To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-06-23
Ogłoszenie nr 99995 - 2017 z dnia 2017-06-23 r.
Gdynia: Utrzymanie czystości falochronów i nabrzeży od strony lądu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527587-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni, krajowy numer identyfikacyjny
14500001111, ul.
ul. Chrzanowskiego
10,
81338
Gdynia, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
(58) 355 33 33, faks
(58) 620 67 43, e-mail
zam_pub@umgdy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.umgdy.gov.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.umgdy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości falochronów i nabrzeży od strony lądu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-IP-3800-29/17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości falochronów i nabrzeży, do których dostęp jest od strony lądu czyli: Port Gdynia nabrzeże wejściowe, Port Gdańsk falochron zachodni, Port Gdańsk (wewnętrzny) Nabrzeże Szyprów, brzeg Kanału Płonie, Gdańsk Port Północny Falochron Wyspowy Wschodni, Port Władysławowo Falochron Północny, Port Kuźnica Falochron Południowy, pirs przy Falochronie Południowym, drugi pirs przy Falochronie Południowym, Nabrzeże Zachodnie, nabrzeże Północne - umocnienie brzegu skarpowego, Pochylnia przy Nabrzeżu Północnym, Falochron Wschodni, Budynek Bosmanatu i okolice, wzmocnienie brzegu, nawierzchnia drogowa dla ustawiania łódek, Aquatorium - brzeg północnej strony basenu przystani, Przystań Rybacka Rewa II, Przystań Rybacka Osłonino, Przystań Rybacka Swarzewo, Przystań Rybacka Chłapowo, Przystań Rybacka Karwia, Przystań Rybacka Dębki, Przystań Rybacka Chałupy I, Przystań Rybacka Chałupy II, Port Jastarnia Falochron Wschodni i Falochron Zachodni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90000000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający w trybie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy pzp unieważnił postępowanie. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT147832.67 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie prac pielęgnacyjno - renowacyjnych na obiektach sportowych GCS oraz dostawa nasion traw, nawozu i żwiru w roku 2025
- Przeprowadzenie kursów Prawo jazdy kat. B w ramach realizacji projektu: "Rozwój szkolnictwa zawodowego w Gdyni - etap II"
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych: benzyny bezołowiowej Pb 95 , oleju napędowego oraz płynu AdBlue w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych dla Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- "Zakup i dostawa produktów spożywczych dla ZSP3 w Gdyni"
- Oczyszczanie oraz uporządkowanie budynków, lokali i innych pomieszczeń należących do Gminy Miasta Gdyni na rok 2025
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.