Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-29
Przylep: Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie posiłków dla dzieci z Gminnego Przedszkola Publicznego z/s w Przylepie przy ul. 22 Lipca 61 oraz dla Oddziałów Przedszkolnych: w Zawadzie przy ul. Szkolnej 2, w Raculi przy ul. Głogowskiej 65, w Nowym Kisielinie przy ul. Odrzańskiej 53, w Zatoniu przy ul. Zielonogórskiej 72.
Numer ogłoszenia: 95225 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedszkole Publiczne z/s w Przylepie , ul. 22 Lipca 61, 66-015 Przylep, woj. lubuskie, tel. 68 321 16 94.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.przedszkole-przylep.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie posiłków dla dzieci z Gminnego Przedszkola Publicznego z/s w Przylepie przy ul. 22 Lipca 61 oraz dla Oddziałów Przedszkolnych: w Zawadzie przy ul. Szkolnej 2, w Raculi przy ul. Głogowskiej 65, w Nowym Kisielinie przy ul. Odrzańskiej 53, w Zatoniu przy ul. Zielonogórskiej 72..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków dla dzieci Gminnego Przedszkola Publicznego z/s w Przylepie przy ul. 22 Lipca 61 oraz dla Oddziałów Przedszkolnych: w Zawadzie przy ul. Szkolnej 2, w Raculi przy ul.Głogowskiej 65, w Nowym Kisielinie przy ul. Odrzańskiej 53, w Zatoniu przy ul. Zielonogórskiej 72. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 przygotowania i wydania posiłku składającego się z I śniadania, II śniadania i obiadu. 2.2 Usługa obejmuje przygotowywanie posiłków i dostarczenie ich do siedziby zamawiającego oraz wydawanie posiłków w każdym dniu roboczym dla około 337 dzieci w wieku od 3 do 6 lat. Wykonawca musi uwzględnić absencję dzieci. Zamawiający będzie codziennie przekazywał około godz. 10.00 Wykonawcy liczbę dzieci korzystających z posiłków w dniu następnym. W przypadku dłuższej nieobecności dziecka Wykonawca nie pobiera należności za (wsad do kotła) począwszy od drugiego dnia absencji. 2.3 Zamawiający przewiduje, iż w okresie wykonywania zamówienia ilość posiłków dziennych, które mają być przygotowane, a następnie dostarczone i wydane przez wykonawcę łącznie wyniesie 665.155 sztuk, w tym: - 118 dzieci z Przylepu 755 * 3 *118 = 267270 szt. - 82 dzieci z Raculi 755 * 3 *82 = 185730 szt.- 72 dzieci z Oddziału w Zawadzie 755 * 3 *72 = 163080 szt.- 42 dzieci z Oddziału w Nowym Kisielinie 755 * 1 *42= 31710 szt.- 23 dzieci z Oddziału w Zatoniu 755*1*23=17365 szt. Przyjęto, iż zamówienie będzie realizowane w terminie od 19.08.2013 - 19.08. 2016 r. tj. 755 dni roboczych. 3. Wymagania jakościowe przedmiotu zamówienia 3.1 Jakość posiłków powinna być zgodna z zasadami racjonalnego żywienia dla poszczególnych grup wiekowych. Wykonawca usług musi przestrzegać przepisów ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 ze zm.), Rozporządzenia nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych oraz innych przepisów szczegółowych dotyczących wymagań higienicznych i zdrowotnych żywności. 3.2 Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCAP. Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych w wieku 3 do 6 lat. 3.3 Posiłki muszą być wykonywane z naturalnych produktów metodą tradycyjną, nie można używać produktów typu instant oraz gotowych produktów, np. mrożone pierogi, klopsy, gołąbki itp., nie można używać produktów masłopodobnych. 3.4 Wykonawca jest zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek podanych posiłków w specjalnie do tego przeznaczonych lodówkach przez okres 72 godzin od upływu dnia podania. Pobór próbek i ich przechowywanie zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 roku w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. nr 80, poz. 545). 3.5 Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb dzieci.3.6 Posiłki muszą mieć właściwą wartość energetyczną oraz składać się z odpowiednio dobranych produktów minimalnie przetworzonych, o zmniejszonej zawartości soli, z ograniczeniem substancji dodatkowych i barwników. Wartość energetyczna posiłków dziennych powinna wynosić: I Śniadanie -350-425 kcal, II Śniadanie -140-170 kcal, Obiad -420-510 kcal. 3.7 Posiłki muszą spełniać wymogi normy żywienia zbiorowego dla dzieci przedszkolnych. 