eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetargCENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR SP. Z O.O.

Dane wykonawcy:

CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR SP. Z O.O.
Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
woj. mazowieckie

Zamówienia publiczne udzielone firmie CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR SP. Z O.O. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2007 - 2024



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

28

Łączna wartość
wygranych przetargów

1 724 680 zł

Liczba zamawiających

21

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR SP. Z O.O., najczęściej zlokalizowane były w województwie mazowieckim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR SP. Z O.O. zamówień to 1 724 679,60 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2009 (5 przetargów). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 181 900,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi przetargu, którego przedmiotem było "Wykonanie techniką PAPI lub CAPI badania pn. "Polska Wieś i Rolnictwo 2024.".

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 6 027,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Przeprowadzenie badania omnibusowego pt.Opinia na temat funkcjonowania urzędów w Polsce Przetarg ogłoszony był przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji.


Liczba udzielonych firmie CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR SP. Z O.O. zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR SP. Z O.O. w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2024 3 327 409,00 PLN 3
2022 3 280 071,00 PLN 3
2014 1 136 960,00 PLN 1
2013 1 6 027,00 PLN 1
2012 4 145 635,12 PLN 4
2011 4 202 187,40 PLN 3
2010 4 182 870,08 PLN 4
2009 5 236 120,00 PLN 5
2008 1 89 400,00 PLN 1
2007 2 118 000,00 PLN 2
RAZEM: 28 1 724 679,60 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (28 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 1 724 679,60 zł). Przetargi, w których wygrywa firma CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR SP. Z O.O. najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi przeprowadzania badań ankietowych, Usługi badań społecznych, Usługi badania opinii publicznej, Usługi w zakresie ankiet, Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR SP. Z O.O. wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Warszawa (19 przetargów na łączną kwotę 1 324 620,52 zł). Kraków (2 przetargi na łączną kwotę 176 524,08 zł). Łódź (1 przetarg na łączną kwotę 26 880,00 zł). Koszalin (1 przetarg na łączną kwotę 41 000,00 zł). Gdańsk (1 przetarg na łączną kwotę 19 500,00 zł).

Lista przetargów, w których firma CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2024

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2024-07-24 Warszawa

Sieć Badawcza Łukasiewicz – ITECH Instytut Innowacji i Technologii
Usługi

Przeprowadzenie ogólnopolskiego badania sondażowego techniką CAPI dot. postaw wobec transformacji energetycznej"
118 080,00 PLN
2024-07-08 Warszawa

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Usługi

"Wykonanie techniką PAPI lub CAPI badania pn. "Polska Wieś i Rolnictwo 2024."
181 900,00 PLN
2024-05-31 Warszawa

Polski Instytut Ekonomiczny
Usługi

PZP.4.2024 - Przeprowadzenie badań przy zastosowaniu technik CAWI - badania ilościowe. - część 2
27 429,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2024 to 327 409,00 zł.

Rok 2022

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2022-07-13 Kraków

Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
Usługi

Badania opinii społecznej dotyczące oceny poczucia bezpieczeństwa mieszkańców Krakowa
112 914,00 PLN
2022-06-10 Warszawa

Biuro Rzecznika Praw Dziecka
Usługi

Badanie jakości życia dzieci i młodzieży w Polsce - część 1
61 992,00 PLN
2022-01-19 Warszawa

Instytut Wymiaru Sprawiedliwości
Usługi

Badania ankietowe i zogniskowane wywiady grupowe (FGI) dotyczące dostępności systemu wsparcia relacji w ramach projektu "Zintegrowany system zapobiegania przemocy domowej" - część 1
105 165,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2022 to 280 071,00 zł.

Rok 2014

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2014-11-07 Warszawa

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Usługi

Innowacyjność mikroprzedsiębiorstw w Polsce
136 960,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2014 to 136 960,00 zł.

Rok 2013

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2013-11-05 Warszawa

Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
Usługi

Przeprowadzenie badania omnibusowego pt.Opinia na temat funkcjonowania urzędów w Polsce
6 027,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2013 to 6 027,00 zł.

