To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-23
Gliwice: Modernizacja instalacji elektrycznej - 3 etap.
Numer ogłoszenia: 92711 - 2015; data zamieszczenia: 23.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70803 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie nr 37, ul. Poli Gojawiczyńskiej 11, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 234 23 61, faks 32 234 23 61.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja instalacji elektrycznej - 3 etap..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W 2014 roku w ramach 1 i 2 etapu robót wykonano: a) remont instalacji elektrycznej: - złącze kablowo-pomiarowe dla przedszkola, tablice rozdzielcze, wewnętrzne linie zasilające oraz instalacja połączeń wyrównawczych, ochrony od porażeń prądem elektrycznym - dla całego budynku, - instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych 230V, instalacja elektryczna wentylacji, instalacji siły 400/230V, instalacja połączeń wyrównawczych, ochrony od porażeń prądem elektrycznym - dla kondygnacji piwnicy i kondygnacji poddasza oraz kondygnacji parteru, b) remont instalacji oświetlenia zewnętrznego i monitoringu montowanych na elewacji budynku: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane obejmujące: wykonanie modernizacji instalacji elektrycznych, wykonanie modernizacji instalacji słaboprądowych, wykonanie prac towarzyszących w budynku przedszkola - 3 etap realizacji robót Zakres 3 etapu realizacji robót obejmuje wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej i słaboprądowej: - instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych 230V, instalacja elektryczna wentylacji, instalacja siły 400/230V, instalacja połączeń wyrównawczych, ochrony od porażeń prądem elektrycznym - dla piętra, - instalacja domofonowa - rozszerza się zakres instalacji domofonowej w stosunku do projektu o domofon w kancelarii na piętrze oraz o wymianę instalacji domofonowej windy towarowej, 3 przystankowej - instalacja systemu do rozliczania czasu i kosztów pobytu dzieci w placówce wraz z platformą komunikacyjną ( 150 kart zbliżeniowych) - uporządkowanie instalacji słaboprądowych w pomieszczeniu pracowni komputerowej na poddaszu oraz w kancelarii i pokoju księgowości na piętrze - roboty budowlane towarzyszące Podstawowy zakres robót: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i urządzeń elektrycznych, - demontaż istniejących instalacji słaboprądowych, - Wymiana instalacji oświetleniowej, - Wymiana instalacji gniazd wtyczkowych 230V i 400V, - wykonanie instalacji uziemiającej i połączeń wyrównawczych, - wykonanie instalacji przeciwprzepięciowej, - wykonanie instalacji słaboprądowych, - wykonanie prac budowlanych towarzyszących W wyniku realizacji zamówienia zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót , a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany w przedmiarze robót, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, na podstawie następującego ryczałtu: koszt zużycia wody- 50 złotych brutto/tydzień, koszt zużycia energii - 50 złotych brutto/tydzień, - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, - wykona wyniesienie , wniesienie mebli, sprzętu, wyposażenia, itp., - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu, wyposażenia, itp., - wykona prace wykończeniowe związane z realizacją zamówienia, np.: uzupełniające prace malarskie, posadzkarskie, okładzinowe, itp., - wywiezie i podda utylizacji odpady, w tym źródła światła - w przypadkach tego wymagających zapewni zasilanie budynku z agregatu prądotwórczego(szczególnie dla księgowości we wskazanych na roboczo dniach), - uzgodni z Zamawiającym kolorystykę do malowania ścian i sufitów, - uzgodni z Zamawiającym kolorystykę oraz rodzaj płytek podłogowych i płytek ściennych, - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami i innymi wymaganiami oraz pokryje wszelkie koszty z tym związane, a wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, dostawcę/dystrybutora energii elektrycznej, itp., - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, - w pomieszczeniach gdzie nie planuje się kompleksowego remontu a jedynie wykonywane są instalacje należy wykonać uzupełniające prace posadzkarskie, okładzinowe, malarskie, itp. - podłączenie nowych instalacji do istniejących nowych tablic rozdzielczych - wykonanie postanowień zgłoszenia robót Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie do oferty katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 16.00. d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej http://bip.gliwice.eu w dziale Przetargi/Zamówienia publiczne jednostek miejskich...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- JANEL Piotr Janowiec Instalacje Elektryczne, Remonty, ul. Czeremchowa 9, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123860,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 118795,85
Oferta z najniższą ceną: 103285,87 / Oferta z najwyższą ceną: 170028,83
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4-P-25 Dostawa aparatury medycznej
- wykonanie remontu mieszkań socjalnych i docelowych w budynkach gminnych, w ramach rządowego programu wsparcia budownictwa z Funduszu Dopłat - BGK XV.
- Montaż 2 latarni solarnych na ul. Jeziornej w rejonie wjazdu od ul. Spacerowej w systemie zaprojektuj i wybuduj wniosek nr 259 w ramach GBO2025
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie montażu przyłącza kanalizacji deszczowej, instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej dla cmentarza przy ul. Poniatowskiego 16 w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Świętego Wojciecha/Myśliwskiej w Gliwicach. Pełna nazwa znajduje się w dokumentacji postępowania.
- Szkolenia z systemów modelowania medycznego, bazujące na technologiach wizualnych i rzeczywistości rozszerzonej 3D Studio Max, stopień I, stopień II, stopień III . Znak sprawy: DZPZ.283.7.2025.EK
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja robót budowlano-montażowych w Bibliotece Głównej (DZP.25.43.2024)
- Budowa 2 stacji transformatorowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na potrzeby zasilenia stacji ładowania pojazdów
- "Usługi w zakresie konserwacji i remontów nawierzchni ulic, chodników, placów i parkingów na terenie miasta Puck - remont nawierzchni bitumicznych"
- Doświetlenie przejść dla pieszych w Dzielnicy Białołęka w Warszawie
- Wymiana pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym położonym w Rydzynie przy ulicy Kościuszki 3 i wymiana pokrycia dachowego w budynku mieszkalnym położonym w Rydzynie przy ul. Leszczyńskiego 1
- Roboty remontowo - bud. w zakresie napraw i remontu pokryć dachowych bud. mieszkalnych oraz użytkowych będących w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku w podziale na dwa zadania.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.