Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2015-06-25
Numer ogłoszenia: 94425 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 91779 - 2015 data 22.06.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
"ZGO-NOVA" Sp. z o.o., ul. Tadeusza Kościuszki 21 A, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 594 26 72.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
- W ogłoszeniu jest: 3. Wymagania techniczne samochodu. Parametry techniczne zabudowy pojazdu: - Zabudowa fabrycznie nowa - rocznik 2015; - Skrzynia ładunkowa o przekroju prostokątnym, sztywna konstrukcja stalowa nie podlegająca odkształcaniu; - Skrzynia ładunkowa całkowicie sprawna, szczelna, dostosowana do każdego typu podwozia, podwyższona ściana czołowa min 500 mm, właz konserwacyjny min 700x600 mm usytuowany po prawej stronie w kierunku jazdy z zabezpieczeniem zgodnym z EN-1501-1, zamek i rygiel włazu ocynkowane; -Pojemność skrzyni ładunkowej: 21-22 m3; -Opróżnianie skrzyni ładunkowej poprzez wypchnięcie przegrody przesuwanej w tył przez siłownik teleskopowy podwójnego działania; opróżnianie odbywa się z kabiny kierowcy; -Zabudowa w kolorze RAL 6029; -Objętość kosza zasypowego min. 1,5 m3; -Odwłok w całości wykonany spawem ciągłym, zamontowanym z tyłu skrzyni ładunkowej otwierany w sposób uchylany do góry; -Podnoszenie odwłoka za pomocą siłowników umieszczonych na bokach zabudowy; -Możliwość mechanicznego blokowania odwłoka poprzez podparcie go na wsporniku z podłużnym otworem i haku regulującym, zamocowanym na tylnej ramie skrzyni ładunkowej; -Dno wanny zasypowej wykonane z jednego kawałka blachy trudnościeralnej o grubości min. 8 mm, pozostałe elementy odwłoka wykonane z blachy o podwyższonej odporności na ścieranie o grubości od 4 mm do 8 mm; -Chlapacz antyrozbryzgowy długi pod całą wanna załadunkową; -Mechanizm zgniatania liniowo-płytowy, czyli tzw. Szufladowy; -Stopień zagęszczenia odpadów minimum 1:5 w zależności od rodzaju odpadów; -Możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym: przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na kilka wariantów: surowce wtórne, odpady wielkogabarytowe, papier, odpady komunalne; - Uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 80 do 1100 litrów oraz okrągłe 110 l; - Możliwość otwierania i zdejmowania wrzutnika (montaż na śrubach); - Grzebień wrzutnika dzielony, umożliwiający niezależne podnoszenie pojemników od 80 l do 240 l; - Sterowanie wrzutnika po obu jego stronach; - Regulacja cykli otrzepywania pojemników; - Siłowniki prasy zgniatającej bez wewnętrznych czujników zbliżeniowych i krańcowych, umieszczonych na zewnątrz odwłoka; - Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów; - Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym; -Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy; -Dwa wyłączniki bezpieczeństwa; -Sterownik do automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego; -Sterowanie ręczne; zamykany wyłącznik główny w kabinie kierowcy; -Sterowanie płytą wypychającą wysuwanie i wsuwanie wyłącznie z pulpitu sterowniczego znajdującego się przy siedzeniu w kabinie kierowcy; -Terminal obsługi w kabinie kierowcy; -Sygnalizacja