Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-04
Gliwice: Dostawa narzędzi ręcznych, elektrycznych, oraz różnych przyrządów i urządzeń.
Numer ogłoszenia: 99982 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217 , ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 46 14 371, faks 0-32 46 14 230, 46 14 231.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.4wog.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa narzędzi ręcznych, elektrycznych, oraz różnych przyrządów i urządzeń..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi ręcznych, kluczy, zestawów narzędzi, narzędzi do obróbki skrawaniem, akcesoriów warsztatowych, narzędzi elektrycznych oraz różnych przyrządów i urządzeń do siedziby Zamawiającego lub miejsc przez niego wskazanych z podziałem na 8 zadań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe stanowiące następujące załączniki do siwz: - zadanie nr 1 - załącznik nr 2, - zadanie nr 2 - załącznik nr 3, - zadanie nr 3 - załącznik nr 4, - zadanie nr 4 - załącznik nr 5, - zadanie nr 5 - załącznik nr 6, - zadanie nr 6 - załącznik nr 7, - zadanie nr 7 - załącznik nr 8, - zadanie nr 8 - załącznik nr 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia jednorazowo, w terminie do 3 dni od daty złożenia zamówienia, jednak nie później niż do 30.11.2011r. Transport dostawy zabezpiecza Wykonawca na własny koszt i ryzyko w ramach ceny dostawy. Wszystkie narzędzia w zestawach, skrzynkach i wózkach mają pochodzić od jednego producenta (mają stanowić jednolitą całość, pasować do siebie), opakowania mają pochodzić od producenta zestawu, wszystkie otwory pod narzędzia w wytłoczkach muszą być wypełnione, nie dopuszcza się wolnych miejsc ponadto muszą posiadać aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie do użytkowania na terenie UE - dotyczy zadań nr: 1, 2, 3, 4. Towar dostarczony do Zamawiającego musi być fabrycznie nowy (I kat.). Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, instrukcją obsługi. Do dostarczonego towaru musi być dołączona dokumentacja techniczna, karta gwarancyjna producenta, opis techniczny, opis wyposażenia ukompletowania. Jeżeli w opisie jest odwołanie do normy dostawca przedstawi deklarację producenta o spełnianiu przez narzędzie wymogów wymienionej normy. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania towarów o wyższych parametrach niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca udzieli Zamawiającemu i jego następcom prawnym gwarancji jakości na dostarczane towary na okres wynikający z gwarancji producenta, nie krótszy jednak niż 36 miesięcy - dla towarów ujętych w zadaniach nr 1, 4, oraz nie krótszy niż 24 miesiące - dla towarów w zadaniach nr 2, 3, 5, 6, 7, 8. Towary będące przedmiotem dostawy będą podlegać odbiorowi ilościowo-jakościowemu w siedzibie Zamawiającego pod kątem zgodności parametrów technicznych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne 44.51.12.20 - 44.51.12.20 44.51.28.00 - Śrubokręty 44.51.29.40 - Zestawy narzędziowe 31.22.48.10 - Przedłużacze 42.65.10.00 - Pneumatyczne narzędzia ręczne 42.65.20.00 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne 44.51.40.00 - Uchwyty do narzędzi i części narzędzi 16.31.00.00 - Kosiarki 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie do użytkowania na terenie UE (dotyczy zadań nr 1, 2, 3, 4)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony i formularz ofertowy (ściśle wg. wzoru) - o treści załącznika nr 1 do siwz, - wypełniony i podpisany formularz cenowy (ściśle wg. wzoru) - załącznik nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 do siwz,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4wog.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4217
ul. Andersa 47
44-121 Gliwice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4217 ul. Andersa 47 44-121 Gliwice, kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przeglądy, konserwacje, walidacje urządzeń dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Modernizacja obiektu (SP-5, ul. Asnyka 36) - odnowienie pokrycia dachowego z pracami towarzyszącymi"
- Świadczenie kompleksowych usług sprzątania na rzecz Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na dachach dwóch budynków wraz z magazynami energii przy ul. Dworskiej 10H i 10K w Gliwicach
- Sukcesywna dostawa sensorów do aparatu do znieczulenia dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Ubezpieczenie Mienia Przedsiębiorstwa Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych i instalacyjnych (sanitarnych i elektrycznych) na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Zakup kosiarki na wysięgniku w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zakup sprzętu na potrzeby bazy sprzętowo-materiałowej w Walimiu
- Zakup ciągnika wraz z kosiarką na wysięgniku w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zakup sprzętu na potrzeby bazy sprzętowo-materiałowej w Walimiu
- Dostawa zdalnie sterowanej kosiarki dwukierunkowej wraz z przyczepą do jej transportu
- Zakup i dostawa urządzeń i sprzętu drobnego do pracowni terenów zielonych w ramach projektu pn: LOVe - Labor Omnia Vincit - niepełnosprawni na rynku pracy szansą rozwoju regionu
- Dostawa kompresora, tokarki oraz innych urządzeń do Modelarni
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.