Dane wykonawcy:
IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O.
Dworska 1
40-584 Katowice
woj. śląskie
Zamówienia publiczne udzielone firmie IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2012 - 2015
Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych
2
Łączna wartość
wygranych przetargów
1 055 500 zł
Liczba zamawiających
2
Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych
Przetargi, które wygrała firma IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O., najczęściej zlokalizowane były w województwie śląskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O. zamówień to 1 055 500,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2012 (1 przetarg). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Województwo Śląskie.
Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 1 045 500,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. przetargu, którego przedmiotem było Opracowanie strategii marketingowej wraz z jej wdrożeniem i ewaluacją dla Parku Wodnego w Tychach.
Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 10 000,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to świadczenie usług promocyjno-reklamowych wchodzących w skład tzw. pakietu sponsorskiego w ramach konkursu Jednoaktówka po Śląsku - II edycja - 2012 rok. Przetarg ogłoszony był przez Województwo Śląskie.
Liczba udzielonych firmie IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O. zamówień publicznych w poszczególnych latach:
Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O. w poszczególnych latach:
Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:
Rok | Liczba udzielonych zamówień | Wartość udzielonych zamówień | Zamawiający |
---|---|---|---|
2015 | 1 | 1 045 500,00 PLN | 1 |
2012 | 1 | 10 000,00 PLN | 1 |
RAZEM: | 2 | 1 055 500,00 PLN |
Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (2 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 1 055 500,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O. najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi w zakresie promocji, Usługi reklamowe, Usługi marketingu bezpośredniego, Usługi reklamowe i marketingowe, Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:
Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:
Miasta, w których firma IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O. wygrała najwięcej przetargów:
Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Katowice (1 przetarg na łączną kwotę 10 000,00 zł). Tychy (1 przetarg na łączną kwotę 1 045 500,00 zł).
Lista przetargów, w których firma IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała:
Rok 2015
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2015-03-31 | Tychy Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. |
Usługi Opracowanie strategii marketingowej wraz z jej wdrożeniem i ewaluacją dla Parku Wodnego w Tychach |
1 045 500,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2015 to 1 045 500,00 zł. |
Rok 2012
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2012-10-31 | Katowice Województwo Śląskie |
Usługi świadczenie usług promocyjno-reklamowych wchodzących w skład tzw. pakietu sponsorskiego w ramach konkursu Jednoaktówka po Śląsku - II edycja - 2012 rok. |
10 000,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma IMAGO PUBLIC RELATIONS SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2012 to 10 000,00 zł. |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.