akustyczna do komunikacji ładujący-kierowca; -Układ zwalniający i zatrzymania awaryjnego zgodny z EN 1501-1; -Zamykanie odwłoka od wewnątrz poprzez terminal obsługi oraz od zewnątrz obsługa dwuręczna zgodnie z EN 1501-1; -Centralne smarowanie na smar stały min. 40 pkt. Smarnych; -Możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy; -Oświetlenie według obowiązujących obecnie przepisów oraz dwa światła alarmowe kogut z przodu i z tyłu pojazdu; reflektory robocze na zewnątrz odwłoka; -Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku; -Błotnik kół tylnych z chlapaczami; -Boczne ściany skrzyni ładunkowej obite płytami aluminiowymi; -Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami (jazda do przodu przy obciążonym stopniu max 30 km/h, jazda do tyłu niemożliwa); -Kierowca powinien być automatycznie informowany o tym, który stopień jest zajęty; -Zainstalowany sygnał dźwiękowy przy jeździe pojazdu do tyłu; -Zabudowa musi posiadać znaki CE; -Pojazd przygotowany pod montaż systemu wagowego na wrzutniku oraz pod montaż systemu RFID pojemników, z zaznaczeniem, że nie będzie wiązało się to z dodatkowymi kosztami ze strony zamawiającego; - Gaśnica zabudowy; Parametry techniczne podwozia: -Podwozie o DMC 26 t przystosowane do zabudowy śmieciarka; -Podwozie fabrycznie nowe - rocznik 2015; -Układ napędowy pojazdu 6x2*4 (druga oś napędowa, trzecia skrętna); -Rozstaw osi pojazdu max 4100 mm; -Zawieszenie pojazdu resorowe przód oraz pneumatyczne tył. Kontrola zawieszenia tylnego za pomocą pilota; -Blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej; -Pojazd wyposażony w hamulce tarczowe, system kontroli trakcji ESP; -Techniczna nośność osi przedniej min 8000kg; -Techniczna nośność osi napędowej min 13000kg; -Techniczna nośność osi trzeciej min 8000kg; -Ogumienie 315/80R22,5 o rzeźbie bieżnika regionalnym; -Zderzak przedni plastikowy; -Silnik o zapłonie samoczynnym o pojemności min 9 ltr i mocy min 235 kW (320 KM) i momencie obrotowym min 1600Nm; -Norma emisji spalin Euro 6; -Silnik wyposażony przystawkę odbioru mocy odsilnikową; -Zbiorniki paliwa o pojemności min 300 litrów; -Skrzynia biegów automatyczna lub w pełni zautomatyzowana bez pedału sprzęgła wyposażona w bieg pełzający o przełożeniu umożliwiający manewrowanie z małymi prędkościami; -Hamulec antyzjazdowy zapobiegający staczaniu się pojazdu na wzniesieniach; -Kabina dzienna 3 osobowa w kolorze białym. Przestrzeń za fotelami kierowcy i ławki pasażerów min 250mm umożliwiająca przechowywanie wyposażenia oraz ubrań; -Kabina 3-osobowa; -Elektrycznie sterowane szyby; -Klimatyzacja; -Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka wsteczne; -Reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej; -Radio; -Immobilizer fabryczny; -Tachograf cyfrowy; -Gniazdo elektryczne 12V; -Pojazd wyposażony w fabryczne osłony boczne antyrowerowe i nadkola; -Wyświetlacz z komputerem pokładowym w jęz. polskim; -Koło zapasowe oraz winda koła zapasowego; -Listwa sygnalizacyjna z logo Zamawiającego; -Apteczka, -Trójkąt ostrzegawczy; -Gaśnica podwozia; -Dwa kliny, podnośnik hydrauliczny, narzędzia do obsługi pojazdu; -Homologacja samochodu kompletnego;.
