eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZawichostOdbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz wskazanych przez Zamawiającego z terenu Gminy Zawichost



Ogłoszenie z dnia 2013-05-31

Zawichost: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz wskazanych przez Zamawiającego z terenu Gminy Zawichost
Numer ogłoszenia: 96293 - 2013; data zamieszczenia: 31.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Zawichost , ul. Żeromskiego 50, 27-630 Zawichost, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8364115 w. 29, faks -15 8364051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zawichost.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz wskazanych przez Zamawiającego z terenu Gminy Zawichost.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wskazanych w SIWZ od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Zawichost z miejscowości: Zawichost, Chrapanów, Czyżów Plebański, Czyżów Szlachecki, Dąbie, Dziurów, Józefków, Kolecin, Linów, Linów-Kolonia, Pawłów, Piotrowice, Podszyn, Wygoda, Wyspa. Gmina zajmuje powierzchnię 8 015 ha, w której zamieszkuje około 4132 mieszkańców (w ok. 1244 gospodarstwach w tym: 230 w gospodarstwach 1-osobowych, 303 w gospodarstwach 2-osobowych, 301 w gospodarstwach 3-osobowych, 198 w gospodarstwach 4-osobowych, 212 w gospodarstwach 5-osobowych). Zabudowa wielorodzinna obejmuje ok. 14 bloków w miejscowościach Zawichost i Czyżów Szlachecki. Liczba podmiotów prowadzących działalność gospodarczą ok. 60. Usługa będzie polegała na odbiorze zgromadzonych w sposób selektywny jak i zmieszany odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazanych do składowania zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami wprowadzonego uchwałą nr XXI/360/12 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 28 czerwca 2012 roku w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego na lata 2012-2018, oraz zgodnie z obowiązującym w czasie trwania umowy Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zawichost. 3.2. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest w cenie usługi w okresie od 01.07.2013r. do 31.12.2014 r. do: odbioru i zagospodarowania odpadów zmieszanych i segregowanych pochodzących z gospodarstw domowych, odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych gminnych zmieszanych i segregowanych zgodnie z załączonym wykazem, odchodzących z nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne ( przedsiębiorstwa, szkoły, przedszkola, itp.), zorganizowania zbiórki i transportu ww odpadów do Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach, Gm. Baćkowice oraz ponoszenia opłat za ich przekazanie do utylizacji, utrzymania porządku i czystości wokół pojemników podczas zbiórki odpadów, obsługi oraz wyposażenia w odpowiednie kontenery i boksy do oddzielnego zbierania wyselekcjonowanych frakcji odpadów Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanego dalej PSZOK zlokalizowanego na terenie Gminy Zawichost, wydzierżawienia i dostarczenia do każdej nieruchomości odpowiedniej ilości pojemników na odpady zmieszane (mokre) i odpady segregowane (suche), zgodnie z wykazem nieruchomości i zapotrzebowaniem przekazanym przez Zamawiającego, wydzierżawienie pojemników : 60l, 120 l, 240 l, 500- 700l, 1300- 1500l, 1100 l, 2 500l zgodnie z szacunkową liczbą pojemników określoną w pkt 3.6 3.3 Informacja o ilości odpadów odebranych z terenu Gminy Zawichost w latach 2010 - 2012 (dane według sprawozdań otrzymanych od przedsiębiorców którzy odbierali odpady z terenu gminy Zawichost). a) 2010 rok: niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: 420,90 Mg odpady komunalne selektywnie zebrane: 26,40 Mg liczba właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady: 885 b) 2011 rok: niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: 415,71 Mg odpady komunalne selektywnie zebrane: 48,30 Mg liczba właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady: 885 c) 2012 rok: niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: 440,96 Mg odpady komunalne selektywnie zebrane: 49,40 Mg liczba właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady: 886 3.4 Szacunkowa wielkość odpadów przewidzianych do utylizacji i recyklingu : Odpady komunalne zmieszane: II połowa 2013r. - 308,25 Mg 2014r.- 616,50 Mg Odpady segregowane: II połowa 2013r. : szkło - 32,98 Mg, tw. sztuczne - 15,41 Mg, metal -15,41 Mg, papier- 19,11 Mg, 2014r.: szkło - 65,97 Mg, tw. sztuczne -30,83 Mg, metal - 30,83 Mg, papier- 38,22 Mg. 3.5. Minimalna częstotliwość odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w zależności od rodzaju odpadów wynosi: 1) Zabudowa jednorodzinna: a. odpady surowcowe (tzw. suche) - raz w miesiącu lub rzadziej, b. niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - raz w miesiącu, 2) Zabudowa wielorodzinna: a) odpady surowcowe (tzw. suche) - raz w miesiącu lub dwa razy w miesiącu, b) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - dwa razy w miesiącu. 3) Nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne: a) odpady surowcowe (tzw. suche) - dwa razy w miesiącu, b) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - dwa razy w miesiącu. 