eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskiePrace pielęgnacyjne wraz z akcją zima na terenach zieleni miasta Siemianowic Śląskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-06-10

Ogłoszenie nr 95411 - 2017 z dnia 2017-06-10 r.

Siemianowice Śląskie: Prace pielęgnacyjne wraz z akcją zima na terenach zieleni miasta Siemianowic Śląskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 40385-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 000515879, ul. ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 327 605 200, faks 327 605 280, e-mail ratusz@um.siemianowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prace pielęgnacyjne wraz z akcją zima na terenach zieleni miasta Siemianowic Śląskich

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RK.271.8.2017, ZP.rp.18.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia są prace pielęgnacyjne wraz z akcją zima na terenach zieleni miasta Siemianowic Śląskich. 2. Zamówienie zostało podzielone na 8 Części. Dla każdej części zamówienia prowadzone będzie odrębne postępowanie przy wyborze oferty. Część 1: Zadanie 1 Przedmiotem części 1 będzie: - utrzymanie terenów zieleni będącej w użytkowaniu gminy Siemianowice Śląskie i prowadzenie akcji zima (parki, zieleńce) w Rejonie I , w szczególności: pielęgnacja zieleni niskiej, średniej i wysokiej, wykonanie nasadzeń krzewów, roślin rabatowych, montaż, naprawę, konserwację i zakup elementów małej architektury, utrzymanie czystości na zieleńcach i w parkach, utrzymanie zimowe terenów zielonych (odgarnianie śniegu z alejek i schodów, posypywanie piaskiem, usuwanie piasku z alejek i schodów przy plusowej temperaturze, w dniach bezśnieżnych usuwanie zanieczyszczeń oraz opróżnianie koszy), usunięcie urobku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w: a) zakresie prac dla Rejonu I (Dodatek 4a do SIWZ), który stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, b) zestawieniach obiektów, powierzchni dla Rejonu I (Dodatek 4f do SIWZ), c) wskazówkach dotyczących Rejonów od I do V (Dodatek 4k do SIWZ). Część 2: Zadanie 2 Przedmiotem części 2 będzie: - utrzymanie terenów zieleni będącej w użytkowaniu gminy Siemianowice Śląskie i prowadzenie akcji zima (parki, zieleńce) w Rejonie II , w szczególności: pielęgnacja zieleni niskiej, średniej i wysokiej, wykonanie nasadzeń krzewów, roślin rabatowych, montaż, naprawę, konserwację i zakup elementów małej architektury, utrzymanie czystości na zieleńcach i w parkach, utrzymanie zimowe terenów zielonych (odgarnianie śniegu z alejek i schodów, posypywanie piaskiem, usuwanie piasku z alejek i schodów przy plusowej temperaturze, w dniach bezśnieżnych usuwanie zanieczyszczeń oraz opróżnianie koszy), usunięcie urobku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w: a) zakresie prac dla Rejonu II (Dodatek 4b do SIWZ), który stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, b) zestawieniach obiektów, powierzchni dla Rejonu II (Dodatek 4g do SIWZ), c) wskazówkach dotyczących Rejonów od I do V (Dodatek 4k do SIWZ). Część 3: Zadanie 3 Przedmiotem części 3 będzie: - utrzymanie terenów zieleni będącej w użytkowaniu gminy Siemianowice Śląskie i prowadzenie akcji zima (parki, zieleńce) w Rejonie III , w szczególności: pielęgnacja zieleni niskiej, średniej i wysokiej, wykonanie nasadzeń krzewów, roślin rabatowych, montaż, naprawę, konserwację i zakup elementów małej architektury, utrzymanie czystości na zieleńcach i w parkach, utrzymanie zimowe terenów zielonych (odgarnianie śniegu z alejek i schodów, posypywanie piaskiem, usuwanie piasku z alejek i schodów przy plusowej temperaturze, w dniach bezśnieżnych usuwanie zanieczyszczeń oraz opróżnianie koszy), usunięcie urobku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w: a) zakresie prac dla Rejonu III (Dodatek 4c do SIWZ), który stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, b) zestawieniach obiektów, powierzchni dla Rejonu III (Dodatek 4h do SIWZ), c) wskazówkach dotyczących Rejonów od I do V (Dodatek 4k do SIWZ). Część 4: Zadanie 4 Przedmiotem części 4 będzie: - utrzymanie terenów zieleni będącej w użytkowaniu gminy Siemianowice Śląskie i prowadzenie akcji zima (parki, zieleńce) w Rejonie IV , w szczególności: pielęgnacja zieleni niskiej, średniej i wysokiej, wykonanie nasadzeń krzewów, roślin rabatowych, montaż, naprawę, konserwację i zakup elementów małej architektury, utrzymanie czystości na zieleńcach i w parkach, utrzymanie zimowe terenów zielonych (odgarnianie śniegu z alejek i schodów, posypywanie piaskiem, usuwanie piasku z alejek i schodów przy plusowej temperaturze, w dniach bezśnieżnych usuwanie zanieczyszczeń oraz opróżnianie koszy), usunięcie urobku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w: a) zakresie prac dla Rejonu IV (Dodatek 4d do SIWZ), który stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, b) zestawieniach obiektów, powierzchni dla Rejonu IV (Dodatek 4i do SIWZ), c) wskazówkach dotyczących Rejonów od I do V (Dodatek 4k do SIWZ). Część 5: Zadanie 5 Przedmiotem części 5 będzie: - utrzymanie terenów zieleni będącej w użytkowaniu gminy Siemianowice Śląskie i prowadzenie akcji zima (parki, zieleńce) w Rejonie V , w szczególności: pielęgnacja zieleni niskiej, średniej i wysokiej, wykonanie nasadzeń krzewów, roślin rabatowych, montaż, naprawę, konserwację i zakup elementów małej architektury, utrzymanie czystości na zieleńcach i w parkach, utrzymanie zimowe terenów zielonych (odgarnianie śniegu z alejek i schodów, posypywanie piaskiem, usuwanie piasku z alejek i schodów przy plusowej temperaturze, w dniach bezśnieżnych usuwanie zanieczyszczeń oraz opróżnianie koszy), usunięcie urobku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w: a) zakresie prac dla Rejonu V (Dodatek 4e do SIWZ), który stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, b) zestawieniach obiektów, powierzchni dla Rejonu V (Dodatek 4j do SIWZ), c) wskazówkach dotyczących Rejonów od I do V (Dodatek 4k do SIWZ). Część 6: Zadanie 6 Przedmiotem części 6 będzie: - wykaszanie traw i chwastów z gminnych terenów zieleni nieurządzonej i z pasów przydrożnych, odmładzanie żywopłotów, usunięcie skoszonego porostu, wyciętych pędów oraz odpadów zaśmiecających w Obszarze I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w: a) zakresie prac dla Obszaru