eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleDostawa zabawek, książek, artykułów biurowych i wyposażenia do kącików dla dzieci w sali widzeń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-22

Opole: Dostawa zabawek, książek, artykułów biurowych i wyposażenia do kącików dla dzieci w sali widzeń
Numer ogłoszenia: 91805 - 2015; data zamieszczenia: 22.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Opolu , ul. Sądowa 2, 45-033 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4539761, faks 077 4544439.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna niemająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zabawek, książek, artykułów biurowych i wyposażenia do kącików dla dzieci w sali widzeń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zabawek, książek, artykułów biurowych i wyposażenia do kącików dla dzieci w sali widzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8, 37.53.52.00-9, 39.00.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu nie jest zobowiązany wnieść wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 1.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których stanowi art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego, każdy z warunków określonych w pkt. od 1. ppkt 1) do 1. ppkt 4) winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców, albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. Warunek określony w pkt. 1.1. powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie. 1.3. Zamawiający oceni, czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie od 1. ppkt 1) do 1. ppkt 4) na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie winni złożyć wykonawcy w swojej ofercie, zostały wyszczególnione w rozdziale VI specyfikacji. ***CYTAT ROZDZIAŁU VI SPECYFIKACJI*** 6. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do oferty. 6.1. Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, że spełnia warunki, o których stanowi art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji), 2) posiadania wiedzy i doświadczenia (warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji), 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji), 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej (warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych musi mieć formę pisemną i należy je złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji (oryginał). W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu każdego z warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy składa, co najmniej jeden z tych wykonawców, albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. 6.2. Oprócz ww. oświadczenia wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których stanowi art. 24 ust. 1 ustawy zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. Oświadczenie musi mieć formę pisemną i należy je złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji (oryginał), W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. 6.3. Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o którym stanowi art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy zobowiązany jest złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Informację należy złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji (oryginał). W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego, dokument potwierdzający, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie. 6.4. Inne dokumenty niewymienione w pkt. 6.2.-6.3.: 1) wypełniony formularz ofertowy. Formularz ofertowy musi mieć formę pisemną i należy go złożyć na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji (oryginał), 2) pełnomocnictwo, (jeżeli dotyczy). 6.5. Osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy bądź podpisywania oferty, musi działać zgodnie z zasadami reprezentacji. Jeżeli osoba(y) podpisująca(e) ofertę działa(ją) na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie rodzajowe np. do podpisania oferty, zawarcia umowy itp. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 6.6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte ww. dokumentach i oświadczeniach. Z ich treści w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż wykonawca spełnia wymienione warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów, lub nie złożyli pełnomocnictw, albo, którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub, którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunki udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Ponadto, zamawiający może wezwać wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. 6.7. Oferty wspólne. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. jako konsorcjum). W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika (pełnomocnictwo winno zostać dołączone do oferty) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy. Formularz ofertowy musi mieć formę pisemną i należy go złożyć na druku, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji (oryginał), 2) pełnomocnictwo, (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w następujących sytuacjach: 1) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zmiana nie dotyczy ceny netto.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Opolu, ul. Sądowa 2, 45-033 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2015 godzina 11:00, miejsce: sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.06.2015 r. o godzinie 11:30 w sali odpraw zamawiającego usytuowanej w budynku Okręgowego Inspektoratu Służby Więziennej w Opolu przy ul. Sądowej 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny nr PL-17 pn. Wsparcie Służby Więziennej finansowane ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Projektu nr 1 pn. Realizacja szkoleń podnoszących kompetencje społeczno-zawodowe więźniów oraz stworzenie warunków ułatwiających podtrzymywanie więzi rodzinnych w celu zwiększenia efektywności ich powrotu do społeczeństwa po zakończeniu odbywania kary..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie placów zabaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble, wyposażenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Materiały i akcesoria artystyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 1 do specyfikacji. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy o zamówienie publiczne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.