To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-23
Ogłoszenie nr 99992 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.
Kańczuga: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla miejscowości Siedleczka - etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProjekt Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla miejscowości Siedleczka - etap II - Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503916-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Kańczuga, krajowy numer identyfikacyjny
65090060200000, ul.
ul. M. Konopnickiej
2,
37220
Kańczuga, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
166 423 142, faks
166 426 630, e-mail
sekretariat@kanczuga.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kanczuga.pl
Adres profilu: www.kanczuga.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla miejscowości Siedleczka - etap II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):FZ.271.12.2017.WS
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla miejscowości Siedleczka - etap II", które obejmuje budowę kanalizacji dla miejscowości Siedleczka - etap II wraz z włączeniem projektowanej kanalizacji do kanalizacji istniejącej na działce nr 691/2 w m. Siedleczka. Miejscem realizacji projektu jest Aglomeracja Kańczuga miejscowość Siedleczka. W ramach realizacji niniejszego projektu zostanie wybudowanych 2,7 km sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Aglomeracji Kańczuga oraz 0,7 km poza Aglomeracją. Budowa ww. obiektów ma za zadanie zapewnić możliwość odprowadzenia ścieków sanitarnych z budynków mieszkalnych w systemie grawitacyjno - tłocznym oraz ich odprowadzenie do oczyszczalni ścieków sanitarnych w Kańczudze. W ramach zadania na terenie miejscowości Siedleczka planowana jest także budowa jednej sieciowej przepompowni ścieków oraz jednej przydomowej przepompowni ścieków. Podstawowe dane charakteryzujące inwestycję: 1) Kanalizacja sanitarna grawitacyjna PVC -U, SN12, SDR34 - 3465 m, w tym: - O160 mm - 1124 m - O200 mm - 2341 m, 2) Kanalizacja sanitarna ciśnieniowa PE - 56 m w tym, - O90 mm - 21 m - O50 mm - 35 m, 3) Ilość przyłączy kanalizacji sanitarnej O 160 mm (l=558,0) - 558 m, 4) Budowle na sieci kanalizacji sanitarnej - 154 w tym, - studzienki PVC-U O400 mm z pokrywą betonową A15 (typ1) (plus na przyłączach -16 szt.) - 88 szt - studzienki PVC-U O400 mm z pokrywą żeliwną klasy B125 (typ2) - 12 szt - studzienki betonowe O1000 mm z pokrywą betonową klasy A15 (typ3) - 36 szt - studzienka rozprężna betonowa O1000 mm - 2 szt, 5) Sieciowe przepompownie ścieków - szt 1, 6) Przydomowa przepompownia ścieków - szt 1, 7) Przekroczenia drogi powiatowej o nawierzchni utwardzonej (asfalt) przewiertem w rurze ochronnej stalowej - O200 mm (r.o. O323,9/7,1 mm) - 7 szt / 147 m, 8) Zabezpieczenie kabli telekomunikacyjnych i eN na kanalizacji grawitacyjnej - w rurze ochronnej O110 mm, l = 3m -przyłączach 3/9 m - 5 szt / 26 m - w rurze ochronnej O110 mm, l = 5m - 5 szt / 32 m, 9) Zabezpieczenie w okolicy skrzyżowań z siecią gazową w rurze ochronnej PE100, SDR17 - O 160 mm (r.o. O250 mm) - plus na przyłączach 5/15 m - 3 szt / 27m - O 200 mm (r.o. O315 mm) - 19 szt / 204 m, 10) Zabezpieczenie w okolicy studni przydomowych w rurze ochronnej PE100, SDR17 - ?160 mm (r.o. O250 mm) - plus na przyłączach 8/44 m - 18 szt / 146 m - ?200 mm (r.o. O315 mm) - 20 szt / 217 m, 11) Odbudowa dróg zniszczonych podczas wykonywania robót budowlanych (wykonanie nawierzchni asfaltowej pasem 2,0 m) - 443 m2, 12) Rozbiórka i wykonanie dróg o nawierzchni tłuczniowej - 408 m2, 13) Rozbiórka i wykonanie dróg o nawierzchni betonowej - 30 m2, 14) Wykonanie przekroczenie cieków wraz z ubezpieczeniem dna i skarp cieku - 7 szt, 15) Wykonanie przekroczenia cieków górą na podporach - 4 szt, 16) Ubezpieczenie cieków - odcinkami skarp - 227 m Szczegółowy zakres prac do wykonania oraz ilości zostały zawarte w przedmiarach robót. Prace należy wykonać zgodnie z opisem zawartym w wyodrębnionym zakresie rzeczowych, dokumentacją projektową w zakresie odpowiadającym przedmiarom robót oraz STWiORB. Ze względu na fakt że dokumentacja projektowa obejmuję szerszy zakres