I (Dodatek 5a do SIWZ), który stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, b) zestawieniu miejscowo-rzeczowym prac dla Obszaru I (Dodatek 5c do SIWZ) c) wskazówkach dotyczących Obszarów od I do II (Dodatek 5e do SIWZ). Część 7: Zadanie 7 Przedmiotem części 7 będzie: - wykaszanie traw i chwastów z gminnych terenów zieleni nieurządzonej i z pasów przydrożnych, odmładzanie żywopłotów, usunięcie skoszonego porostu, wyciętych pędów oraz odpadów zaśmiecających w Obszarze II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w: a) zakresie prac dla Obszaru II (Dodatek 5b do SIWZ), który stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, b) zestawieniu miejscowo-rzeczowym prac dla Obszaru II (Dodatek 5d do SIWZ) c) wskazówkach dotyczących Obszarów od I do II (Dodatek 5e do SIWZ). Część 8: Zadanie 8 Przedmiotem części 8 będzie: - upiększanie Miasta kwiatami, obejmujące sadzenie kwiatów w donicach oraz w konstrukcjach kwietnikowych wraz z ich pielęgnacją Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w: a) zakresie prac (Dodatek 6a do SIWZ), który stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, b) Opisie prac do wykonania dla Upiększania (Dodatek 6b do SIWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). 2.1. Zamawiający działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej a) 1 osoby wykonującej prace związane z utrzymaniem czystości na zieleńcach i w parkach w odniesieniu do Części 1, Części 2, części 3, Części 4, Części 5, b) 1 osoby wykonującej prace związane z wykaszaniem traw w odniesieniu do Części 6 i Części 7, c) 1 osoby wykonującej prace związane z sadzeniem i pielęgnacją kwiatów w odniesieniu do Części 8 zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 2.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.3.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 2.4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości iloczynu 1/30 kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę (obowiązującego w czasie realizacji zamówienia, określonego rozporządzeniem Rady Ministrów) w przeliczeniu na wymiar czasu pracy niezatrudnionej osoby wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne oraz liczby dni w okresie realizacji zamówienia, w które nie była zatrudniona. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.1. czynności. 2.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorach umowy stanowiących: Dodatek nr 4l do SIWZ w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, Części 4 i Części 5, Dodatek nr 5f do SIWZ w odniesieniu do Części 6 i Części 7, oraz Dodatek nr 6c do SIWZ w odniesieniu do Części 8. 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp w odniesieniu do Części 1, Części 2, części 3, Części 4, Części 5, Części 6, Części 7 i Części 8. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej w odniesieniu do Części 1, Części 2, części 3, Części 4, Części 5, Części 6, Części 7 i Części 8. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV: 90620000-9, 77314100-5, 77300000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT164017.46
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pol-Kom-Tech Sp. z o.o., , Wołowice 468, 32-070, Czernichów, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 177915.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 177915.54
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 301764.40
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT77934.88
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pol-Kom-Tech Sp. z o.o., , Wołowice 468, 32-070, Czernichów, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 105985.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105985.88
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 193374.61
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT101274.84
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pol-Kom-Tech Sp. z o.o., , Wołowice 468, 32-070, Czernichów, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 108383.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 108383.66
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 183101.46
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 4
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT103081.98
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pol-Kom-Tech Sp. z o.o., , Wołowice 468, 32-070, Czernichów, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 123379.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 123379.81
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 220673.69
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie 5
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT71646.70
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pol-Kom-Tech Sp. z o.o., , Wołowice 468, 32-070, Czernichów, kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99727.45
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99727.45
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160717.04
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Zadanie 6
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT38080.49
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., , ul. Śmiłowskiego 15, 41-100, Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45475.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45475.02
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 71376.88
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zadanie 7
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT39853.14
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Usługowy Konserwacja Terenów Zielonych Jacek Wieczorek, , ul. Wł. Łokietka 4, 41-933, Bytom, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49471.23
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49471.23
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 58376.70
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Zadanie 8
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT90446.55
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Ogrodnictwo Niewiara Krzysztof Kowal, , ul. Armii Ludowej 2, 42-500, Będzin, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 91800.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 91800.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 91800.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.