3.6 Szacunkowa liczba pojemników: Do obsługi gospodarstw: Liczba pojemników 60l na odpady komunalne zmieszane - około 544 szt Liczba pojemników 60l na odpady suche- około 400 szt Liczba pojemników 120l na odpady komunalne zmieszane - około 438 szt Liczba pojemników 120l na odpady suche - około 350 szt Liczba pojemników 240 l na odpady komunalne zmieszane - około 262 szt Liczba pojemników 240l na odpady suche - około 202 szt Do obsługi zabudowy wielorodzinnej: Liczba pojemników 500- 700l na odpady komunalne zmieszane- ok 8 szt Liczba pojemników 500- 700l na odpady suche - około 8 szt Liczba pojemników 1 100l na odpady komunalne zmieszane - około 8 szt Liczba pojemników 1 100l na odpady suche - około 8 szt Liczba pojemników 1300- 1500l na odpady komunalne zmieszane ok 4 szt Liczba pojemników 1300- 1500l na odpady suche - ok 4 szt Do obsługi przedsiębiorstw: Liczba pojemników 60l - około 22 szt Liczba pojemników 120l - około 16 szt Liczba pojemników 240 l - około 16 szt Liczba pojemników 1 100l - około 12 szt Liczba kontenerów 2 500l - około 4 szt Liczba pojemników do zbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz do selektywnego zbierania odpadów komunalnych z budynków mieszkalnych wielorodzinnych - pojemnik dostosowany do potrzeb, (o pojemnościach w przedziale od 500l do 1 500l oraz wyposażenie PSZOK). Zamawiający zastrzega, że w okresie realizacji umowy ilość pojemników może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu. W przypadku wystąpienia opisanej sytuacji, wynagrodzenie Wykonawcy pozostaje na niezmienionym poziomie. 3.7. Obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy związane z realizacją zamówienia: Zamawiający zobowiązuje się do: przekazania z dniem podpisania umowy - szczegółowego wykazu adresów nieruchomości objętych umową odbioru odpadów, przekazania Wykonawcy wykazu nieruchomości, na których zadeklarowano selektywne zbieranie odpadów komunalnych, zapewnienia nadzoru jakościowego nad prawidłowością świadczonych usług przez Wykonawcę, informowania Wykonawcy o ewentualnych zmianach mających wpływ na warunki świadczenia usługi, przyjmowania miesięcznych rozliczeń i dokonania zapłaty za wystawione faktury przez Wykonawcę w terminach ich płatności, publikowania na stronie internetowej Zamawiającego uzgodnionych i zatwierdzonych harmonogramów odbioru odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązuje się w ramach zaoferowanej ceny do: odbioru i zagospodarowania odpadów zmieszanych i segregowanych pochodzących z gospodarstw domowych, odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych gminnych zmieszanych i segregowanych zgodnie z załączonym wykazem, odbioru i zagospodarowania odpadów stałych i segregowanych pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne ( przedsiębiorstwa, szkoły, przedszkola, itp.), odbioru wszystkich odpadów i przekazania ich do Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach, 27-552 Baćkowice oraz wnoszenia opłat za przekazane odpady do zarządcy ZUO, terminowego odbioru odpadów zmieszanych i pochodzących z selektywnej zbiórki z częstotliwościami wskazanymi w SIWZ, uporządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami powstałymi w trakcie załadunku odpadów i w trakcie ich wywozu, odbioru przedmiotów wielkogabarytowych, sprzętu elektronicznego i elektrycznego z terenu Gminy Zawichost - raz w roku w systemie akcyjnym (zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem), obsługi oraz wyposażenia w odpowiednie kontenery i boksy do zbierania wyselekcjonowanych frakcji odpadów Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanego dalej PSZOK, zlokalizowanego na terenie Gminy Zawichost. PSZOK prowadzi zbiórkę dostarczonych we własnym zakresie przez właścicieli wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, następujących odpadów komunalnych: a) przeterminowane leki i chemikalia, b) zużyte baterie i akumulatory, c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, d) odpady budowlano - remontowe, e) meble i inne odpady wielkogabarytowe - powstające w gospodarstwach domowych, f) zużyte opony, popioły, g) odpady komunalne ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji, zgodnie z Uchwałą Nr XXIII-160-2012 Rady Miejskiej Zawichost z dnia 27 grudnia 2012r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, wywozu i utylizacji odpadów zgromadzonych w punkcie dobrowolnego składowania odpadów - w miejscowości Zawichost (PSZOK), oznakowania pojemników w sposób czytelny i widoczny, umożliwiający łatwą identyfikację przedsiębiorcy, poprzez umieszczenie na nich nazwy jego firmy oraz dodatkowo numeru posesji w przypadku zabudowy wielorodzinnej, wydzierżawienia i dostarczenia do każdej nieruchomości odpowiedniej ilości pojemników na odpady zmieszane (mokre) i odpady segregowane (suche), zgodnie z wykazem nieruchomości i zapotrzebowaniem przekazanym przez Zamawiającego, wyposażenia nieruchomości w odpowiednie pojemniki zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego. Dostarczenie i ustawienie pojemników na teren wskazanych nieruchomości w ciągu 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Dotyczy to sytuacji zmiany ilości pojemników na danej nieruchomości, bądź nowych nieruchomości jeżeli pojawią się w trakcie realizacji zamówienia, odbioru odpadów zgromadzonych w