To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-08
Ogłoszenie nr 94802 - 2017 z dnia 2017-06-08 r.
Zakopane: przeglądy techniczne i konserwacja tomografu komputerowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 70446
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 73610
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego, krajowy numer identyfikacyjny
29517100000, ul.
ul. Gładkie
1,
34500
Zakopane, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
182 015 045, faks
182 014 632, e-mail
s.kolasa@szpitalsokolowski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalsokolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny zakład opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
przeglądy techniczne i konserwacja tomografu komputerowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):A.ZP-271-10/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonywaniu okresowych przeglądów technicznych i konserwacji tomografu komputerowego Optima CT 660 wraz z osprzętem (AW SERVER VS5 ENHANDCED AND FLOATING oraz dwugłowicowy wstrzykiwacz kontrastu NEMOTO), znajdującego się w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Szpitala Chorób Płuc w Zakopanem. 2. Przedmiotowa usługa obejmuje w szczególności: - wykonanie: planowanych czynności konserwacyjno- przeglądowych z uwzględnieniem kontroli zużycia części mechanicznych, wymiany części zużywalnych czy materiałów eksploatacyjnych - w ramach prowadzenia przeglądów okresowych przygotowanie bieżących zaleceń eksploatacyjnych związanych ze stanem aparatu oraz jego dalszym użytkowaniem, wykonanie ekspertyz technicznych związanych z wykrytymi usterkami oraz kosztorysu naprawy, - nadzór techniczny nad powierzonym sprzętem, - zdalne diagnozowanie uszkodzeń poprzez sieć komputerową oraz naprawy oprogramowania ( Zamawiający wyraża zgodę na utworzenie połączenia sieciowego pomiędzy aparatem a centrum serwisowym - wystawienie raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu ( paszportu technicznego) wykonanych czynności, - legalizację, kalibrację, walidację ( jeżeli dotyczy) - sprawdzenie instalacji (bezpieczeństwa mechanicznego, sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego z uwzględnieniem skuteczności zerowania lub uziemienia), - ustawienie ( regulację) wymaganych przez producenta parametrów, - sporządzenie orzeczenia o stanie urządzenia nie nadającego się do naprawy, - zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów i terminy ich wykonania powinny być zgodne z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami prawa, 3. Zakończenie usługi przeglądu powinno nastąpić w terminie max 5 dni roboczych od uzgodnionego terminu z Zamawiającym. 4. W przypadku wyłączenia aparatu/ urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym aparacie/ urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne- nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy- nie używać. Czas reakcji serwisu w przypadku awarii aparatu wynosi max 3 do 5 dni roboczych od momentu przeprowadzenia efektywnej diagnostyki ( w zależności czy niezbędne części zamienne będą w Polsce, czy sprowadzane z zagranicy) . 5. W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą, w tym dojazd do Zamawiającego i pracę inżynierów serwisowych. 6. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymogami producenta aparatu, obowiązującymi Normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P. Poż. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. 7. Usługi serwisowe Wykonawca wykonywać będzie na mocy pisemnego, drogą mailową lub telefonicznego zlecenia Zamawiającego- zgodnie z zaleceniami producenta aparatu (tomograf komputerowy - 3 przeglądy rocznie i AW serwer oraz wstrzykiwacz kontrastu - przegląd raz na rok). Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 8. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek uzgodnienia z Zamawiającym terminu przeprowadzenia przeglądu z dwutygodniowym wyprzedzeniem przed planowany przeglądem, zgodnie z przyjętym harmonogramem oraz z zaleceniami producenta aparatu. Harmonogram przeglądów zostanie przesłany przez Zamawiającego drogą mailową na adres wybranego Wykonawcy, podany w ofercie. 9.Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Administracji Zamawiającego z podaniem przewidywanych kosztów. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kosztów przez Kierownika Zamawiającego z uwzględnieniem kosztów roboczogodziny i dojazdu podanych w ofercie. Wartość umowy nie obejmuje kosztów ewentualnej naprawy czy wymiany części.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
50400000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: nie dotyczy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT229412.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 38080,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: nie dotyczy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT7500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3645,72 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem płynów i sprzętu do terapii nerkozastępczej
- Sukcesywne dostawy jaj, mrożonek i tłuszczy
- Świadczenie usługi sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych wytworzonych w Szpitalu Specjalistycznym Chorób Płuc "Odrodzenie" im. Klary Jelskiej w Zakopanem
- Modernizacja budynku Tatrzańskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej i Wsparcia Osób Doznających Przemocy Domowej w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.