Ogłoszenie z dnia 2014-04-27
Gorzów Wielkopolski: Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Okulistycznego i Oddziału Kardiologii - Pakiet 3-4
Numer ogłoszenia: 91059 - 2014; data zamieszczenia: 27.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o., ul. Dekerta 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7331222, 7331173, faks 95 7331222, 7331173.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej na potrzeby Oddziału Okulistycznego i Oddziału Kardiologii - Pakiet 3-4.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej tj. Pakiet 3 - aparat do znieczulania ogólnego z monitorem funkcji życiowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 4 do zaproszenia do złożenia oferty; Pakiet 4 - dostawa systemu monitorowania EKG metodą Holtera (rozbudowa posiadanego systemu: ZYMED 1810)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiej Współpracy Terytorialnej, Program Operacyjny Europejskiej Współpracy Transgranicznej Polska (Województwo Lubuskie - Brandenburgia) 2007-2013. Priorytet I: Wspieranie infrastruktury oraz poprawa stanu środowiska. Działanie 1.1 Budowa i poprawa infrastruktury. Tytuł projektu: Medycyna interwencyjna - równe szanse we wspólnej Europie małych Ojczyzn.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Pakiet 3 - Dostawa aparatu do znieczulenia ogólnego z monitorem funkcji życiowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DRÄGER Polska Sp. z o.o., ul. Sułkowskiego 18, 85-655 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 145800,00
Oferta z najniższą ceną: 145800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 145800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pakiet 4 - Dostawa systemu monitorowania EKG metodą Holtera (rozbudowa posiadanego systemu ZYMED 1810)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZALMED Lidia i Krzysztof Zalas, ul. króla Jana Sobieskiego 27, 96-330 Puszcza Mariańska, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58333,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33480,00
Oferta z najniższą ceną: 33480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 33480,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3, art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie publiczne przeprowadzone zostało w trybie z wolnej ręki na mocy artykułów 67 ust. 1 pkt 3 i 4 w związku z art. 6a ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 80000,00 euro oraz łączna wartość nie przekracza 20% wartości zamówienia realizowanego w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia wynosi 194533,33 zł. natomiast wartość szacunkowa zamówienia realizowanego w ramach Projektu wynosi 5398644,44 zł. Zamawiający wykorzystując art. 6a w zakresie możliwości zastosowania przepisów dotyczących zastosowania przepisów właściwych do wartości części zamówienia nie zgłaszał zastosowania procedury z wolnej ręki Prezesowi UZP. W postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego o wartości przekraczającej 200 tyś. euro /nr sprawy ZP/N/48/13/ w zakresie pakietu 3-4 /będącymi przedmiotem niniejszego postępowania/ nie wpłynęły żadne oferty natomiast wybór Wykonawcy w drodze kolejnego postępowania przeprowadzonego w procedurze otwartej groziło niedotrzymaniem terminów wynikających z terminów związanych z realizacją Projektu a tym samym utratą tych środków. Środki przeznaczone są na zakup nowoczesnego sprzętu medycznego niezbędnego do prawidłowego diagnozowania i leczenia pacjentów Oddziałów Kardiologii i Okulistycznego. Ponadto Zamawiający mając na uwadze brak ofert Wykonawców w dotychczasowym postępowaniu w zakresie pakietu 3-4 wykorzystał możliwość wynikającą z art. 67 ustawy i zwrócił się bezpośrednio do wybranego Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
- "Świadczenie usług całodobowej ochrony obiektów, osób i mienia wraz z podejmowaniem interwencji w obiektach DPS Nr 1 w Gorzowie Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych oraz Poradni Rehabilitacyjnej w Trzciannem.
- Dostawa wyrobów medycznych
- Zakup wraz z dostawą aparatu USK dla Oddziału Kardiologii i Chorób Wewnętrznych w celu nieinwazyjnego badania chorych ze schorzeniami sercowo - naczyniowymi dla SP ZOZ w Puławach.
- Dostawa zestawów do inaktywacji patogenów chorobotwórczych w osoczu wraz z najmem urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania procedury.
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- DOSTAWA, INSTALACJA I URUCHOMIENIE WIEŻY ARTROSKOPOWEJ
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.