prac na które uzyskano pozwolenie na budowę ustala się n/w hierarchię ważności dokumentów w przypadku wystąpienia rozbieżności: 1) Przedmiar 2) Opis zawarty w wyodrębnionym zakresie rzeczowym 3) Dokumentacja projektowa Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Wykonawca (lub podwykonawca) oświadcza, że osoby realizujące poniższe czynności są zatrudnione na umowę o pracę tj.: - wykonywanie prac objętych zakresem niniejszego zamówienia, w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu z wyłączeniem kadry kierowniczej, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 2) Wykonawca zobowiązuje się przedstawić zamawiającemu w terminie do 7 dni, wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia, a na żądanie Zamawiającego okaże umowy o pracę. Zamawiający może odstąpić od tego wymogu, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie zostały spełnione przesłanki do zatrudnienia tych osób na podstawie stosunku pracy wynikających z kodeksu pracy. 3) W przypadku konieczności zmiany - w okresie trwania umowy - osób wykonujących wyżej wymienione czynności w ramach przedmiotu umowy Wykonawca (lub podwykonawca) zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu aktualnego wykazu osób a na żądanie Zamawiającego okazać kopie umów o pracę zawartych z tymi osobami. Obowiązek ten Wykonawca (lub podwykonawca) zrealizuje w terminie 7 dni od dnia dokonania przedmiotowej zmiany. 4) W przypadku, gdy wykonawca (lub podwykonawca) nie dochowa któregokolwiek z terminów określonych w ust. 2 i 3, Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi za każdy dzień zwłoki, w wysokości 0,01% całkowitego wynagrodzenia brutto określonego zawartej umowie. 5) Zamawiający może odstąpić od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, gdy Wykonawca nienależycie wykonuje Umowę, w szczególności gdy zwłoka w wykonywaniu obowiązków, o których mowa w ust. 2 i 3, przekroczy 14 dni. Zamawiający nie określa standardów jakościowych o których mowa w art. 91 ust 2a Lokalizacja: miejscowość Siedleczka Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w każdym przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę, która zawiera opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach lub lepszych od rozwiązań/ produktów, które zostały przedstawione w Przedmiarach, dokumentacji projektowej, ale jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Musi to być oferta odpowiadająca lub lepsza pod względem jakości rozwiązaniom/ produktom wskazanym przez zamawiającego w wyżej wskazanym opisie. Równoważność złożonej oferty oznacza, że jest ona pod względem parametrów technicznych lub jakościowych taka sama lub lepsza od rozwiązań/ produktów przedstawianych przez zamawiającego. W przypadku zaoferowania rozwiązania/ produktu równoważnego, na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych przez zamawiającego rozwiązań/ produktów. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z rozwiązaniami/ produktami wskazanym przez zamawiającego. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, iż rozwiązanie/ produkt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od rozwiązania/ produktu wskazanego przez zamawiającego. W tym celu wykonawca powinien precyzyjnie wyspecyfikować - w dokumentach załączonych do oferty - nazwę rozwiązania/ produktu, producenta oraz załączyć do oferty foldery, specyfikacje techniczne oferowanych rozwiązań/ produktów, aprobaty techniczne oraz inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanych rozwiązań/ produktów. Brak jakichkolwiek informacji o ofercie równoważnej oznaczać będzie, że wykonawca oferuje rozwiązania/ produkty według wymagań zamawiającego przedstawionych w załączniku nr 7 Przedmiar, dokumentacja projektowa, STWiORB.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-0
Dodatkowe kody CPV:
45231200-8,
45232410-9,
45232400-6,
45232423-3,
45112100-6,
45100000-8,
45111200-0,
45252126-7,
45340000-2,
45221250-9,
45243600-8,
45240000-1,
45111000-8,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1173828.99 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 1443809.66 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.