Dane wykonawcy:
AGENCJA PROMOCJI MIAST I REGIONÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Por. Antoniego Stawarza 2/2
30-540 Kraków
woj. małopolskie
Zamówienia publiczne udzielone firmie AGENCJA PROMOCJI MIAST I REGIONÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2013 - 2013
Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych
1
Łączna wartość
wygranych przetargów
2 583 zł
Liczba zamawiających
1
Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych
Przetargi, które wygrała firma AGENCJA PROMOCJI MIAST I REGIONÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA, najczęściej zlokalizowane były w województwie opolskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie AGENCJA PROMOCJI MIAST I REGIONÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA zamówień to 2 583,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2013 (1 przetarg). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki.
Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 2 583,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki przetargu, którego przedmiotem było Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych tj. logotyp, ulotki, pamięć pendrive i wizytówki na potrzeby realizacji projektu pn.Interdyscyplinarne innowacyjne zespoły naukowców i przedsiębiorców współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 8.2.1.
Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 2 583,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych tj. logotyp, ulotki, pamięć pendrive i wizytówki na potrzeby realizacji projektu pn.Interdyscyplinarne innowacyjne zespoły naukowców i przedsiębiorców współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 8.2.1 Przetarg ogłoszony był przez Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki.
Liczba udzielonych firmie AGENCJA PROMOCJI MIAST I REGIONÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA zamówień publicznych w poszczególnych latach:
Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy AGENCJA PROMOCJI MIAST I REGIONÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA w poszczególnych latach:
Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:
Rok | Liczba udzielonych zamówień | Wartość udzielonych zamówień | Zamawiający |
---|---|---|---|
2013 | 1 | 2 583,00 PLN | 1 |
RAZEM: | 1 | 2 583,00 PLN |
Firma najczęściej wygrywa przetargi na dostawy (1 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 2 583,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma AGENCJA PROMOCJI MIAST I REGIONÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Materiały reklamowe
Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:
Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:
Miasta, w których firma AGENCJA PROMOCJI MIAST I REGIONÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA wygrała najwięcej przetargów:
Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Opole (1 przetarg na łączną kwotę 2 583,00 zł).
Lista przetargów, w których firma AGENCJA PROMOCJI MIAST I REGIONÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA najprawdopodobniej wygrała:
Rok 2013
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2013-05-02 | Opole Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki |
Dostawy Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych tj. logotyp, ulotki, pamięć pendrive i wizytówki na potrzeby realizacji projektu pn.Interdyscyplinarne innowacyjne zespoły naukowców i przedsiębiorców współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 8.2.1 |
2 583,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma AGENCJA PROMOCJI MIAST I REGIONÓW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA najprawdopodobniej wygrała w roku 2013 to 2 583,00 zł. |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.