Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-13
Sosnowiec: Zadanie 1. Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca.
Zadanie 2. Druk papierów firmowych i wizytówek
Numer ogłoszenia: 99996 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1. Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca. Zadanie 2. Druk papierów firmowych i wizytówek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca oraz druk papierów firmowych i wizytówek. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na dwie części. 1. Część I zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. PLAKAT - format: B2; - papier: kredowy błyszczący 200g/m2, w pełnym kolorze 4+0; - opracowanie graficzne zostanie wykonane i dostarczone przez zamawiającego (w wersji odręcznego projektu- do zeskanowania i oczyszczenia przez wykonawcę lub w wersji cyfrowej projektu na nośniku w wysokiej jakości pliku .jpg lub .tiff o min. 300 dpi); - w wypadku wersji odręcznej projektu wykonawca po zeskanowaniu naniesie w wyznaczonym miejscu dostarczone przez zamawiającego na nośniku logotypy sponsorskie; - nakład: 300 sztuk; cały nakład zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo wraz z ulotkami; - wykonawca przekaże zamawiającemu wersję wydawnictwa na elektronicznym nośniku informacji w formacie pdf; - w ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem plakatów. 2. ULOTKI - format: A5 -zapis dwustronny- format 210 mm x 148mm; - papier: kredowy błyszczący 150g/m2, w pełnym kolorze 4+4: - opracowanie graficzne zostanie wykonane i dostarczone przez zamawiającego (w wersji odręcznego projektu - do zeskanowania i oczyszczenia przez wykonawcę lub w wersji cyfrowej projektu na nośniku w wysokiej jakości pliku .jpg lub .tiff o min. 300 dpi); - w przypadku umieszczania w ulotce fotografii, zostaną one dostarczone wykonawcy na nośniku przez zamawiającego w dniu złożenia zamówienia; - nakład: 8000 sztuk (w tym dwa projekty po 4000 szt); cały nakład zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo wraz z plakatami; - wykonawca przekaże zamawiającemu wersję wydawnictwa na elektronicznym nośniku informacji w formacie pdf; - w ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem ulotek. 1.2. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zamówionych materiałów liczony jest od dnia zaakceptowania przez Wykonawcę projektu - opracowania graficznego dostarczonego przez Zamawiającego. Termin ten nie może jednak wynosić więcej niż 8 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia i przekazania materiałów do druku. W terminie wskazanym jako dzień realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wykonane materiały do siedziby Sosnowieckiego Centrum Organizacji Pozarządowych Plac Kościuszki 5, pokój 105, 41-200 Sosnowiec. 1.3. Materiał do druku zostanie przekazany do Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną (z potwierdzeniem odbioru) lub Wykonawca może odebrać materiał z siedziby Zamawiającego. 2. Część II zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest druk papierów firmowych i wizytówek. Ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka zamawianego asortymentu: 1. Papier firmowy z herbem miasta lub logotypem Sosnowca Format: A4 Papier: Bond, biały Gramatura: 90g/m2 Kolorystyka: 4+0 Nakład: 5000 sztuk (minimalna zamawiana liczba jednorazowo - 1000 sztuk) 2. Wizytówka drukowana jednostronnie z herbem i logo typem Sosnowca, różne wersje danych, w języku polskim lub innym. Format: 90mmx50mm Papier: kreda matowa Gramatura: 350g/m2 Kolorystyka: 4+0 Nakład - 1000 szt. bloczków (100 sztuk w bloczku) 3. Wizytówka drukowana dwustronnie z herbem i logotypem Sosnowca w dwóch językach, różne wersje danych, Format 90mmx50mm, Papier: kreda matowa Gramatura: 350g/m2 Kolorystyka: 4+4 Nakład: 400 sztuk bloczków (100 sztuk w bloczku). 2.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2013 roku na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez pracownika Zamawiającego w dowolnej formie (zgłoszenia telefonicznego, faksem, e-mailem), w terminie do 5 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia. 2.3. Przedmiot zamówienia każdorazowo po zgłoszeniu zapotrzebowania winien być dostarczony bez dodatkowych opłat do budynku głównego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, al. zwycięstwa 20, pokój 502 D. 2.4. Kolorystyka wykonania papierów firmowych oraz wizytówek musi być zgodna z próbnikami PANTONÓW bez względu na rodzaj użytego papieru. 