Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-02
Wielkie Drogi: Przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych i kursów zawodowych w ramach realizacji projektu Samodzielne Życie - program aktywizacji młodzieży z małopolskich ośrodków wychowawczych, realizowanego w ramach PO KL poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w Zespole Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach
Numer ogłoszenia: 98508 - 2011; data zamieszczenia: 02.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach , Wielkie Drogi 192, 32-051 Wielkie Drogi, woj. małopolskie, tel. 012 2706016, 2706308, faks 012 2706016.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowaczych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych i kursów zawodowych w ramach realizacji projektu Samodzielne Życie - program aktywizacji młodzieży z małopolskich ośrodków wychowawczych, realizowanego w ramach PO KL poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w Zespole Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych i kursów zawodowych w ramach realizacji projektu Samodzielne Życie - program aktywizacji młodzieży z małopolskich ośrodków wychowawczych, realizowanego w ramach PO KL Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w Zespole Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach. 2.Zamówienie składa się z pięciu części: Część 1) obejmuje przeprowadzenie Warsztatów Umiejętności Interpersonalnych, w wymiarze 30 godzin lekcyjnych, w 3 cyklach po 10 godzin lekcyjnych, dla minimum 10 a maksimum 17 wychowanków Zespołu Placówek Edukacyjno - Opiekuńczo - Wychowawczych w Wielkich Drogach; Część 2) obejmuje przeprowadzenie Warsztatów Umiejętności Opiekuńczo-Wychowawczych w wymiarze 27 godzin lekcyjnych, w 3 cyklach po 9 godzin lekcyjnych, dla minimum 10 a maksimum 17 wychowanków Zespołu Placówek Edukacyjno - Opiekuńczo - Wychowawczych w Wielkich Drogach; Część 3) obejmuje przeprowadzenie Warsztatów Wiedzy o Fizjologii Płodności Człowieka i Planowaniu Rodziny w wymiarze 27 godzin lekcyjnych, w 3 cyklach po 9 godzin lekcyjnych, dla minimum 10 a maksimum 17 wychowanków Zespołu Placówek Edukacyjno - Opiekuńczo - Wychowawczych w Wielkich Drogach; Część 4) obejmuje przeprowadzenie Kursu zawodowego - malarz pomieszczeń w wymiarze nie mniej niż 90 godzin lekcyjnych, dla minimum 4 a maksimum 5 wychowanków Zespołu Placówek Edukacyjno - Opiekuńczo - Wychowawczych w Wielkich Drogach ; Część 5) obejmuje przeprowadzenie Kursu zawodowego - kierowca wózka jezdniowego, w wymiarze nie mniejszym niż wynikający z programu opracowanego lub zatwierdzonego przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki - o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym /Dz.U. z 2002 r., Nr 70 poz. 650 z późn. zm./, dla minimum 1 a maksimum 4 wychowanków Zespołu Placówek Edukacyjno - Opiekuńczo - Wychowawczych w Wielkich Drogach ;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0, 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie skonkretyzował sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku w niniejszym postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 ustawy zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem w wykonaniu (lub w wykonywaniu - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia uważa się usługę, przeprowadzania szkoleń, warsztatów, kursów lub innych tego rodzaju form pracy grupowej, dla młodzieży niedostosowanej społecznie w związku z demoralizacją (młodzież objęta opieką zakładu poprawczego, ośrodka wychowawczego, kuratorskiego ośrodka pracy z młodzieżą itp.), odpowiednio: - dla części 1 - stosunków interpersonalnych lub pokrewnego zakresu, w wymiarze co najmniej 17 godzin lekcyjnych, dla co najmniej 4 uczestników, - dla części 2 - stosunków rodzinnych, opiekuńczo - wychowawczych lub pokrewnych zakresów, w wymiarze co najmniej 15 godzin lekcyjnych, dla co najmniej 4 uczestników, - dla części 3 - fizjologii człowieka, planowania rodziny lub pokrewnych zakresów, w wymiarze co najmniej 15 godzin lekcyjnych, dla co najmniej 4 uczestników, - dla części 4 - malarz pomieszczeń lub pokrewnego zakresu, w wymiarze co najmniej 50 godzin zegarowych, dla co najmniej 1 uczestnika, - dla części 5 - kierowca wózka jezdniowego lub pokrewnego zakresu, w wymiarze co najmniej 30 godzin lekcyjnych, dla co najmniej 1 uczestnika;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, w tym co najmniej: dla części 5 - jednym wózkiem jezdniowym;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą, która: dla części 1 - posiada studia wyższe w zakresie psychologii, socjoterapii lub resocjalizacji lub pokrewnym oraz posiada przygotowanie pedagogiczne; - posiada doświadczenie w pracy z młodzieżą niedostosowaną społecznie w związku z demoralizacją (młodzież objęta opieką zakładu poprawczego, ośrodka wychowawczego, kuratorskiego ośrodka pracy z młodzieżą itp.), -posiada doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć; dla części 2 - posiada studia wyższe w zakresie pedagogiki ze specjalizacją opiekuńczo-wychowawczą, lub w zakresie nauk o rodzinie, lub resocjalizacji lub pokrewnym oraz posiada przygotowanie pedagogiczne; - posiada doświadczenie w pracy z młodzieżą niedostosowaną społecznie w związku z demoralizacją (młodzież objęta opieką zakładu poprawczego, ośrodka wychowawczego, kuratorskiego ośrodka pracy z młodzieżą itp.), -posiada doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć; dla