Rok 2012

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2012-11-07 Warszawa

Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie
Usługi

Wykonanie badania ankietowego metodą IDI w ramach projektu Trendy rozwojowe Mazowsza
38 235,78 PLN
2012-10-02 Warszawa

Zarząd Transportu Miejskiego
Usługi

PRZEPROWADZENIE BADAŃ ANKIETOWYCH W SPRAWIE PREFERENCJI I ZACHOWAŃ KOMUNIKACYJNYCH WŚRÓD MIESZKAŃCÓW DZIELNICY TARGÓWEK M.ST. WARSZAWY
18 419,34 PLN
2012-04-10 Srokowo

Urząd Gminy Srokowo
Usługi

Przygotowanie i realizacja specjalistycznego szkolenia blended learning dla nauczycieli z zakresu kształcenia multimedialnego w ramach projektu e-dukacj@ w Gimnazjum nr 1 w Srokowie - kompetencje nauczycieli do kształcenia multimedialnego projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty.
42 980,00 PLN
2012-03-14 Solec nad Wisłą

Centrum Kształcenia Ustawicznego w Solcu nad Wisłą
Usługi

Przygotowanie i realizacja specjalistycznego szkolenia blended learning dla nauczycieli z zakresu kształcenia multimedialnego w ramach projektu /e-dukacj@ w Centrum Kształcenia Ustawicznego w Solcu nad Wisłą - kompetencje nauczycieli do kształcenia multimedialnego/ projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
46 000,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2012 to 145 635,12 zł.

Rok 2011

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2011-11-16 Warszawa

Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie
Usługi

Wykonanie badania ankietowego metodą PAPI
40 590,00 PLN
2011-09-29 Poznań

Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
Usługi

Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie analizy oraz badania społecznego dot. branży budowlanej w województwie wielkopolskim pn. Teraźniejszość i przyszłość budownictwa w województwie wielkopolskim
25 215,00 PLN
2011-05-04 Warszawa

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Usługi

Polityka II szansy - zapotrzebowanie na usługi doradcze oraz instrumenty wsparcia dla ponownie rozpoczynających działalność gospodarczą- badanie ilościowe.
82 139,40 PLN
2011-04-27 Warszawa

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Usługi

Wzorce zrównoważonej produkcji (WZP) w działalności przedsiębiorstw - badanie społeczno - ekonomiczne metodą ilościową
54 243,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2011 to 202 187,40 zł.

Rok 2010

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2010-08-10 Warszawa

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Usługi

Ewaluację bieżącą Działań 2.1, 2.2 PO KL - ankietowanie telefoniczne (CATI)
68 500,00 PLN
2010-04-29 Warszawa

Zarząd Transportu Miejskiego
Usługi

Wykonanie badania ankietowego dotyczącego potrzeb, ocen i opinii niepełnosprawnych użytkowników komunikacji miejskiej w Warszawie
28 800,00 PLN
2010-04-23 Kraków

Krakowski Holding Komunalny S.A.
Usługi

Usługi komunalnew opiniach i budżetach mieszkańców Krakowa edycja 2010 Postępowanie nr1 PN 2010.
63 610,08 PLN
2010-04-20 Zielona Góra

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Usługi

Przeprowadzenie badania odnośnie innowacji wśród przedsiębiorców, naukowców i pracowników sfery B + R w województwie lubuskim oraz prezentacja wyników badania na konferencji zamykającej w czerwcu 2010 r. projekt systemowy pn. Budowa Lubuskiego Systemu Inn
21 960,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2010 to 182 870,08 zł.

Rok 2009

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2009-11-04 Warszawa

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Usługi

Badania postaw przedsiębiorczych wśród młodych ludzi w Polsce
48 240,00 PLN
2009-09-17 Gdańsk

Politechnika Gdańska
Usługi

Usługa wykonania badań ankietowych o charakterze wywiadu bezpośredniego
19 500,00 PLN
2009-09-02 Łódź

Uniwersytet Łódzki
Usługi

-
26 880,00 PLN
2009-04-20 Warszawa

Krajowa Rada Sądownictwa
Usługi

Przeprowadzenie badania opinii publicznej związanego z zaufaniem publicznym do wymiaru sprawiedliwości
100 500,00 PLN
2009-03-24 Koszalin

Politechnika Koszalińska Sekcja Zamówień Publicznych
Usługi

Wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu badania ankietowego w ramach projektu Ekonomiczna efektywność produkcji rzepaku na cele energetyczne
41 000,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2009 to 236 120,00 zł.

Rok 2008

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2008-11-18 Warszawa

Urząd Komunikacji Elektronicznej
Usługi

Przeprowadzenie badań ankietowych w zakresie oceny funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych oraz oceny preferencji konsumentów wraz z opracowaniem wyników tych badań
89 400,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2008 to 89 400,00 zł.

Rok 2007

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2007-11-23 Warszawa

Urząd Komunikacji Elektronicznej
Usługi

Przeprowadzenie badań ankietowych w zakresie oceny funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych oraz oceny preferencji konsumentów wraz z opracowaniem tych badań.
66 000,00 PLN
2007-08-01 Warszawa

Narodowy Bank Polski - Departament Komunikacji Społecznej
Usługi

Ilościowe badania opinii publicznej typu CATI realizowane metodą wywiadów telefonicznych..
52 000,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH INDICATOR SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2007 to 118 000,00 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.