eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetarg"JET LINE MEDIA" SP. Z O.O.

Dane wykonawcy:

"JET LINE MEDIA" SP. Z O.O.
Władysława Broniewskiego 3
01-785 Warszawa
woj. mazowieckie

Zamówienia publiczne udzielone firmie "JET LINE MEDIA" SP. Z O.O. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2010 - 2015



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

2

Łączna wartość
wygranych przetargów

116 353 zł

Liczba zamawiających

2

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma "JET LINE MEDIA" SP. Z O.O., najczęściej zlokalizowane były w województwie mazowieckim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie "JET LINE MEDIA" SP. Z O.O. zamówień to 116 353,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2010 (1 przetarg). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Centrum Nauki Kopernik.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 75 640,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Centrum Nauki Kopernik przetargu, którego przedmiotem było wykonanie i zawieszenie na elewacji PKiN siatki o wymiarach 33m x 36,4 m informującej o otwarciu Centrum Nauki Kopernik (nr sprawyPO/ZP/36/2010/CNK)..

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 40 713,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Opracowanie projektów i zrealizowanie kampanii reklamowej na megaboardach wzdłuż autostrady A1 na potrzeby realizacji projektu pn. A1 Promocja. Promocja terenów inwestycyjnych w obrębie oddziaływania autostrady A1 dla Gminy Miasto Grudziądz Przetarg ogłoszony był przez Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego.


Liczba udzielonych firmie "JET LINE MEDIA" SP. Z O.O. zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy "JET LINE MEDIA" SP. Z O.O. w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2015 1 40 713,00 PLN 1
2010 1 75 640,00 PLN 1
RAZEM: 2 116 353,00 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (2 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 116 353,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma "JET LINE MEDIA" SP. Z O.O. najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi reklamowe i marketingowe, Usługi prowadzenia kampanii reklamowych



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma "JET LINE MEDIA" SP. Z O.O. wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Warszawa (1 przetarg na łączną kwotę 75 640,00 zł). Toruń (1 przetarg na łączną kwotę 40 713,00 zł).

Lista przetargów, w których firma "JET LINE MEDIA" SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2015

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2015-10-05 Toruń

Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Usługi

Opracowanie projektów i zrealizowanie kampanii reklamowej na megaboardach wzdłuż autostrady A1 na potrzeby realizacji projektu pn. A1 Promocja. Promocja terenów inwestycyjnych w obrębie oddziaływania autostrady A1 dla Gminy Miasto Grudziądz
40 713,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma "JET LINE MEDIA" SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2015 to 40 713,00 zł.

Rok 2010

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2010-10-27 Warszawa

Centrum Nauki Kopernik
Usługi

wykonanie i zawieszenie na elewacji PKiN siatki o wymiarach 33m x 36,4 m informującej o otwarciu Centrum Nauki Kopernik (nr sprawyPO/ZP/36/2010/CNK).
75 640,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma "JET LINE MEDIA" SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2010 to 75 640,00 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.