Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-16
Ogłoszenie nr 97844 - 2017 z dnia 2017-06-16 r.
Bydgoszcz:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 524666-n-2017
Data: 02/06/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zespół Szkół nr 12 im. Jana III Sobieskiego w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 93057080, ul.
Ul. Stawowa
41,
85-323
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 373 88 78, e-mail
macierz@zselek.pl, faks
52 373 88 78.
Adres strony internetowej (url): www.zeselek.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: I.4)
W ogłoszeniu jest: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Nie
W ogłoszeniu powinno być: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Tak inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zespół Szkół nr 12 w Bydgoszczy ul. Stawowa 41, 85-323 Bydgoszcz.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.5.1)
W ogłoszeniu jest: 1)oświadczenie w zakresie wskazanym w zał. do siwz pn. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
W ogłoszeniu powinno być: a)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-inne dokumenty. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia;
b)wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia,
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.7)
W ogłoszeniu jest: a)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-inne dokumenty. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia;
b)wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia,
W ogłoszeniu powinno być: 1.Zobowiązanie podmiotu trzeciego (pisemne), o którym mowa w pkt. V.7 1) niniejszej siwz.
Informacje zawarte w ww. dokumentach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt. VI.1.1) niniejszej siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. VI.1.1) niniejszej siwz.
4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VI.7.2) niniejszej SIWZ - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. VI.8. niniejszej SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca będzie mógł przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7. 9. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę.
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z siwz w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. - Kodeks pracy (dalej KP, tekst jedn. Dz. U. z 2014r, poz. 1502 ze zm.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności związane z wykonywaniem robót:
a) wodno-kanalizacyjnych,
b) wentylacyjno-klimatyzacyjnych,
c) elektrycznych.
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 §1 KP.
2) dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w ppkt. 1) czynności polegać będzie na:
a)na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie w formularzu ofertowym,
b)na etapie realizacji umowy - w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy wykonawca złoży oświadczenie o ilości osób zatrudnionych przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania poszczególnych czynności określonych w pkt. III.9 ppkt. 1) siwz. W razie zaistnienia potrzeby (nie później niż na 5 dni przed przystąpieniem do realizacji danych czynności określonych w pkt. III.9 ppkt. 1) siwz) ww. oświadczenie będzie podlegać modyfikacji/aktualizacji w zakresie ilości zatrudnionych osób do wykonania przedmiotowych czynności. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia zastrzega możliwość żądania przedłożenia:
owykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wykonujących czynności wskazane w pkt. III.9 ppkt. 1) siwz wraz ze wskazaniem rodzaju umowy o pracę, wymiaru czasu pracy i określeniu czynności wykonywanych przez poszczególne osoby,
odruków RCA dot. każdego pracownika (zanonimizowane - zawierające tylko imię, nazwisko pracownika wymiar czasu pracy i kod tytułu ubezpieczenia),
ozanonimizowanych umów o pracę (zanonimizowane - zawierające tylko nazwę pracodawcy, imię i nazwisko pracownika wymiar czasu pracy).,
3) uprawnienia Zamawiającego odnośnie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 uPzp oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do siwz.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: iV
Punkt: IV1.2)
W ogłoszeniu jest: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100).
2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r.poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 240).
3.Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zespół Szkół nr 12 w Bydgoszczy nr rachunku: 40 1240 6452 1111 0010 4797 9317. W tytule przelewu należy wpisać "Wadium- remont pomieszczeń w ZS nr 12 w Bydgoszczy". Za datę zapłaty wadium uznaje się moment wpływu na konto Zamawiającego.
4.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w formie zabezpieczającej skuteczne dochodzenie roszczeń przez Zamawiającego i musi obejmować cały okres związania ofertą.
5.W przypadku składania oferty wspólnej gwarancja wadialna powinna wskazywać wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
6.Do oferty należy załączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
7.Zwrot wadium następuje w trybie i na warunkach określonych art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 uPzp.
8.Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania, określonych w art. 46 ust. 4a-5 uPzp.
W ogłoszeniu powinno być: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100).
2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach:
1)pieniądzu,
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)gwarancjach bankowych,
4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r.poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 240).
3.Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zespół Szkół nr 12 w Bydgoszczy nr rachunku: 91 1240 6452 1111 0010 7394 4426. W tytule przelewu należy wpisać "Wadium- remont pomieszczeń w ZS nr 12 w Bydgoszczy". Za datę zapłaty wadium uznaje się moment wpływu na konto Zamawiającego.
4.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w formie zabezpieczającej skuteczne dochodzenie roszczeń przez Zamawiającego i musi obejmować cały okres związania ofertą.
5.W przypadku składania oferty wspólnej gwarancja wadialna powinna wskazywać wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
6.Do oferty należy załączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium.
7.Zwrot wadium następuje w trybie i na warunkach określonych art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 uPzp.
8.Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania, określonych w art. 46 ust. 4a-5 uPzp.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.2)
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-06-19 godz. 12:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-06-22 godz. 19:00
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: IV.6.6)
W ogłoszeniu jest: 1.Składanie ofert: w siedzibie Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy przy ul. Stawowej 41, I piętro, sekretariat do dnia 19.06.2017 r. do godz. 12.00.
2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.06.2017 r. o godz. 12.15 w siedzibie Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy przy ul. Stawowej nr 12, I piętro, sekretariat.
3.Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej (www.zselek.pl) informacje dotyczące:
1)kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
2)firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
3)ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach.
W ogłoszeniu powinno być: 1.Składanie ofert: w siedzibie Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy przy ul. Stawowej 41, I piętro, sekretariat do dnia 22.06.2017 r. do godz. 9.00.
2.Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.06.2017 r. o godz. 9.15 w siedzibie Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy przy ul. Stawowej 41, I piętro, sekretariat.
3.Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej (www.zselek.pl) informacje dotyczące:
1)kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
2)firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
3)ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach.
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.2.2)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Tak. (podstawa wykluczenia określona w art. 24. ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: III.4)
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 uPzp.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla Oddziału Klinicznego Okulistyki na okres 24 miesięcy
- Naprawa systemu do neuronawigacji poprzez wymianę mobilnej kamery Curve
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla kadry UKW z zakresu niepełnosprawności w ramach projektu "Uniwersytet Równych Szans 2"
- (17-25) Dostawa odzieży medycznej
- Zakup pojazdu do działań minersko-pirotechnicznych wraz z zestawem narzędzi i wyposażenia dodatkowego dla Placówki Straży Granicznej w Porcie Lotniczym w Bydgoszczy
- Utrzymanie rowów melioracyjnych na terenie miasta Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.