny koszt dla potrzeb budowy i rozbiórki liczników zużycia wody i energii oraz ponoszenia kosztów ich zużycia do czasu bezusterkowego odbioru końcowego. - wykonania wszelkich robót przygotowawczych, - wykonania projektu organizacji ruchu na czas budowy, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, - prowadzenia dziennika budowy, -zabezpieczenia przed zniszczeniem lub uszkodzeniem na skutek prowadzonych robót, a w szczególności istniejącej zieleni, obiektów, nawierzchni, urządzeń, uzbrojenia Wykonawca zobowiązany jest do dokonania na własny koszt niezwłocznej naprawy wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy, wobec osób trzecich, na terenie robót oraz poza terenem, - informowania Zamawiającego o przebiegu robót i brania udziału w organizowanych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych, czynnościach odbiorowych, komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych, -zgłaszania inspektorowi nadzoru inwestorskiego do sprawdzenia i odbioru roboty ulegające zakryciu bądź zanikające, itp. - przekazania Zamawiającemu certyfikatów, aprobat technicznych itp. dla materiałów, które będą używane do wykonania przedmiotu umowy, przed przystąpieniem do ich wbudowywania, - przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy, -sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w tym dołączenia do niej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, kompletnych certyfikatów, aprobat dla materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy (dotyczy urządzeń projektowanych oraz nawierzchni) oraz sprawozdań z badań geotechnicznych, - wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób, które znajdują się na terenie budowy. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, przedmiar robót oraz pkt. 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie, na podstawie w/w opracowań i wizji lokalnej w terenie, określić ilość robót i na tej podstawie skalkulować cenę ryczałtową, za którą zobowiązuje się zrealizować poszczególne etapy przedmiotowego zadania. Przedmiar robót pełni jedynie funkcję pomocniczą przy ocenie ilości robót. W przypadku rozbieżności robót Wykonawcę wiąże zakres prac ujęty w załączonych projektach budowlano - wykonawczych. Uwaga! Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót symbole firm i znaki towarowe należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów. Wykonawcy mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych parametrów równoważnych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1)Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych) 2) Wadium można wnieść w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowej, d) gwarancji ubezpieczeniowej, e) poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej podany rachunek: Bank Spółdzielczy Legionowo 98 8013 0006 2007 0015 0994 0003 3) Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 3 - ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn. przed upływem terminu składania ofert. Definicja ta oznacza, że przed upływem terminu składania ofert, oznaczona kwota powinna znaleźć się na rachunku bankowym wskazanym przez zamawiającego lub powinno nastąpić ustanowienie zabezpieczenia w drodze określonej czynności prawnej, np. gwarancji ubezpieczeniowej. Oznacza, to, że w przypadku wpłaty przelewem, dyspozycję należy złożyć z takim wyprzedzeniem, aby w dniu składania ofert wpłata znalazła się na wskazanym koncie natomiast gwarancja ubezpieczeniowa i inne dokumenty tego typu powinny obowiązywać równo z dniem składania ofert. 4) Wadium zostanie zwrócone wykonawcy w terminie i na warunkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5) Wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w formie oryginału w sposób umożliwiający jej odłączenie od oferty i przekazanie do działu księgowego, kopię gwarancji należy wpiąć do oferty w sposób trwały.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca mysi wykazać że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - min. 3 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji dróg, chodników, parkingów o wartości minimum 250 000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, wydanych przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, określających, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę w/w warunku, poprzez szczegółową weryfikację wykazu robót oraz załączonych dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać że dysponuje kierownikiem budowy - branża drogowa. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę w/w warunku poprzez szczegółową weryfikację wykazu osób w zakresie kwalifikacji osób w nim wskazanych w szczególności kierownika budowy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę polisy co najmniej 500.000,00 zł. Zamawiający będzie oceniał spełnianie przez Wykonawcę w/w warunku, poprzez szczegółową weryfikację załączonego dokumentu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
min. 3 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji dróg, chodników, parkingów o wartości minimum 250 000,00 zł brutto każda.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, b) kosztorys ofertowy. Kosztorys należy sporządzić na podstawie dokumentacji projektowej oraz w oparciu o przedmiar robót. Uwaga, ze względu na sposób rozliczenia kosztorys ofertowy nie będzie podlegał szczegółowej weryfikacji i służy one jedynie do celów pomocniczych i orientacyjnych, c) potwierdzenie wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zastrzega się, że zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych dopuszcza się zmiany postanowień umowy w zakresie terminowym. Warunkiem takiej zmiany jest szczególna sytuacja, która nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, a której nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy podstawowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock. Pok. Nr 42..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Serocku, Rynek 21, 05-140 Serock. Pok. Nr 24..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SEROCK
- Kompleksowa, wielobranżowa usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego związanego z budową szkoły podstawowej i żłobka w Wierzbicy
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Serocku w podziale na 7 części
więcej: przetargi SEROCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.