Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-03
Lipno: Budowa drogi gminnej nr 170523C Krzyżówki - Ostrowite od km 0 + 019 do km 3 + 083 gmina Lipno.
Numer ogłoszenia: 98518 - 2011; data zamieszczenia: 03.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Lipnie , ul. A. Mickiewicz 29, 87-600 Lipno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2886202, faks 054 2886200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipno.nowoczesnagmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej nr 170523C Krzyżówki - Ostrowite od km 0 + 019 do km 3 + 083 gmina Lipno..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej Nr 170523C Krzyżówki - Ostrowite na odcinku od km 0+019 do km 3+083 o długości 3083,3 m. poprzez wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów, ciągu pieszego i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego. Istniejąca droga w miejscowości Krzyżówki - Ostrowite posiada nawierzchnię nieutwardzoną gruntową , bez uregulowanych poboczy. Zamówienie zostanie dofinansowanie ze środków Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011. Początek inwestycji zlokalizowany jest na granicy pasa drogowego drogi krajowej 67 w miejscowości Krzyżówki zaś koniec na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 2724 C Kłokock-Złowody-Szpiegowo w miejscowości Ostrowite. W dokumentacji technicznej przedmiot inwestycji występuje pod nazwą Budowa drogi nr 170523C Krzyżówki - Ostrowite. 2. Zakres opracowania obejmuje: 1) Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno asfaltowej; 2) Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej; 3) Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej. 3. Dla projektowanej drogi gminnej przyjęto następujące parametry techniczne: 1) Klasa drogi - L (lokalna), 2) Istniejąca i przewidywana kategoria ruchu - ruch bardzo lekki KR1, 3) Prędkość projektowa - Vp = 30 km/h, 4) Jezdnia o szerokości 5,00 m, 5) Szerokość poboczy gruntowych - 0,75 m; 6) Spadek poprzeczny jezdni - i = 2%; 7) Spadek poprzeczny poboczy - i = 6%; 8) Szerokość zatoki autobusowej - 3,0 m; 9) Szerokość chodników - 2,0 m; 10) Obciążenie projektowane - 115 kN/oś 4. Projektowana konstrukcja nawierzchni jezdni: 1) Warstwa ścieralna z BA gr.4 cm; 2) Warstwa wiążąca z BA gr.4 cm; 3) Podbudowa zasadnicza kruszywa łamanego gr. 20 cm. 4) Warstwa odcinająca z piasku gr. 10cm. 5) Sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe. 5. Projektowana konstrukcja nawierzchni zjazdów: 1) Do gospodarstw: a. warstwa ścieralna z BA - 4cm b. podbudowa z kruszywa łamanego -14 cm c. warstwa odcinająca z piasku -10 cm d. sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe. 2) Na pola: a. podbudowa z kruszywa łamanego -14 cm b. warstwa odcinająca z piasku -10 cm c. sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe. 3) Konstrukcja zatoki autobusowej i zjazdu w ciągu chodnika: a. kostka brukowa typu STAROBRUK b. podsypka cementowo - piaskowa - 3cm c. podbudowa z betonu C15/20 - 15cm d. warstwa odcinająca z piasku - 10cm e. profilowane zagęszczone podłoże gruntowe. 4) Konstrukcja chodnika: a. kostka brukowa typu HOLAND - 8cm b. podsypka cementowo - piaskowa - 3cm c. warstwa odcinająca z piasku - 10cm d. sprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe. 6. Zaprojektowano odwodnienie powierzchniowe nadanie spadków poprzecznych i podłużnych. Projekt przewiduje wykonanie robót konserwujących na istniejących rowach. Na odcinku od km 3+006,60 do km 3+083,30 projekt przewiduje wykonanie odcinka krytego rowu 7. Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz zakres robót do wykonania określa dołączony do SIWZ przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna a także projekt wykonawczy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 PLN Słownie (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 1. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zm.). 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego 411500 1780 1217 8003 5058 0000 Kredyt Bank S.A. Filia 3 w Lipnie Odział we Włocławku (decyduje data uznania wpłaty na koncie Zamawiającego). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument wadium należy dołączyć do oferty. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Oferta, do której nie będzie dołączone wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców - pełnomocnika, z zaznaczeniem, że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawców. 5. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone w momencie podpisania przez niego umowy oraz wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: 1) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) dokładne określenie przedmiotu postępowania, 3) kwotę zobowiązania, 4) termin ważności, 5) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego wygaśnięciu. 7. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał drogowe roboty budowlane o łącznej wartości 10 mln PLN w tym robót bitumicznych o łącznej wartości 5 mln PLN,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca musi dysponować niezbędnym potencjałem technicznym tj. - otaczarką własna do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych o wydajności nie mniejszej niż 100MG/h wyposażoną w automatyczny dozownik stabilizatora i możliwością podgrzewania kruszywa. Lokalizacja wytwórni musi zapewnić spełnienie wymagań technologicznych określonych w dokumentacji projektowej a w szczególności przewóz masy bitumicznej w czasie nie dłuższym niż 2 godziny. - układarką mas bitumicznych. - dwoma walcami stalowymi statycznymi, dwoma walcami wibracyjnymi ciężkimi i jednym walcem ogumionym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym kierownika budowy posiadającego wyższe wykształcenie budowlane w specjalności drogowej i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) posiadanie bankowego potwierdzenia o dostępie do środków finansowych dla zapewnienia finansowania inwestycji w kwocie min. 2,5 mln. PLN b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość 2,5 mln PLN na wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipno.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lipno
ul. Mickiewicza 29
87-600 Lipno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lipno ul. Mickiewicza 29 87-600 Lipno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki MOPS w Lipnie w 2025 r.
- Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Lipna w 2025 roku
- Utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Lipna w 2025 roku
- Utrzymanie czystości wraz z odśnieżaniem w okresie zimowym ulic, chodników i placów miejskich w Lipnie w 2025 roku
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od stycznia do kwietnia 2025 r.
- Wykonanie posadzek betonowych, przemysłowych mechanicznie zacieranych
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Budowa ul. Żabikowskiej w Wirach - etap I- Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego na terenie gminy
- Budowa zbiornika retencyjnego na SUW w Skórzewie w Aglomeracji Skórzewo
- Budowa centrum przesiadkowego wraz z wiatą rowerową i OZE w miejscowości Stare Opole
- Budowa drogi pieszo - rowerowej z OZE
- Budowa centrum przesiadkowego wraz z wiatą rowerową i OZE w miejscowości Nowe Iganie
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.