eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskNA WYBÓR KADRY dla REALIZACJI ZADAŃ PROJEKTOWYCH KAPITAŁ JEST W NAS współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 realizowany z priorytetu VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnieniu sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym



Ogłoszenie z dnia 2011-01-20

Gdańsk: NA WYBÓR KADRY dla REALIZACJI ZADAŃ PROJEKTOWYCH KAPITAŁ JEST W NAS współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 realizowany z priorytetu VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnieniu sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
Numer ogłoszenia: 9926 - 2011; data zamieszczenia: 20.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych Nr 2 , ul. Wita Stwosza 23, 80-312 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5520994, faks 58 5520994.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zssp2gdansk.webpark.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NA WYBÓR KADRY dla REALIZACJI ZADAŃ PROJEKTOWYCH KAPITAŁ JEST W NAS współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 realizowany z priorytetu VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnieniu sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest WYBÓR KADRY dla REALIZACJI ZADAŃ PROJEKTOWYCH KAPITAŁ JEST W NAS polegających na świadczeniu obowiązków dla osób niepełnosprawnych: część 1 - Opiekuna nr 1 do ON ruchowo na wózkach na zajęcia kulturalne część 2 - Opiekuna nr 2 do ON ruchowo na wózkach na zajęcia kulturalne; część 3 - Opiekuna do zajęć z nordic walking; część 4 - Opiekuna nr 1 do ON I klasy SSPdP na zajęcia kulturalne; część 5 - Opiekuna nr 2 do ON I klasy SSPdP na zajęcia kulturalne; część 6 - Opiekuna nr 1 do ON II klas SSPdP na zajęcia kulturalne; część 7 - Opiekuna nr 2 do ON II klas SSPdP na zajęcia kulturalne; część 8 - Opiekuna stażu nr 1 u pracodawcy do ON III klas SSPdP; część 9 - Opiekuna stażu nr 2 u pracodawcy do ON III klas SSPdP; część 10 - Opiekuna nr 1 do ON III klas SSPdP na zajęcia kulturalne; część 11 - Opiekuna nr 2 do ON III klas SSPdP na zajęcia kulturalne; część 12 - Opiekuna ON nr 1 na wyjazd szkoleniowy z warsztatów zawodowych; część 13 - Opiekuna ON nr 2 na wyjazd szkoleniowy z warsztatów zawodowych; część 14 - Opiekuna do opieki nad dziećmi - podczas zajęć z rodzicami; w projekcie Kapitał jest w nas współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 realizowany z priorytetu VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnieniu sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym Informacja o projekcie: Cel projektu: celem ogólnym projektu jest objęcie wsparciem 43 osób niepełnosprawnych intelektualnie w tym 23K i 20M oraz ich otoczenia - 24 Matek osób niepełnosprawnych z terenu województwa pomorskiego poprzez cykl dodatkowych warsztatów i staży dla zwiększenia ich aktywności społecznej i zawodowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 1: wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna nr 1 do ON ruchowo na wózkach na zajęcia kulturalne posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, w kierunku oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w organizacji wyjść i wycieczek z udziałem niepełnosprawnej młodzieży, doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi; W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 2: wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna nr 2 do ON ruchowo na wózkach na zajęcia kulturalne posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, w kierunku oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w organizacji wyjść i wycieczek z udziałem niepełnosprawnej młodzieży, doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi; W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 3: wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna do zajęć z nordic walking posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, w kierunku oligofrenopedagogiki, kurs udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej oraz doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi; W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 4: wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna nr 1 do ON I klasy SSPdP na zajęcia kulturalne posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, w kierunku oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w organizacji wyjść i wycieczek z udziałem niepełnosprawnej młodzieży, doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi; W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 5: wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna nr 2 do ON I klasy SSPdP na zajęcia kulturalne posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, w kierunku oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w organizacji wyjść i wycieczek z udziałem niepełnosprawnej młodzieży, doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi; W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 6: wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna nr 1 do ON II klas SSPdP na zajęcia kulturalne posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, w kierunku oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w organizacji wyjść i wycieczek z udziałem niepełnosprawnej młodzieży, doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi; W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 7: wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna nr 2 do ON II klas SSPdP na zajęcia kulturalne posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, w kierunku oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w organizacji wyjść i wycieczek z udziałem niepełnosprawnej młodzieży, doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi; W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 8: wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna stażu nr 1 u pracodawcy do ON III klas SSPdP posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, w kierunku oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w organizacji wyjść i staży u pracodawcy z udziałem osób niepełnosprawnych, doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi; W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 9: wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna stażu nr 2 u pracodawcy do ON III klas SSPdP posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, w kierunku oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w organizacji wyjść i staży u pracodawcy z udziałem osób