2.5. Wybrany w trakcie postępowania Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wzór papierów firmowych oraz wizytówek w formie druków akcydensowych zawartych w systemie identyfikacji wizualnej (wersja papierowa i pliki pdf). 2.6. W przypadku zmiany wzorów druków Zamawiający zastrzega możliwość ich zamiany w ramach umówionej ceny sprzedaży. 2.7. Zamawiający w trakcie trwania umowy może dokonywać przesunięć ilościowych asortymentu według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu wyłącznie w granicach kwoty wskazanej jako wartość zamówienia w umowie w sprawie zamówienia publicznego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej 1 usługę o łącznym minimalnym zakresie: Dla części I zamówienia: Druk materiałów poligraficznych o wartości nie mniejszej niż 1.000,00 zł netto w ramach jednej umowy. Dla części II zamówienia: Druk materiałów poligraficznych o wartości nie mniejszej niż 5.000,00 zł netto w ramach jednej umowy. UWAGA: Jeżeli oferta składana jest na dwie części wystarczającym będzie wykazanie spełnienia warunku opisanego dla części II zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje tego warunku, dokona jego oceny na podstawie złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z załączeniem dokumentów dotyczących zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z tym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 3. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach określonych w sekcji III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia. 6. Jeżeli Wykonawca do podpisania oferty ustanowi swojego reprezentanta wówczas jest zobowiązany załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazać dokładny zakres umocowania w tym uprawienie do podpisania oferty, być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian w zawartej umowie: - z uwagi na zmianę stawki podatku VAT - zmiana wynagrodzenia wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek tego podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu
Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych
al. Zwycięstwa 20, piętro 3, pokój 405
41-200 Sosnowiec lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych al. Zwycięstwa 20, piętro 3, pokój 405 41-200 Sosnowiec.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część I zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii społecznych w 2013r. na terenie miasta Sosnowca. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. PLAKAT - format: B2; - papier: kredowy błyszczący 200g/m2, w pełnym kolorze 4+0; - opracowanie graficzne zostanie wykonane i dostarczone przez zamawiającego (w wersji odręcznego projektu- do zeskanowania i oczyszczenia przez wykonawcę lub w wersji cyfrowej projektu na nośniku w wysokiej jakości pliku .jpg lub .tiff o min. 300 dpi); - w wypadku wersji odręcznej projektu wykonawca po zeskanowaniu naniesie w wyznaczonym miejscu dostarczone przez zamawiającego na nośniku logotypy sponsorskie; - nakład: 300 sztuk; cały nakład zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo wraz z ulotkami; - wykonawca przekaże zamawiającemu wersję wydawnictwa na elektronicznym nośniku informacji w formacie pdf; - w ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem plakatów. 2. ULOTKI - format: A5 -zapis dwustronny- format 210 mm x 148mm; - papier: kredowy błyszczący 150g/m2, w pełnym kolorze 4+4: - opracowanie graficzne zostanie wykonane i dostarczone przez zamawiającego (w wersji odręcznego projektu - do zeskanowania i oczyszczenia przez wykonawcę lub w wersji cyfrowej projektu na nośniku w wysokiej jakości pliku .jpg lub .tiff o min. 300 dpi); - w przypadku umieszczania w ulotce fotografii, zostaną one dostarczone wykonawcy na nośniku przez zamawiającego w dniu złożenia zamówienia; - nakład: 8000 sztuk (w tym dwa projekty po 4000 szt); cały nakład zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo wraz z plakatami; - wykonawca przekaże zamawiającemu wersję wydawnictwa na elektronicznym nośniku informacji w formacie pdf; - w ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem ulotek. 1.2. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego zamówionych materiałów liczony jest od dnia zaakceptowania przez Wykonawcę projektu - opracowania graficznego dostarczonego przez Zamawiającego. Termin ten nie może jednak wynosić więcej niż 8 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia i przekazania materiałów do druku. W terminie wskazanym jako dzień realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wykonane materiały do siedziby Sosnowieckiego Centrum Organizacji Pozarządowych Plac Kościuszki 5, pokój 105, 41-200 Sosnowiec. 1.3. Materiał do druku zostanie przekazany do Wykonawcy faksem lub drogą elektroniczną (z potwierdzeniem odbioru) lub Wykonawca może odebrać materiał z siedziby Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk papierów firmowych i wizytówek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Część II zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest druk papierów firmowych i wizytówek. Ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka zamawianego asortymentu: 1. Papier firmowy z herbem miasta lub logotypem Sosnowca Format: A4 Papier: Bond, biały Gramatura: 90g/m2 Kolorystyka: 4+0 Nakład: 5000 sztuk (minimalna zamawiana liczba jednorazowo - 1000 sztuk 2. Wizytówka drukowana jednostronnie z herbem i logo typem Sosnowca, różne wersje danych, w języku polskim lub innym. Format: 90mmx50mm Papier: kreda matowa Gramatura: 350g/m2 Kolorystyka: 4+0 Nakład - 1000 szt. bloczków (100 sztuk w bloczku) 3. Wizytówka drukowana dwustronnie z herbem i logotypem Sosnowca w dwóch językach, różne wersje danych, Format 90mmx50mm, Papier: kreda matowa Gramatura: 350g/m2 Kolorystyka: 4+4 Nakład: 400 sztuk bloczków (100 sztuk w bloczku). 1.2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2013 roku na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez pracownika Zamawiającego w dowolnej formie (zgłoszenia telefonicznego, faksem, e-mailem), w terminie do 5 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia. 1.3. Przedmiot zamówienia każdorazowo po zgłoszeniu zapotrzebowania winien być dostarczony bez dodatkowych opłat do budynku głównego Urzędu Miejskiego w Sosnowcu, al. zwycięstwa 20, pokój 502 D. 1.4. Kolorystyka wykonania papierów firmowych oraz wizytówek musi być zgodna z próbnikami PANTONÓW bez względu na rodzaj użytego papieru. 1.5. Wybrany w trakcie postępowania Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wzór papierów firmowych oraz wizytówek w formie druków akcydensowych zawartych w systemie identyfikacji wizualnej (wersja papierowa i pliki pdf). 1.6. W przypadku zmiany wzorów druków Zamawiający zastrzega możliwość ich zamiany w ramach umówionej ceny sprzedaży. 1.7. Zamawiający w trakcie trwania umowy może dokonywać przesunięć ilościowych asortymentu według bieżących potrzeb i celowości ich zakupu wyłącznie w granicach kwoty wskazanej jako wartość zamówienia w umowie w sprawie zamówienia publicznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. G. Daniłowskiego w Sosnowcu
- Ochrona imprezy masowej oraz ochrony dodatkowej poza imprezą masową "Sosnowiec Fun Festival" w dniach 06.06.2025 r. do 08.06.2025 r. na terenie ZPS przy Placu Zagłębia w Sosnowcu
- "Budowa windy zewnętrznej przy wejściu głównym do budynku Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu przy Placu Medyków 1"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy windy zewnętrznej w budynku Sądu Rejonowego w Będzinie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i nadzoru inwestorskiego - postępowanie nr 2
- ZP-2200-12/25 USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- Rozbudowa skrzyżowania ul. Braci Mieroszewskich z ul. Kasprzaka wraz z rozbudową fragmentu ul. Kasprzaka w ramach zadania pn.: Przebudowa ul. Kasprzaka w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią z płytami winylowymi - 2 części
- USŁUGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU 2025/2026r.
- USŁUGA SKŁADU I DRUKU MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH I INFORMACYJNYCH DLA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
- Usługa przygotowania i organizacji XVII edycji konkursu "Innowator Mazowsza"
- Druk i dostawa słowników: astronomów, geologów i chemików polskich.
- ZAWARCIE UMOWY RAMOWEJ NA USŁUGĘ DRUKOWANIA SPERSONALIZOWANYCH LEGITYMACJI SZKOLNYCH I HOLOGRAMÓW
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.