Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-12
Warszawa: Kompleksowe wyposażenie domków typu bungalow - szt. 4
Numer ogłoszenia: 98465 - 2008; data zamieszczenia: 12.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu Zakład Budżetowy Ministerstwa Sportu, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5298720, 5298750, fax 022 6289179.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.walcz.cos.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sport.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe wyposażenie domków typu bungalow - szt. 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ artykułów do siedziby Zamawiającego oraz montaż urządzeń i uporządkowanie po zakończonej pracy. Dostarczane artykuły muszą być wysokiej jakości, pełnowartościowe, I-go gatunku, bez wad.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.61.00 - Meble tapicerowane Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.61.00 - Meble tapicerowane Oryginalny kod CPV: 17.10.00.00 - Tkaniny włókiennicze i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 19.20.00.00 - Tkaniny włókiennicze i podobne 24.81.74.00 - 24.81.74.00 Oryginalny kod CPV: 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe Oryginalny kod CPV: 17.21.54.00 - Rolety Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.54.00 - Rolety Oryginalny kod CPV: 32.00.00.00 - Sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna Kod CPV wg słownika 2008: 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny Oryginalny kod CPV: 29.71.11.30 - Chłodziarki Kod CPV wg słownika 2008: 39.71.11.30 - Chłodziarki Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy : 1)posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia, do oferty następujących oświadczeń i dokumentów : - celowym jest aby dokumenty oferty ułożyć wg kolejności - Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik do specyfikacji, 2)Oświadczenie, zgodnie z art. 44 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik , 3)oświadczenie, że dostarczany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom zamieszczonym w załączniku nr 1 SIWZ, zatytułowanym Opis przedmiotu zamówienia- załącznik 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5)pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów, 6)oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego i procentowego udziału finansowego w realizacji zadania (załącznik), w przeciwnym wypadku oświadczenie, że Wykonawca wykonywać będzie zamówienie samodzielnie. 7)Oświadczenia o: ·udzieleniu ......... miesięcznego okresu gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia, ·uporządkowaniu terenu po zakończeniu prac, ·terminie wykonania zamówienia, ·dokonaniu wizji lokalnej oraz niezbędnych obmiarów w dniu .............. . 2.Pozostałe informacje 1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia - pełnomocnictwo to należy dołączyć do oferty (w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kserokopii). Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa wyżej. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2)Dokumenty, załączone do oferty, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.walcz.cos.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Sportu Zakład Budżetowy Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99, 78-600 Wałcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Centralny Ośrodek Sportu Zakład Budżetowy Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99, 78-600 Wałcz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług z zakresu prowadzenia nauki języków obcych dla pracowników Urzędu Dozoru Technicznego w latach 2024-2026, znak sprawy ZP-DK-51/24
- Dostawa macierzy i przełączników SAN wraz ze wsparciem
- Organizacja i obsługa logistyczna spotkań monitorujących w ramach Projektu Doradztwa Energetycznego (PDE 2.0)
- Budowa i przebudowa dróg pożarowych na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Politechniki Warszawskiej w Sarbinowie przy ul. Nadmorskiej 16 wraz ze zmianą zagospodarowania terenu i infrastrukturą
- Remont drogi wojewódzkiej nr 265 od km 39+900 do km 41+169 na odcinku Krzywie - Gostynin - nr postępowania 140/24
- Okresowa kontrola stanu technicznego obiektów budowlanych - przeglądy elektryczne 5 letnie instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych i użytkowych AMW OReg. Szczecin - Obszar: Kołobrzeg, Świdwin
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż lamp oświetleniowych zasilanych ogniwami fotowoltaicznymi na terenie Gminy Nałęczów
- Zakup okotarowania sceny dla Teatru Wielkiego w Łodzi
- Modernizacja oświetlenia przy drodze wojewódzkiej 545 w Kozłowie
- Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Karlino
- Remont budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Pruścach
- Budowa oświetlenia boiska sportowego w Wieluniu
więcej: Tkaniny włókiennicze i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.