To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-20
Ogłoszenie nr 98845 - 2017 z dnia 2017-06-20 r.
Gdańsk: Przebudowa i przystosowanie pomieszczeń na pracownię perkusji oraz dla potrzeb kierownika gospodarczego znajdujących się na parterze budynku Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502427-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 79644-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. F. Nowowiejskiego, krajowy numer identyfikacyjny
27844500000, ul.
ul. Gnilna
3,
80847
Gdańsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
583 209 950, faks
583 209 950, e-mail
sekretariat@osm.gdansk.pl
Adres strony internetowej (URL): www.osm.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Publiczna szkoła artystyczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i przystosowanie pomieszczeń na pracownię perkusji oraz dla potrzeb kierownika gospodarczego znajdujących się na parterze budynku Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II/1335/P/2017/SEK/KP
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i przystosowaniu pomieszczeń na pracownię perkusji oraz dla potrzeb kierownika gospodarczego (zwanego dalej "Kierownikiem") znajdujących się na parterze budynku Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku. 2. Zakres robót do wykonania obejmuje: 2.1 roboty w zakresie przebudowy pomieszczeń z przeznaczeniem na pracownię perkusji 2.1.1. roboty budowlane wewnętrzne, w tym: Prace rozbiórkowe - zdemontowanie istniejącej stolarki drzwiowej. Uwaga: część stolarki będzie ponownie wbudowana; - rozebranie ściany wydzielającej pracownię nr 1 od korytarza oraz pracownię nr 2 od korytarza; - w pomieszczeniach WC zdemontować istniejące przybory sanitarne oraz podejścia, skucie istniejącej posadzki wraz z podkładami oraz cokoły, skucie glazury ze ścian; - zdemontowanie osprzętu instalacji elektrycznej Uwaga: ze względu na bieżące użytkowanie części budynku niepodlegającej przebudowie, roboty rozbiórkowe instalacyjne należy w przypadkach wątpliwych konsultować z projektantami i użytkownikiem obiektu; Pozostałe prace budowlane - osadzenie profili stalowych ościeżnicowych; - wykonanie nowych ścian wg wytycznych akustycznych oraz zgodnie z rysunkami załączonymi do niniejszej SIWZ; - wykonanie okładzin stropów wg wytycznych akustycznych oraz zgodnie z rysunkami załączonymi do niniejszej SIWZ; - ułożenie wykładziny akustycznej w pracowni nr 1 i 2; - zamontowanie listew drewnianych cokołowych w pracowniach; - wykonanie cokołów z wykładziny termozgrzewalnej w korytarzu; - wykonanie okładzin ścian wg wytycznych akustycznych oraz zgodnie z rysunkami załączonymi do niniejszej SIWZ; - wykonanie wylewki samopoziomującej i wykonanie izolacji przeciwwodnej w pomieszczeniu WC i w magazynku; - w pomieszczeniu WC ułożenie glazury na ścianach do wysokości min. 2,0m. Narożniki wypukłe zabezpieczyć listwami aluminiowymi prostymi szer. 8mm anodowanymi zakotwionymi w warstwę kleju; - wykonanie parapetów z lastryko; - wymiana i obudowanie pionu wodnego w pomieszczeniu WC; - wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach; - wykonanie i wymalowanie farbą emulsyjną odporną na szorowanie; - zamontowanie nowoprojektowanej stolarki drzwiowej zgodnej z zestawieniem stolarki załączonej do niniejszej SIWZ oraz drzwi z demontażu; - wykonanie podejścia pod nowe urządzenia sanitarne WC; - zamontowanie nowoprojektowanej armatury sanitarnej; - zamontowanie wentylatora wyciągowego w WC; - wykonanie instalacji elektrycznej i zamontowanie projektowanych opraw oświetleniowych oraz gniazd wtykowych 2.2 roboty w zakresie przebudowy pomieszczeń i przystosowaniem ich dla potrzeb Kierownika 2.2.1. roboty budowlane wewnętrzne, w tym: Prace rozbiórkowe - zdemontowanie istniejącej stolarki drzwiowej w pomieszczeniach pokazanych na rysunkach oraz drzwi do pokoju Kierownika zlokalizowanego w skrzydle pianistycznym; - rozebranie ścian wydzielających magazynek i korytarz; - w pomieszczeniu nr 1 zdemontowanie istniejących przyborów sanitarnych oraz podejść, skucie glazury ze ścian i zdemontowanie istniejących paneli ściennych z PCV; - zdemontowanie osprzętu instalacji elektrycznych Uwaga: ze względu na bieżące użytkowanie części budynku niepodlegającej przebudowie, roboty rozbiórkowe instalacyjne należy w przypadkach wątpliwych konsultować z projektantem i użytkownikiem obiektu. Pozostałe prace budowlane - wykonanie nowej ścianki zgodnie z rysunkiem A2 w systemie G-K na stelażu metalowym 75mm. W ściance wykonanie izolacji akustycznej z wełny mineralnej; - wykonanie otworu drzwiowego z pokoju Kierownika