- W ogłoszeniu powinno być: 3. Wymagania techniczne samochodu. Parametry techniczne zabudowy pojazdu: 3.1.1. Zabudowa fabrycznie nowa - rocznik 2015; 3.1.2. Skrzynia ładunkowa o przekroju prostokątnym, sztywna konstrukcja stalowa nie podlegająca odkształcaniu; 3.1.3. Skrzynia ładunkowa całkowicie sprawna, szczelna, dostosowana do każdego typu podwozia, podwyższona ściana czołowa min 500 mm, właz konserwacyjny min 700x600 mm usytuowany po prawej stronie w kierunku jazdy z zabezpieczeniem zgodnym z EN-1501-1, zamek i rygiel włazu ocynkowane; 3.1.4. Pojemność skrzyni ładunkowej: 21-22 m3; 3.1.5. Opróżnianie skrzyni ładunkowej poprzez wypchnięcie przegrody przesuwanej w tył przez siłownik teleskopowy podwójnego działania; opróżnianie odbywa się z kabiny kierowcy; 3.1.6. Zabudowa w kolorze RAL 6029; 3.1.7. Objętość kosza zasypowego min. 1,5 m3; 3.1.8. Odwłok w całości wykonany spawem ciągłym, zamontowanym z tyłu skrzyni ładunkowej otwierany w sposób uchylany do góry; 3.1.9. Podnoszenie odwłoka za pomocą siłowników umieszczonych na bokach zabudowy; 3.1.10. Możliwość mechanicznego blokowania odwłoka poprzez podparcie go na wsporniku z podłużnym otworem i haku regulującym, zamocowanym na tylnej ramie skrzyni ładunkowej; 3.1.11. Zamawiający dopuszcza możliwość mechanicznego blokowania odwłoka poprzez podparcie go na wsporniku zamocowanym na odwłoku. 3.1.12. Dno wanny zasypowej wykonane z jednego kawałka blachy trudnościeralnej o grubości min. 8 mm, pozostałe elementy odwłoka wykonane z blachy o podwyższonej odporności na ścieranie o grubości od 4 mm do 8 mm; 3.1.13. Chlapacz antyrozbryzgowy długi pod całą wanna załadunkową; 3.1.14. Mechanizm zgniatania liniowo-płytowy, czyli tzw. Szufladowy; 3.1.15. Stopień zagęszczenia odpadów minimum 1:5 w zależności od rodzaju odpadów; 3.1.16. Możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym: przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na kilka wariantów: surowce wtórne, odpady wielkogabarytowe, papier, odpady komunalne; 3.1.17. Uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 80 do 1100 litrów oraz okrągłe 110 l; 3.1.18. Możliwość otwierania i zdejmowania wrzutnika (montaż na śrubach); 3.1.19. Grzebień wrzutnika dzielony, umożliwiający niezależne podnoszenie pojemników od 80 l do 240 l; 3.1.20. Sterowanie wrzutnika po obu jego stronach; 3.1.21. Regulacja cykli otrzepywania pojemników; 3.1.22. Siłowniki prasy zgniatającej bez wewnętrznych czujników zbliżeniowych i krańcowych, umieszczonych na zewnątrz odwłoka; 3.1.23. Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów; 3.1.24. Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym; 3.1.25. Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy; 3.1.26. Dwa wyłączniki bezpieczeństwa; 3.1.27. Sterownik do automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego; 3.1.28. Sterowanie ręczne; zamykany wyłącznik główny w kabinie kierowcy; 3.1.29. Sterowanie płytą wypychającą wysuwanie i wsuwanie wyłącznie z pulpitu sterowniczego znajdującego się przy siedzeniu w kabinie kierowcy; 3.1.30. Terminal obsługi w kabinie kierowcy; 3.1.31. Sygnalizacja akustyczna do komunikacji ładujący-kierowca; 3.1.32. Układ zwalniający i zatrzymania awaryjnego zgodny z EN 1501-1; 3.1.33. Zamykanie odwłoka od wewnątrz poprzez terminal obsługi oraz od zewnątrz obsługa dwuręczna zgodnie z EN 1501-1; 3.1.34. Centralne smarowanie na smar stały min. 40 pkt. Smarnych; 3.1.35. Możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy; 3.1.36. Oświetlenie według obowiązujących obecnie przepisów oraz dwa światła alarmowe kogut z przodu i z tyłu pojazdu; reflektory robocze na zewnątrz odwłoka; 3.1.37. Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku; 3.1.38. Błotnik kół tylnych z chlapaczami; 3.1.39. Boczne ściany skrzyni ładunkowej obite płytami aluminiowymi; 3.1.40. Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami (jazda do przodu przy obciążonym stopniu max 30 km/h, jazda do tyłu niemożliwa); 3.1.41. Kierowca powinien być automatycznie informowany o tym, który stopień jest zajęty; 3.1.42. Zainstalowany sygnał dźwiękowy przy jeździe pojazdu do tyłu; 3.1.43. Zabudowa musi posiadać znaki CE; 3.1.44. Pojazd przygotowany pod montaż systemu wagowego na wrzutniku oraz pod montaż systemu RFID pojemników, z zaznaczeniem, że nie będzie wiązało się to z dodatkowymi kosztami ze strony zamawiającego; 3.1.45. Gaśnica zabudowy; 3.2. Parametry techniczne podwozia: 3.2.1. Podwozie o DMC 26 t przystosowane do zabudowy śmieciarka; 3.2.2. Podwozie fabrycznie nowe - rocznik 2015; 3.2.3. Układ napędowy pojazdu 6x2*4 (druga oś napędowa, trzecia skrętna); 3.2.4. Rozstaw osi pojazdu max 4100 mm; 3.2.5. Zawieszenie pojazdu resorowe przód oraz pneumatyczne tył. Kontrola zawieszenia tylnego za pomocą pilota; 3.2.6. Blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej; 3.2.7. Pojazd wyposażony w hamulce tarczowe, system kontroli trakcji ESP; 3.2.8. Techniczna nośność osi przedniej min 8000kg; 3.2.9. Techniczna nośność osi napędowej min 13000kg; 3.2.10. Techniczna nośność osi trzeciej min 8000kg; 3.2.11. Ogumienie 315/80R22,5 o rzeźbie bieżnika regionalnym; 3.2.12. Zderzak przedni plastikowy; 3.2.13. Silnik o zapłonie samoczynnym o pojemności min 9 ltr i mocy min 235 kW (320 KM) i momencie obrotowym min 1600Nm; 3.2.14. Norma emisji spalin Euro 6; 3.2.15. Silnik wyposażony przystawkę odbioru mocy odsilnikową; 3.2.16. Zbiorniki paliwa o pojemności min 300 litrów; 3.2.17. Skrzynia biegów automatyczna lub w pełni zautomatyzowana bez pedału sprzęgła wyposażona w bieg pełzający o przełożeniu umożliwiający manewrowanie z małymi prędkościami; 3.2.18. Hamulec antyzjazdowy zapobiegający staczaniu się pojazdu na wzniesieniach; 3.2.19. Kabina dzienna 3 osobowa w kolorze białym. Przestrzeń za fotelami kierowcy i ławki pasażerów min 250mm umożliwiająca przechowywanie wyposażenia oraz ubrań; 3.2.20. Kabina 3-osobowa; 3.2.21. Elektrycznie sterowane szyby; 3.2.22. Klimatyzacja; 3.2.23. Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka wsteczne; 3.2.24. Reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej; 3.2.25. Radio; 3.2.26. Immobilizer fabryczny; 3.2.27. Tachograf cyfrowy; 3.2.28. Gniazdo elektryczne 12V; 3.2.29. Pojazd wyposażony w fabryczne osłony boczne antyrowerowe i nadkola; 3.2.30. Wyświetlacz z komputerem pokładowym w jęz. polskim; 3.2.31. Koło zapasowe oraz winda koła zapasowego; 3.2.32. Listwa sygnalizacyjna z logo Zamawiającego; 3.2.33. Apteczka, 3.2.34. Trójkąt ostrzegawczy; 3.2.35. Gaśnica podwozia; 3.2.36. Dwa kliny, podnośnik hydrauliczny, narzędzia do obsługi pojazdu; 3.2.37. Homologacja samochodu kompletnego; 3.2.38. Zamawiający dopuszcza decyzję o Jednostkowym Dopuszczeniu Pojazdu do Ruchu, wydaną przez Ministra Transportu, która jest dokumentem równoważnym ze świadectwem Homologacji samochodu skompletowanego..
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Dostawy odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora.
- Modernizacja kompleksów sportowych "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" EDYCJA 2023 i 2024
- Oznakowanie
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Jarocinie
- Budowa oświetlenia ulicznego drogi Witaszyczki - Zakrzew od drogi krajowej nr 11 do przejazdu PKP
- "Remont drogi gminnej nr dz. 80/4, 65/2, 333 w Majdanie Golczańskim"
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.