Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-06
Pszczółki: Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Pszczółki
Numer ogłoszenia: 97145 - 2014; data zamieszczenia: 06.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczółki , ul. Pomorska 18, 83-032 Pszczółki, woj. pomorskie, tel. 058 6839128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczolki.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Pszczółki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych na istniejące place zabaw na terenie Gminy Pszczółki: 1.1. Plac zabaw w miejscowości Różyny: - zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią - 1 wieża z dachem, schodami wejściowymi, ślizgiem oraz elementem wspinaczkowym, - zjazd linowy - konstrukcja stalowa, dwa trapy wejściowe, długość zjazdu min. 24 m. 1.2. Plac zabaw w miejscowości Skowarcz: - zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią - 1 wieżą z dachem, schodami wejściowymi, ślizgiem oraz elementem wspinaczkowym; - 2 bujaki sprężynowe; - 1 huśtawka wagowa metalowa; - 1 huśtawka wahadłowa metalowa z 1 siedziskiem kubełkowym. 1.3. Plac zabaw w miejscowości Kolnik: - karuzela tarczowa z siedziskami. 1.4. Plac zabaw w miejscowości Kleszczewko: - ścianka wspinaczkowa typu pajęczynka, - dwie ławki bez oparcia. 3.1.5. Plac zabaw w miejscowości Ostrowite: - zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią - 1 wieża z dachem, schodami wejściowymi, ślizgiem, - 1 huśtawka metalowa, wagowa, - 2 ławki bez oparcia. 1.6. Plac zabaw w miejscowości Rębielcz: - zestaw sprawnościowy - 6 ścianek wykonany z drewna klejonego, z wykorzystaniem elementów ze stali oraz lin z rdzeniem stalowym w oplocie z polipropylenu, - 1 bujak sprężynowy, czteromiejscowy, - dwie ławki z oparciem. 1.7. Plac zabaw w miejscowości Żelisławki: - 1 zestaw zabawowy składający się z: jednej wieży, podestu, 2 zjeżdżalni, elementu zabawowego (kółko i krzyżyk), huśtawki podwójnej. Podesty, schody, platformy wykonane ze stali perforowanej, konstrukcja nośna (słupy) wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo, całość montowana do podłoża na fundamentach betonowych, - dwa bujaki sprężynowe. 1.8. Pszczółki plac zabaw ul. Pomorska: - 2 bujaki sprężynowe, - 1 huśtawka wagowa, metalowa, - 1 huśtawka wahadłowa 2 osobowa, z jednym siedziskiem kubełkowym, konstrukcja metalowa, łańcuchy ze stali nierdzewnej, - 1 karuzela tarczowa z siedziskami. Zamawiający wymaga aby elementy drewniane wykonane były z drewna klejonego, elementy stalowe ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo. Łańcuchy, podesty metalowe, ślizgi ze stali nierdzewnej, materiały wykończeniowe i dekoracyjne wykonane z kolorowej sklejki wodoodpornej, obustronnie laminowanej, tworzywa HDPE, liny z rdzeniem stalowym w oplocie z polipropylenu, wszystkie elementy drewniane montowane do podłoża za pomocą kotew metalowych. W przypadku zastosowania urządzeń dla których wysokość swobodnego upadku jest powyżej 1,0 m, należy pod urządzeniem zastosować dodatkowe wypełnienie z materiałów naturalnych, takich jak kora - grubość uziarnienia 20 do 80, wióry - grubość uziarnienia 5 do 30, piasek - wielkość ziarna 0,2 do 2 lub żwir - wielkość ziarna 2 do 8. Zamawiający wymaga aby zamontowane urządzenia spełniały normę EN 1176-1:2009. 2. W związku z używaniem różnego nazewnictwa dla produkowanych przez firmy urządzeń, Zamawiający dołącza do SIWZ rysunki poglądowe na cześć urządzeń (Zał. nr 4 ), które mają pokazać zasadę działania poszczególnych elementów wyposażenia, nie wskazując ich producentów. 3. W przypadku, gdy w SIWZ wraz z załącznikami zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.20.00 - Gry wideo .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 1.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) jednego zadania polegającego na kompleksowym wykonaniu 1 placu zabaw (w zakresie dostawy urządzeń wraz z montażem) o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł netto. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia przedstawi dowody zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wymiany na dzień składania ofert. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 50.000,00 zł. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski kurs średni z dnia składania ofert. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przez Zamawiającego (znajdujące się w druku Oferta - pkt 3); 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia § 4.1. Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231). 3. Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SIWZ; 4. Wykluczeniu z postępowania będą podlegali Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 50, poz. 331 z późn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Wypełniony druk oferty - o treści odpowiadającej drukowi Oferty stanowiącej część II SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pszczolki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pszczółkach
83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18
pokój nr 1 - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Pszczółkach 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska 18 pokój nr 1 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PSZCZÓŁKI
więcej: przetargi PSZCZÓŁKI »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.