niepełnosprawnych, doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi; W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 10: wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna nr 1 do ON III klas SSPdP na zajęcia kulturalne posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, w kierunku oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w organizacji wyjść i wycieczek z udziałem niepełnosprawnej młodzieży, doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi; W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 11: wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna nr 2 do ON III klas SSPdP na zajęcia kulturalne posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, w kierunku oligofrenopedagogiki oraz doświadczenie w organizacji wyjść i wycieczek z udziałem niepełnosprawnej młodzieży, doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi; W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 12: wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna ON nr 1 na wyjazd szkoleniowy z warsztatów zawodowych posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, kurs kierowników wycieczek oraz doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi; W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 13: wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna ON nr 2 na wyjazd szkoleniowy z warsztatów zawodowych posiadającą wykształcenie wyższe pedagogiczne, kurs kierowników wycieczek oraz doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi; W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA CZĘŚĆ 14: wymagane jest dysponowanie osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na stanowisku Opiekuna do opieki nad dziećmi - podczas zajęć z rodzicami posiadającą wykształcenie pedagogiczne, opiekun medyczny, Policealne Studium Zdrowia i Terapii, doświadczenie zawodowe w zakresie współpracy z osobami niepełnosprawnymi, znajomość specyfiki współpracy z osobami niepełnosprawnymi.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

INNE, NIEZBĘDNE DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCA UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE ZOBOWIĄZANY JEST ZŁOŻYĆ: 1) Formularz OFERTA, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. 2) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3) Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 5) Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4a do siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, a w szczególności w zakresie: a) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, b) wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości, c) zmian teleadresowych stron umowy, przy czym w razie zmian zapisanych wyłącznie w preambule umowy, nowe dane teleadresowe mogą być pisemnie notyfikowane przez stronę, której one dotyczą, w odrębnym oświadczeniu, pisemnie tylko poświadczonym przez drugą stronę. 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem zapisów ust. 1 i 2 jest nieważna. 4. Niedopuszczalne jest wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego. 5. Żadna zmiana nie może odnosić się do zdarzeń uprzednio dokonanych, a skuteczność zmiany nie ma mocy wstecznej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zssp2gdansk.webpark.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego w Sekretariacie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Kapitał jest w nas współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 realizowany z priorytetu VII. Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnieniu sektora ekonomii społecznej Poddziałanie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA od dnia podpisania umowy do grudnia 2012 r. z wyłączeniem lipca i sierpnia 2011 . oraz z wyłączeniem lipca i sierpnia 2012 r. W przypadku wyjazdów szkoleniowych z warsztatów zawodowych termin może ulec przesunięciu na początek lipca, z uwagi na termin zakończenia roku szkolnego. Wykonawca może złożyć ofertę na 1 część zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opiekun nr 1 do ON ruchowo na wózkach na zajęcia kulturalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności: --- opracowanie programu wyjścia w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży; ---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjścia; ---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjścia, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu ---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 70 godzin. Od lutego 2011 do grudnia 2011 - 6 wyjść po 5 godz. Od stycznia 2012 do listopada 2012 - 8 wyjść po 5 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opiekun nr 2 do ON ruchowo na wózkach na zajęcia kulturalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności: ---opracowanie programu wyjścia w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży; ---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjścia; ---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjścia, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu ---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 70 godzin. Od lutego 2011 do grudnia 2011 - 6 wyjść po 5 godz. Od stycznia 2012 do listopada 2012 - 8 wyjść po 5 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opiekun do zajęć z nordic walking;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności: ---opracowanie programu opieki w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży; ---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas zajęć; ---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników zajęć, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu ---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 52 godzin. Od lutego 2011 do grudnia 2011 - 32 godz. Od stycznia 2012 do listopada 2012 - 20 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opiekun nr 1 do ON I klasy SSPdP na zajęcia kulturalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 4 - Opiekuna nr 1 do ON I klasy SSPdP na zajęcia kulturalne; do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności: ---opracowanie programu wyjścia w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży; ---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjścia; ---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjścia, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu ---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 70 godzin. Od lutego 2011 do grudnia 2011 - 6 wyjść po 5 godz. Od stycznia 2012 do listopada 2012 - 8 wyjść po 5 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opiekun