4. Uzgodnienia jadłospisu 4.1 Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu tygodniowego jadłospisu z 5-dniowym wyprzedzeniem. Po uzgodnieniu i zatwierdzeniu należy wywieszać jadłospis w wyznaczonym miejscu. 4.2 Przy planowaniu posiłków należy uwzględniać zalecaną wartość energetyczną i normy produktów. 4.3 Dzienny posiłek obejmuje: 4.3.1 I śniadanie powinno być wysokokaloryczne i pełnowartościowe. Należy podawać zupy mleczne, potrawy mleczne, kawę zbożową z mlekiem, różne rodzaje pieczywa z masłem, twarogiem, serem żółtym, chudą wędliną, rybą wędzoną, pasty, z szeroką gamą warzyw sezonowych; 4.3.2 II śniadanie powinno być lekkie, ma się składać z soków owocowo-warzywnych, warzyw i owoców, deserów, słodkich bułek, ciasta, ciepłych napojów w okresie późno-jesiennym i zimowym; 4.3.3 obiad jest najbardziej energetycznym posiłkiem w ciągu dnia, powinien składać się z dwóch dań, kompotu, napoju lub deseru. Układając jadłospis należy pamiętać, że jeżeli w skład zupy wchodzą produkty zbożowe, to nie mogą one się powtarzać w drugim daniu. Zupa powinna być przyrządzana na wywarze jarskim lub mięsnym. Drugie danie powinno zawierać pełnowartościowe białko, które znajdziemy w mięsie, rybach, jajach, serach, warto je połączyć z ziemniakami, makaronem itp. Na talerzu z drugim daniem obowiązkowo musi być porcja warzyw gotowanych lub surowych. 4.4 Jadłospis powinien być dostosowany do pory roku. 5. Wydawanie posiłków i zapewnienie wyposażenia. 5.1 Godziny wydawania posiłków zgodnie z ramowym rozkładem dnia, tj.: 5.1.1 GPP w Przylepie - 8.45, 11.45, 14.00. 5.1.2 GPP z/s w Przylepie Oddział w Raculi - 9.00, 11.45, 14.00. 5.1.3 GPP z/s w Przylepie Oddział w Zawadzie - 8.45, 11.45, 14.00. 5.1.4 GPP z/s w Przylepie Oddział w Nowym Kisielinie - 12.00 5.1.5 GPP z/s w Przylepie Oddział w Zatoniu - 2.00Wyznaczone godziny mogą ulec zmianie o ? 15 min. 5.1.6 Posiłki nie mogą być dostarczane jednorazowo do przedszkola. 5.2. Transport posiłków powinien być zgodny z wymaganiami rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 roku w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. z 2003 r. Nr 21, poz. 179). 5.3 Wykonawca zapewni zastawę kuchenną oraz wyposażenie kuchenne (tj. lodówki, zmywarki....) w GPP w Przylepie i GPP Oddział w Raculi, natomiast pojemniki jednorazowe w GPP Oddział w Zawadzie, GPP Oddział w Nowym Kisielinie, oraz GPP Oddział w Zatoniu na czas trwania umowy. 6. Obowiązki wykonawcy. 6.1 Do obowiązków wykonawcy należy: a) przygotowanie, porcjowanie i wydawanie posiłków na grupy. b) zmywanie i wyparzanie naczyń oraz zabezpieczenie do czasu następnego posiłku. c) zagospodarowanie resztek pokonsumpcyjnych i odpadków we własnym zakresie zgodnie z przepisami o ochronie środowiska. d) zapewnienie środków czystości i sprzątanie pomieszczeń bloku żywieniowego dotyczy GPP z/s w Przylepie oraz GPP Oddział w Raculi. e) comiesięczne rozliczanie wsadu do kotła wg załączonego wzoru do umowy. 6.2 Wykonawca powinien przygotowywać posiłki sam i specjalizować się w żywieniu dzieci w wieku przedszkolnym..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 755.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie wykazania przez Wykonawcę posiadania pozytywnej opinii w sprawie spełnienia wymagań sanitarnych i zdrowotnych do prowadzenia w obiekcie działalności gospodarczej, wydanego przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej właściwy dla miejsca przygotowywania posiłków. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie wykazania przez wykonawcę wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług ciągłych, tj. trwających co najmniej dwa lata, polegających na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat, o wartości nie mniejszej niż wartość zadania na które Wykonawca składa ofertę. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie wykazania przez wykonawcę posiadania aktualnej decyzji Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wykonawcy (Załącznik Nr 3), iż osoby, którymi dysponuje wykonawca przy przygotowaniu, pakowaniu, przewożeniu i wydawaniu posiłków posiadają aktualne orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznych o braku przeciwwskazań do wykonywania prac, przy wykonywaniu których istnieje możliwość przeniesienia zakażenia na inne osoby oraz oświadczenia, iż osoby są przeszkolone z zakresu przestrzegania zasad Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP) i Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w ust. VII. 1 pkt 1 - załącznik nr 1 do SIWZ oraz na podstawie posiadania przez Wykonawcę polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 20 tys. zł. W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy musza spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej, tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. - wraz z załączeniem kopii dowodu opłaty polisy. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy; Pozytywna opinia Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z warunkami wskazanymi w ust. VI pkt 1.1.1 SIWZ; Decyzja Państwowej Inspekcji Sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przedszkole-przylep.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Przedszkole Publiczne z/s w Przylepie , ul. 22 Lipca 61, 66-015 Przylep.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Gminnym Przedszkolu Publicznym w Przylepie, ul. 22 Lipca 61 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków gotowych dla dzieci Gminnego Przedszkola Publicznego z/s w Przylepie przy ul. 22 Lipca 61..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje, iż w okresie wykonywania zamówienia ilość posiłków dziennych, które mają być przygotowane, a następnie dostarczone i wydane przez wykonawcę wyniesie: 755 dni* 3 posiłki *118 dzieci = 267270 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków dla dzieci z Oddziału Przedszkolnego w Raculi przy ul. Szkolnej 2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje, iż w okresie wykonywania zamówienia ilość posiłków dziennych, które mają być przygotowane, a następnie dostarczone i wydane przez wykonawcę wyniesie: 755 dni* 3 posiłki * 82 dzieci = 185730 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków dla dzieci Gminnego Przedszkola Publicznego - Oddział w Zawadzie przy ul. Głogowskiej 65..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje, iż w okresie wykonywania zamówienia ilość posiłków dziennych, które mają być przygotowane, a następnie dostarczone i wydane przez wykonawcę wyniesie: 755 dni* 3 posiłki *72 dzieci = 16308 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków dla dzieci Gminnego Przedszkola Publicznego - Oddział w Nowym Kisielinie przy ul. Odrzańskiej 53..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje, iż w okresie wykonywania zamówienia ilość posiłków dziennych, które mają być przygotowane, a następnie dostarczone i wydane przez wykonawcę wyniesie: 755 dni* 1 posiłek *42 dzieci = 31710 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie posiłków dla dzieci Gminnego Przedszkola Publicznego - Oddział w Zatoniu przy ul. Zielonogórskiej 72..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje, iż w okresie wykonywania zamówienia ilość posiłków dziennych, które mają być przygotowane, a następnie dostarczone i wydane przez wykonawcę wyniesie: 332 dni* 1 posiłek *23 dzieci = 17365 szt. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 14 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przygotowanie oraz dostarczenie posiłków dla Zespołu Szkół Publicznych w Międzyborowie w 2025 roku.
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu posiłków dzieciom z oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Macieja Szarka w Grabiu,
- Świadczenie usług w zakresie dożywiania dzieci - gorące posiłki dla uczniów szkół z terenu Gminy Rybno z wydawaniem, dowozem na wskazane miejsce i zapewnieniem jednorazowych naczyń i sztućców.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Przygotowanie i dostawa posiłków do trzech oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Góra
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.