Ogłoszenie z dnia 2017-06-14
Ogłoszenie nr 97475 - 2017 z dnia 2017-06-14 r.
Gródek nad Dunajcem: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem w sezonie 2016/2017
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 322315-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 364341-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gródek nad Dunajcem, krajowy numer identyfikacyjny
491892191, ul.
Gródek nad Dunajcem
54,
33-318
Gródek nad Dunajcem, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
184 401 035, faks
18 4401035 w. 20, e-mail
przetargi@gminagrodek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gminagrodek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem w sezonie 2016/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZP.271.I.05.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz administrowanych przez gminę Gródek nad Dunajcem na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem w sezonie 2016/2017 zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, oraz właściwymi przepisami i normami. 2. Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie nr 1 - zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Tropie i Roztoka Brzeziny Zadanie nr 2 - zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Rożnów Zadanie nr 3 - zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Bartkowa-Posadowa i Bujne Zadanie nr 4 - zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Podole-Górowa i Przydonica-Glinik Zadanie nr 5 - zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Gródek nad Dunajcem Zadanie nr 6 - zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Jelna Działy, Przydonica i Podole-Górowa Zadanie nr 7 - zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Jelna, Lipie, Sienna, Zbyszyce Zadanie nr 8 - zimowe utrzymanie drogi powiatowej Sienna Siedlce w zakresie administrowanym przez gminę Gródek nad Dunajcem Zadanie nr 9 - zimowe utrzymanie drogi powiatowej Wytrzyszczka - Tropie - Bartkowa - Posadowa w zakresie administrowanym przez gminę Gródek nad Dunajcem 3. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone są w następujących dokumentach 3.1. Załącznik Nr 8 a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych 3.2. Załącznik Nr 8 b - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi - utrzymanie dróg powiatowych 3.3. Załącznik nr 8 c - opis IV standard utrzymania dróg powiatowych 3.4. Załącznik nr 8 d - wykaz dróg przewidzianych do zimowego utrzymania 3.5. Załącznik nr 8 e - mapa poglądowa 4. Przedmiot zamówienia ma zostać wykonany zgodnie z przepisami oraz polskimi normami oraz szczegółową specyfikacją techniczną. 5. Miejsce realizacji zamówienia: drogi gminne i administrowane przez gminę Gródek nad Dunajcem - teren gminy Gródek nad Dunajcem, powiat nowosądecki, woj. małopolskie. 6. Zamawiający wskazuje na podstawie art. 29 ust 3a PZP, że następujące czynności powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy rozumieniu art. 22 § 1 - ustawy Kodeks pracy: 6.1. wykonywanie pracy polegającej na kierowaniu nośnikiem (pojazdem) Wyjątek stanowi sytuacja, gdy wykonawca samodzielnie wykonuje powyższą pracę.
II.4) Główny kod CPV:
90.62.00.00 - Usługi odśnieżania
Dodatkowe kody CPV:90630000-2,
90611000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia zawarcia umowy do 15 kwietnia 2017 r
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Rożnów |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 05/12/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Usługi sprzętowe - Utrzymanie dróg, Wywóz nieczystości Wolak Wiesław,
,
Tropie 54,
33-316,
Tropie, kraj/woj.
małopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
01/02/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana określona w § 12 ust 1 i 2 lit. e) umowy - ograniczenie zakresu świadczenia
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
zmiana nie jest zmianą istotną
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Panujące warunki atmosferyczne i stopień realizacji umowy
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Zmiana polega na ograniczeniu środków zabezpieczonych na realizację umowy do kwoty 60000,00 zł
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.