nr 2 do ON I klasy SSPdP na zajęcia kulturalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności: ---opracowanie programu wyjścia w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży; ---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjścia; ---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjścia, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu ---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 70 godzin. Od lutego 2011 do grudnia 2011 - 6 wyjść po 5 godz. Od stycznia 2012 do listopada 2012 - 8 wyjść po 5 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opiekun nr 1 do ON II klas SSPdP na zajęcia kulturalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności: ---opracowanie programu wyjścia w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży; ---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjścia; ---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjścia, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu ---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 70 godzin. Od lutego 2011 do grudnia 2011 - 6 wyjść po 5 godz. Od stycznia 2012 do listopada 2012 - 8 wyjść po 5 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opiekun nr 2 do ON II klas SSPdP na zajęcia kulturalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności: ---opracowanie programu wyjścia w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży; ---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjścia; ---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjścia, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu ---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 70 godzin. Od lutego 2011 do grudnia 2011 - 6 wyjść po 5 godz. Od stycznia 2012 do listopada 2012 - 8 wyjść po 5 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Opiekun stażu nr 1 u pracodawcy do ON III klas SSPdP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ---opracowanie programu wyjścia w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży; ---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjścia; ---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjścia, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu ---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 192 godzin. Od lutego 2011 do grudnia 2011 - 112 godz. Od stycznia 2012 do listopada 2012 - 80 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Opiekun stażu nr 2 u pracodawcy do ON III klas SSPdP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności: ---opracowanie programu wyjścia w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży; ---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjścia; ---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjścia, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu ---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 70 godzin. Od lutego 2011 do grudnia 2011 - 6 wyjść po 5 godz. Od stycznia 2012 do listopada 2012 - 8 wyjść po 5 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.29-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Opiekun nr 1 do ON III klas SSPdP na zajęcia kulturalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 10 - Opiekuna nr 1 do ON III klas SSPdP na zajęcia kulturalne; do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności: ---opracowanie programu wyjścia w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży; ---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjścia; ---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjścia, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu ---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 70 godzin. Od lutego 2011 do grudnia 2011 - 6 wyjść po 5 godz. Od stycznia 2012 do listopada 2012 - 8 wyjść po 5 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Opiekun nr 2 do ON III klas SSPdP na zajęcia kulturalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności: ---opracowanie programu wyjścia w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży; ---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjścia; ---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjścia, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu ---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 70 godzin. Od lutego 2011 do grudnia 2011 - 6 wyjść po 5 godz. Od stycznia 2012 do listopada 2012 - 8 wyjść po 5 godz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Opiekun ON nr 1 na wyjazd szkoleniowy z warsztatów zawodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności: ---opracowanie programu zajęć w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży; ---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjazdu szkoleniowego; ---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjazdu szkoleniowego, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu ---sporządzenie notatki z przebiegu wyjazdu szkoleniowego. Przewidywana liczba dni świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 10. W przełom czerwca/lipca 2011 - 5 dni W przełom czerwca/lipca 2012 -5 dni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Opiekun ON nr 2 na wyjazd szkoleniowy z warsztatów zawodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności: ---opracowanie programu zajęć w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży; ---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas wyjazdu szkoleniowego; ---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników wyjazdu szkoleniowego, przeprowadzenie jej i oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu ---sporządzenie notatki z przebiegu wyjazdu szkoleniowego Przewidywana liczba dni świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 10. W przełom czerwca/lipca 2011 - 5 dni W przełom czerwca/lipca 2012 -5 dni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Opiekun do opieki nad dziećmi - podczas zajęć z rodzicami;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: do głównych obowiązków opiekuna należeć będzie, w szczególności: ---opracowanie programu zajęć w uzgodnieniu z rodzicami młodzieży; ---sprawowanie opieki nad młodzieżą podczas zajęć; ---opracowanie ankiety badającej zadowolenie uczestników zajęć, przeprowadzenie jej i -oddanie specjaliście ds. ewaluacji i monitoringu ---sporządzenie notatki z przebiegu zajęć. Przewidywana liczba godzin świadczenia obowiązków opiekuna wynosi 33 godzin. Od lutego 2011 do grudnia 2011 Od stycznia 2012 do listopada 2012.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 83.31.21.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.