Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2012-05-04
Nowy Sącz: Organizacja wycieczki do Grecji dla pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, współfinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
Numer ogłoszenia: 99595 - 2012; data zamieszczenia: 04.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu , ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4434545, faks 018 4434545.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-ns.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczki do Grecji dla pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, współfinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji wycieczki do Grecji dla pracowników Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu, współfinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia (położenie hotelu): Grecja - Wyspa Rodos 3. Okres realizacji przedmiotu zamówienia: pobyt 14 dniowy (14 noclegów) w okresie: 27.08 - 10.09.2012r. 4. Zakres usługi: 1) Liczba uczestników wycieczki: 58 - osób. Zamawiający przewiduje opcję zmniejszenia lub zwiększenia liczby uczestników o +/- 20%. Ostateczna liczba uczestników wycieczki będzie podana na nie mniej niż 5 dni przed realizacją usługi; 2) 14 noclegów w hotelu,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda spełnia/nie spełnia. Wykonawcy muszą wykazać, że: 1) posiadają aktualny wpis do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych zaświadczający, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie organizowania imprez turystycznych - zgodnie z art. 4 ust.1. ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268 z późn. zm); 2) posiadają aktualną umowę gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub umowę ubezpieczeniową na rzecz klientów - zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt.2) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268 z późn. zm.);
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykażą , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwie usługi polegające na zorganizowaniu wycieczek zagranicznych trwających siedem lub więcej dni, z których każda usługa (wykonana w ramach jednej umowy), jednocześnie spełnia następujące wymogi: - liczba uczestników wycieczki: min. 40 osób; - wartość wycieczki: min. 50.000,00 zł brutto 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia, tj: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę ubezpieczeniową/gwarancyjną 130 000,00 PLN (słownie złotych: sto trzydzieści tysięcy). 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1)DOKUMENTY potwierdzające, że oferowane usługi, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: informacje (opisy, foldery, fotografie) świadczące o wymaganych przez zamawiającego standardach hotelu, w którym Wykonawca oferuje noclegi.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych właściwego Marszałka Województwa stwierdzające, że prowadzą działalność gospodarczą w zakresie organizowania imprez turystycznych - zgodnie z art. 4 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268 z późn. zm); 2)aktualna umowa gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej lub umowy ubezpieczeniowej na rzecz klientów - zgodnie z art. 5 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004r. Nr 223 poz. 2268 z późn. zm.); 3)OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 4)Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy na doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy Pzp (jeżeli dotyczy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy przewiduje następujące warunki dokonania zmian postanowień umowy: 1) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku, gdy zmiana wynika z winy lub na wniosek Zamawiającego; 2) zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 3) zmiany osób wymienionych w umowie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenie losowe).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zp.pwsz-ns.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rektorat Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu przy ul. Staszica 1, pok. nr 17..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2012 godzina 12:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Staszica 1 - Sekretariat Ogólny - pokój 16 (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Usługa w zakresie doradztwa i pozyskiwania personelu lekarskiego celem udzielania świadczeń zdrowotnych na rzecz i pod kierownictwem Zamawiającego
- BZP.271.10.2025 Wykonanie robót budowlanych (....) Budowa wiaty rekreacyjnej na działkę nr 188 w obrębie 115 - realizacja w ramach zadania budżetowego pn. "Wiata rekreacyjna na placu zabaw w Porębie"
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków wykonanych z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych
- Zamówienie na usługę założenia bazy obiektów topograficznych (BDOT 500) dla jednostki ewidencyjnej Muszyna - miasto, Piwniczna-Zdrój - miasto, Stary Sącz - miasto.
- Zorganizowanie wycieczek dla pracowników/emerytów/rencistów i uprawnionych członków rodzin Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Nowym Sączu
- BZP.271.11.2025 (...) likwidacja barier architektonicznych w zakresie: budowy pochylni, wydzielenie miejsc postojowych dla niepełnosprawnych w Zespole Szkół Elektro-Mechanicznych;
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi hotelowe obejmujące zakwaterowanie, udostępnienie przestrzeni konferencyjnych oraz usł. gastr. podczas międzynarodowej konferencji PISM Strategic Ark, która odbędzie się w 2025 roku w Warszawie
- Organizacja wycieczek dla Ośrodka Kultury Kraków-Nowa Huta w 2025 roku z podziałem na 17 części
- Zorganizowanie wycieczki dla pracowników Nadleśnictwa Świdwin z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - Wycieczka do Włoch (Kampania)
- Kompleksowe usługi hotelarskie, gastronomiczne oraz konferencyjne dla uczestników szkolenia organizowanego w dniach 21-23 maja 2025r. przez Sąd Okręgowy w Opolu
- Świadczenie usług hotelarskich w pokojach jedno- i dwuosobowych na rzecz Opery Krakowskiej w Krakowie: 31 marca 2025 r. - 18 sierpnia 2025 r.
- Usługi organizacji wyjazdu
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.