To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-17
Ogłoszenie nr 97858 - 2017 z dnia 2017-06-17 r.
Zduńska Wola: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie 6 sanitariatów uczniowskich oraz 2 sanitariatów dla personelu w budynku Szkoły Podstawowej nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zduńskiej Woli
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506599-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 85175-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 10 w Zduńskiej Woli im. Marii Skłodowskiej-Curie, krajowy numer identyfikacyjny
000734699, ul.
Zielona
46A,
98-220
Zduńska Wola, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
(43)8233423, faks
, e-mail
sekretariat10@go2.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.sp10zdwola.nsbip.pl/pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie 6 sanitariatów uczniowskich oraz 2 sanitariatów dla personelu w budynku Szkoły Podstawowej nr 10 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zduńskiej Woli
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SP10.261.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z kompleksowym remontem 6 sanitariatów uczniowskich znajdujących się na parterze, I i II piętrze oraz dwóch sanitariatów dla personelu znajdujących się na parterze. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym m.in.: prace zabezpieczające przed roznoszeniem się pyłu i kurzu; rozebranie ścianek działowych ubikacji; rozebranie okładzin ceramicznych na ścianach i podłodze - skucie tynków; demontaż stolarki drzwiowej wewnątrz sanitariatów dla personelu; poszerzenie drzwi wejściowych miedzy umywalnią a łazienką o 25 cm; demontaż umywalek, baterii, ubikacji kompletnych, pisuarów; demontaż zbędnych instalacji sanitarnych; demontaż zbędnej instalacji wodno-kanalizacyjnej (w tym demontaż żeliwnych pionów kanalizacyjnych); demontaż wyposażenia; demontaż starej instalacji elektrycznej w obrębie remontowanych pomieszczeń; 2) Roboty budowlano-instalacyjne i wykończeniowe, w tym m. in.: wykonanie instalacji sanitarnych: wody zimnej i c.w.u. z cyrkulacją z montażem armatury wodociągowej, wykonanie instalacji kanalizacyjnej w tym nowych pionów kanalizacji sanitarnej; wykonanie obudów instalacji wodno-kanalizacyjnej płytami kartonowo-gipsowymi na ruszcie metalowym oraz schowanie wszystkich przewodów instalacji wodnej i sanitarnej poniżej lica ścian; zaopatrzenie zasilającej instalacji wodnej w zawór odcinający dopływ wody; wykonanie tynków wewnętrznych; montaż stolarki drzwiowej; licowanie ścian; wykonanie tynku i gładzi na sufitach; wykonanie nowej instalacji elektrycznych: oświetleniowej, gniazd wtykowych, połączeń wyrównawczych oraz zasilania wentylatorków wraz z urządzeniami, montaż instalacji zasilania fotokomórek umywalek i pisuarów, montaż wentylatorów wywiewnych oraz kratek wentylacyjnych, obłożenie ścian do wysokości sufitu płytkami ceramicznymi z wyłączeniem 60 cm pasa nad umywalkami, gdzie należy założyć lustro na całej szerokości ściany z przygotowaniem powierzchni, poziomowanie posadzki i obłożenie podłóg płytkami o V klasie ścieralności, montaż systemowych działowych kabin ustępowych, montaż urządzeń sanitarnych (toalety, umywalki, pisuary, itp.), montaż baterii umywalkowych lub zmywakowej z ruchoma wylewką - bateria na fotokomórkę, montaż stałego wyposażenia w sanitariatach: dozowniki na papier toaletowy, lustra, dozowniki na mydło, dozowniki na ręczniki papierowe, malowanie sufitów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45211310-5
Dodatkowe kody CPV:
45330000-9,
45311200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W niniejszym postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 26.05.2017 r. godz. 10:00, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego należy uznać, że zaszła przesłanka do unieważnienia postępowania określona w art. 93 ust. 1 pkt 1ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT176327.26 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZDUŃSKIEJ WOLI
- Odnawialne źródła energii w budynkach użyteczności publicznej Powiatu Zduńskowolskiego w zakresie instalacji fotowoltaicznej
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Urzędu Miasta Zduńska Wola w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich w obrocie krajowym dla Urzędu Miasta Zduńska Wola na okres 12 miesięcy.
- Zakup i dostawie tablic rejestracyjnych oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych dla potrzeb Powiatu Zduńskowolskiego
- Sukcesywny zakup paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Zduńskiej Woli
- Konserwacja oświetlenia ulicznego w 2025 r.
więcej: przetargi w Zduńskiej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.