części 3 - posiada studia wyższe w zakresie pedagogiki ze specjalizacją planowania rodziny, lub w zakresie nauk o rodzinie, lub resocjalizacji lub pokrewnym oraz posiada przygotowanie pedagogiczne; - posiada doświadczenie w pracy z młodzieżą niedostosowaną społecznie w związku z demoralizacją (młodzież objęta opieką zakładu poprawczego, ośrodka wychowawczego, kuratorskiego ośrodka pracy z młodzieżą itp.), -posiada doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć; dla części 4 - posiada kwalifikacje określone dla instruktora praktycznej nauki zawodu zgodnie z §10 Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie praktycznej nauki zawodu (Dz.U. z 2010 Nr 244 poz. 1626); - posiada doświadczenie w pracy z młodzieżą niedostosowaną społecznie w związku z demoralizacją (młodzież objęta opieką zakładu poprawczego, ośrodka wychowawczego, kuratorskiego ośrodka pracy z młodzieżą itp.), - posiada doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć; dla części 5 - jest instruktorem nauki na wózkach jezdniowych z napędem silnikowym; - posiada doświadczenie w pracy z młodzieżą niedostosowaną społecznie w związku z demoralizacją (młodzież objęta opieką zakładu poprawczego, ośrodka wychowawczego, kuratorskiego ośrodka pracy z młodzieżą itp.), - posiada doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie skonkretyzował sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku w niniejszym postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego - zał. nr 4 do siwz
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W zakresie dokumentu wymaganego w pkt III.4.1 - Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zał. nr 7 do siwz, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: - niemożności ukończenia warsztatów / kursu w terminie określonym w umowie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W takim przypadku nastąpi zmiana terminu realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach, 32-051 Wielkie Drogi 192.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Placówek Edukacyjno-Opiekuńczo-Wychowawczych w Wielkich Drogach, 32-051 Wielkie Drogi 192 pocztą (operator publiczny), osobiście lub kurierem na adres j.w. w sekretariacie ZPEOW.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu Samodzielne Życie - program aktywizacji młodzieży z małopolskich ośrodków wychowawczych, realizowanego w ramach PO KL poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, finansowane z Unii Europejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie Warsztatów Umiejętności Interpersonalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1) obejmuje przeprowadzenie Warsztatów Umiejętności Interpersonalnych, w wymiarze 30 godzin lekcyjnych, w 3 cyklach po 10 godzin lekcyjnych, dla minimum 10 a maksimum 17 wychowanków Zespołu Placówek Edukacyjno - Opiekuńczo - Wychowawczych w Wielkich Drogach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie Warsztatów Umiejętności Opiekuńczo-Wychowawczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2) obejmuje przeprowadzenie Warsztatów Umiejętności Opiekuńczo-Wychowawczych w wymiarze 27 godzin lekcyjnych, w 3 cyklach po 9 godzin lekcyjnych, dla minimum 10 a maksimum 17 wychowanków Zespołu Placówek Edukacyjno - Opiekuńczo - Wychowawczych w Wielkich Drogach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie Warsztatów Wiedzy o Fizjologii Płodności Człowieka i Planowaniu Rodziny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3) obejmuje przeprowadzenie Warsztatów Wiedzy o Fizjologii Płodności Człowieka i Planowaniu Rodziny w wymiarze 27 godzin lekcyjnych, w 3 cyklach po 9 godzin lekcyjnych, dla minimum 10 a maksimum 17 wychowanków Zespołu Placówek Edukacyjno - Opiekuńczo - Wychowawczych w Wielkich Drogach;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie Kursu zawodowego - malarz pomieszczeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4) obejmuje przeprowadzenie Kursu zawodowego - malarz pomieszczeń w wymiarze nie mniej niż 90 godzin lekcyjnych, dla minimum 4 a maksimum 5 wychowanków Zespołu Placówek Edukacyjno - Opiekuńczo - Wychowawczych w Wielkich Drogach ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Cena przeszkolenia 1 osoby powyżej 4 w ramach całego kursu (cena2) - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie Kursu zawodowego - kierowca wózka jezdniowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5) obejmuje przeprowadzenie Kursu zawodowego - kierowca wózka jezdniowego, w wymiarze nie mniejszym niż wynikający z programu opracowanego lub zatwierdzonego przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki - o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym /Dz.U. z 2002 r., Nr 70 poz. 650 z późn. zm./, dla minimum 1 a maksimum 4 wychowanków Zespołu Placówek Edukacyjno - Opiekuńczo - Wychowawczych w Wielkich Drogach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Trzecie postępowanie na przeprowadzenie zajęć rozszerzających z zakresu ekologii, doradztwa zawodowego, teatru dla dzieci 4-letnich objętych wsparciem w ramach projektu...
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Klucze do zawodowej przyszłości" - z podziałem na II części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli na potrzeby realizacji projektów w Powiecie Opatowskim
- Zajęcia reedukacyjne
więcej: Usługi edukacji młodzieży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.