pojemnikach wystawionych przed ogrodzenie zamkniętej nieruchomości lub ustawionych na wyodrębnionym, urządzonym na terenie nieruchomości (w rejonie bramy lub furtki wejściowej) placyku gospodarczym. W przypadku mieszkańców nie będących w stanie samodzielnie wystawić pojemnik przed posesję, obowiązkiem Wykonawcy będzie wejście na teren posesji, odbiór pojemnika z wyznaczonego miejsca, opróżnienie pojemnika i odstawienie go w wyznaczone miejsce. Usługa ta będzie realizowana zgodnie z wykazem adresów nieruchomości dostarczonym przez Zamawiającego, odbioru odpadów z punktów adresowych o utrudnionym dostępie (w szczególności zimą oraz w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu), poprzez użycie odpowiednich środków transportu, przekazywania Zamawiającemu informacji o nieruchomościach, których właściciele zobowiązali się do selektywnej zbiórki odpadów, a jej nie przeprowadzają (nie segregują odpadów). W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne i niezwłocznie, z zachowaniem formy pisemnej, zawiadomić o tym Zamawiającego - nie później niż 3 dni od zaistnienia zdarzenia. Do zawiadomienia należy dołączyć dokumentację fotograficzną, umożliwiającą identyfikację nieruchomości, z rejestracją daty i godziny. gospodarowania odebranymi odpadami w sposób zapewniający wywiązywanie się Gminy z obowiązków nałożonych w rozporządzeniach wydanych na podstawie art. 3b i art. 3c ust. 2 ustawy z dnia 13.09.2012r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012r. poz. 391) tj.: Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 roku w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia oraz odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012r. poz.645) oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012r., poz. 676) wykonywania usługi odbioru odpadów będącej przedmiotem umowy - w sposób niepowodujący uciążliwości i niedogodności dla mieszkańców Gminy, a w razie wystąpienia szkód na mieniu lub zdrowiu osób trzecich - do ponoszenia za nie pełnej odpowiedzialności zgodnie z obowiązującymi przepisami, składania do siedziby Zamawiającego do 10 dnia każdego następnego miesiąca raportów miesięcznych z usługi odbioru odpadów komunalnych wykonanej w miesiącu poprzedzającym, składania do Siedziby Zamawiającego do 10 dnia każdego następnego kwartału - kwartalnego sprawozdania - zgodnie z art. 9n ust. 1-3 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r., poz. 391 ze zm.) przestrzegania podczas trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: - ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2010 r., Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.), - ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012r., poz. 391 ze zm.), - uchwały Rady Miejskiej Zawichost w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Zawichost, - Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami - przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego nr XXI-361-12 z dnia 28 czerwca 2012 roku w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Świętokrzyskiego na lata 2012 - 2018..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5.000,00 PLN (pięć tysięcy zł ) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Nr 06 9429 0004 2001 0100 1531 0002 z dopiskiem Wadium odpady. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a. wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie uzupełnił dokumentów, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego d. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku należy złożyć oświadczenie o posiadaniu aktualnego zezwolenia na odbiór i transport odpadów komunalnych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: wykaz wykonanych lub wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje minimum jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu zmieszanych odpadów komunalnych - realizowanej przez okres minimum 12 miesięcy w granicach administracyjnych jednego miasta (dzielnicy, posesji należących do Spółdzielni Mieszkaniowej) lub jednej gminy, obejmujące swym zakresem co najmniej 1000 gospodarstw domowych lub nie mniej niż 4000 mieszkańców. Do wykazu, należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje minimum jedną usługę polegającą na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu zmieszanych odpadów komunalnych - realizowanej przez okres minimum 12 miesięcy w granicach administracyjnych jednego miasta (dzielnicy, posesji należących do Spółdzielni Mieszkaniowej) lub jednej gminy, obejmujące swym zakresem co najmniej 1000 gospodarstw domowych lub nie mniej niż 4000 mieszkańców. Do wykazu, należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwa dołączone do oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty muszą być złożone w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub kopii poświadczonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: - klęski żywiołowe

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zawichost.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Zawichost, ul. Żeromskiego 50, 27-630 Zawichost pok. nr 17 (II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Zawichost, ul. Żeromskiego 50, 27-630 Zawichost pok. nr 10 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.