do magazynku; - uzupełnienie tynków ścian i sufitów; - uzupełnienie posadzki po likwidacji wpustu podłogowego oraz po rozebraniu ścian; - w pokoju Kierownika wykonanie fartucha z glazury na ścianie za zlewozmywakiem i na ścianie prostopadłej do wysokości min. 1,60m. Styk glazury i ściany zabezpieczyć listwami aluminiowymi prostymi szer. 8mm anodowanymi zakotwionymi w warstwę kleju; - zagruntowanie ścian, przeszpachlowanie i wymalowanie farbą emulsyjną; - zamontowanie nowoprojektowanej stolarki drzwiowej zgodną z zestawieniem stolarki oraz drzwi z demontażu. Drzwi do pokoju Kierownika o izolacyjności akustycznej 42dB będą pochodziły z demontażu, tj. z obecnego pokoju zlokalizowanego w skrzydle pianistycznym; - wykonanie podejścia pod zlewozmywak; - zamontowanie baterii zlewozmywaka; - wykonanie instalacji elektrycznej i zamontowanie projektowanych opraw oświetleniowych oraz gniazd wtykowych; 3. Pozostałe uregulowania dotyczące zakresu robót został określony w dokumentacji projektowej wraz z rysunkami, przedmiarze robót (który został załączony do niniejszej SIWZ wyłącznie w celach poglądowych), stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, przy użyciu materiałów, urządzeń i sprzętu, zgodnie z umową, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa, 2) wykonanie przedmiotu zamówienia z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej - na materiały Wykonawca zobowiązany jest posiadać certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane lub aprobatę techniczną, 3) zapewnienie kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do wykonania robót, 4) przeprowadzenia robót demontażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401.), 5) postępowania z odpadami powstałymi w trakcie realizacji umowy zgodnie z zapisami ustawy z dnia z dn. 14.12.2012r. o odpadach ( tekst jednolity Dz. U. 2016 poz. 1987 t.j. z późń. zm.) i ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017r. poz. 519 t.j. z późn. zm..), 6) protokolarne przejęcie terenu budowy, 7) organizacja, zagospodarowanie i zabezpieczenie terenu objętego robotami z zachowaniem najwyższej staranności wraz z uwzględnieniem specyfiki przedmiotu umowy oraz jego przeznaczenia, 8) wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób nie zagrażający mieniu Zamawiającego i osób/instytucji trzecich, bezpieczeństwu budowy i pracujących na niej ludzi, zgodnie z wymogami przepisów bhp, ppoż. i ochrony środowiska, 9) natychmiastowe usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, 10) przerwanie robót na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenie wykonywanych robót przed ich zniszczeniem, 11) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz inne prawem wymagane dokumenty, a w szczególności świadectwa jakości, certyfikaty, świadectwa wykonanych prób i zgłoszenie przedmiotu umowy do odbioru końcowego. Dokumentację powykonawczą należy wykonać w jednym egzemplarzu w wersji papierowej oraz w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD, 12) dbanie o należyty stan i porządek na terenie robót i terenie przyległym do budowy, prowadzenie robót i dowozu materiałów na teren prac w sposób nie powodujący zabrudzenia i zniszczenia terenów sąsiednich i ciągów komunikacyjnych, 13) bieżące usuwanie z terenu budowy elementów pozostałych z rozbiórki: śmieci i innych odpadów budowlanych, gruzu do odpowiedniego zakładu utylizacji, włącznie z ich utylizacją, na własny koszt, 14) zabezpieczenie i przechowywanie przez Wykonawcę na terenie objętym budową dokumentów związanych z przedmiotem zamówienia, które pozostaną pod jego opieką dopóki nie zostaną przejęte przez Zamawiającego. Pracownicy Zamawiającego będą mieli prawo dostępu do wszystkich dokumentów, 15) uczestniczenie w czynnościach odbioru, usunięcie stwierdzonych wad, przekazanie atestów i zaświadczeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45300000-0,
45400000-1,
45421000-4,
45442100-8,
45450000-6,
45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT147729.39 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 177981.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego i członków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Usługi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytujących w obrębie dzielnicy Nowy Port oraz Śródmieścia w ramach B. Obywat. M. Gdańska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku.
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
- Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w 2025 roku w budynkach Skarbu Państwa
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.