Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-30
Klucze: Wykonanie usług obejmujących inwentaryzacje przyrodnicze, analizy naukowe oraz realizacja monitoringu przyrodniczego oraz monitoringu skuteczności prowadzonych działań ochrony aktywnej w ramach projektu
LIFE09 NAT/PL/000259
Czynna ochrona kompleksu priorytetowych siedlisk napiaskowych (6120, 2330) w obszarze Natura 2000 na Pustyni Błędowskiej finansowanego ze środków Instrumentu Finansowego Life+ oraz NFOŚiGW
Numer ogłoszenia: 98361 - 2012; data zamieszczenia: 30.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Klucze , ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze, woj. małopolskie, tel. 032 6428508, faks 032 6428052.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług obejmujących inwentaryzacje przyrodnicze, analizy naukowe oraz realizacja monitoringu przyrodniczego oraz monitoringu skuteczności prowadzonych działań ochrony aktywnej w ramach projektu LIFE09 NAT/PL/000259 Czynna ochrona kompleksu priorytetowych siedlisk napiaskowych (6120, 2330) w obszarze Natura 2000 na Pustyni Błędowskiej finansowanego ze środków Instrumentu Finansowego Life+ oraz NFOŚiGW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług obejmujących inwentaryzacje przyrodnicze, analizy naukowe oraz realizację monitoringu przyrodniczego oraz monitoringu skuteczności prowadzonych działań ochrony aktywnej. Usługa będzie wykonywana poprzez realizację dwóch zadań: Zadanie 1. Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczych i analiz naukowych dotyczących obszaru Natura 2000 Pustynia Błędowska. Zadanie obejmuje: wykonanie szczegółowej inwentaryzacji florystycznej; szczegółowej inwentaryzacji faunistycznej; ekspertyzy geomorfologicznej i klimatycznej; studium krajobrazowego i analizy możliwości zagospodarowania turystycznego terenu; wykonanie bazy danych przestrzennych i opisowych, zawierającej wyniki ekspertyz. Zadanie 2. Realizacja monitoringu przyrodniczego oraz monitoringu skuteczności prowadzonych działań ochrony aktywnej w ramach projektu LIFE09 NAT/PL/000259 Czynna ochrona kompleksu priorytetowych siedlisk napiaskowych (6120, 2330) w obszarze Natura 2000 na Pustyni Błędowskiej. Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej będzie obejmowało 4 opracowania tj.: 2 opracowania w 2012 r. i 2 opracowania w 2013 r. Wykonanie monitoringu będzie obejmowało 5 opracowań tj.: 2 opracowania w 2012 r. 1 opracowanie w 2013 r. i 2 opracowania w 2014 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.30.00 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego 90.71.15.00 - Monitoring środowiska naturalnego inny niż dotyczący branży budowlanej 90.71.13.00 - Analiza wskaźników ekologicznych innych niż dotyczących branży budowlanej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który: 1) wykonał co najmniej dwie usługi w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert polegające na wykonaniu monitoringu siedlisk przyrodniczych o wartości co najmniej 10.000 zł każda, 2) wykonał co najmniej dwie usługi w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, polegające na wykonaniu inwentaryzacji przyrodniczej lub wykonaniu planu zadań ochronnych o wartości co najmniej 10.000 zł każda. Oceny spełniania warunków Zamawiający dokona na podstawie, o których mowa w sekcji III.4.1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który: dysponuje co najmniej 7 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje: 1) w zakresie inwentaryzacji florystycznych - 1 osoba, 2) w zakresie inwentaryzacji faunistycznych - 1 osoba. Osoby posiadające kwalifikacje to osoby, które: posiadają wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie biologii lub ochrony środowiska oraz doświadczenie w pracach terenowych (tj. doświadczenie w wykonywaniu inwentaryzacji lub monitoringów), 3) w zakresie ekspertyz geomorfologicznych i klimatycznych - 1 osoba posiadające wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie geografii lub geologii oraz doświadczenie w pracach terenowych (tj. doświadczenie w wykonywaniu inwentaryzacji lub monitoringów), 4) w zakresie wykonania studium krajobrazowego i analiz zagospodarowania turystycznego - 1 osoba posiadające wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie geografii lub turystyki oraz doświadczenie w pracach terenowych (tj. doświadczenie w wykonywaniu inwentaryzacji, badań lub monitoringów), 5) w zakresie wykonania monitoringu siedlisk przyrodniczych - 3 osoby posiadające wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie biologii lub ochrony środowiska oraz doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch usług obejmujących monitoring siedlisk przyrodniczych. Oceny spełniania warunków Zamawiający dokona na podstawie, o których mowa w sekcji III.4.1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą dotyczyć terminu zakończenia przedmiotu umowy w przypadku: - zmiany terminu zakończenia prac wynikających ze zmiany obszaru, objętego pracami, - zdarzeń powstałych w trakcie realizacji umowy, wynikające z tzw. siły wyższej (np. klęski naturalne, gwałtowne zdarzenia polityczne, ekonomiczne, strajki itp.) - dodatkowych (specjalnych) wytycznych Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków lub Konserwatora Przyrody, - zmiany technologii prac, - warunków pogodowych lub przyrodniczych uniemożliwiających prowadzenie prac, - sytuacji leżących po stronie Zamawiającego związanych z realizacją Projektu. 2. Zmiana umowy może nastąpić tylko w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-klucze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kluczach przy ul. Partyzantów 1 32-310 Klucze.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2012 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Kluczach przy ul. Partyzantów 1 (dziennik podawczy).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt NAT/PL/000259 Czynna ochrona kompleksu priorytetowych siedlisk napiaskowych (6120, 2330) w obszarze Natura 2000 na Pustyni Błędowskiej finansowanego ze środków Instrumentu Finansowego Life+ oraz NFOŚiGW.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KLUCZE
więcej: przetargi KLUCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Monitoring włochatki Aegolius funereus w obszarach Natura 2000: Lasy Lęborskie PLB220006, Puszcza Darżlubska PLB220007 i Lasy Mirachowskie PLB220008 w 2025 r.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.