eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetarg › MARKETING RESEARCH GROUP BADANIA RYNKU I OPINII SPOŁECZNEJ S.C. STADLER KRZYSZTOF, STADLER BOŻENA

Dane wykonawcy:

MARKETING RESEARCH GROUP BADANIA RYNKU I OPINII SPOŁECZNEJ S.C. STADLER KRZYSZTOF, STADLER BOŻENA
Grzyśki 16/1
40-560 Katowice
woj. śląskie

Zamówienia publiczne udzielone firmie MARKETING RESEARCH GROUP BADANIA RYNKU I OPINII SPOŁECZNEJ S.C. STADLER KRZYSZTOF, STADLER BOŻENA opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2011 - 2011



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

1

Łączna wartość
wygranych przetargów

74 415 zł

Liczba zamawiających

1

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma MARKETING RESEARCH GROUP BADANIA RYNKU I OPINII SPOŁECZNEJ S.C. STADLER KRZYSZTOF, STADLER BOŻENA, najczęściej zlokalizowane były w województwie śląskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie MARKETING RESEARCH GROUP BADANIA RYNKU I OPINII SPOŁECZNEJ S.C. STADLER KRZYSZTOF, STADLER BOŻENA zamówień to 74 415,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2011 (1 przetarg). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 74 415,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej przetargu, którego przedmiotem było Badanie problemów społecznych na podstawie dokumentacji instytucji obsługujących mieszkańców miasta Bielska-Białej.

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 74 415,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Badanie problemów społecznych na podstawie dokumentacji instytucji obsługujących mieszkańców miasta Bielska-Białej Przetarg ogłoszony był przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej.


Liczba udzielonych firmie MARKETING RESEARCH GROUP BADANIA RYNKU I OPINII SPOŁECZNEJ S.C. STADLER KRZYSZTOF, STADLER BOŻENA zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy MARKETING RESEARCH GROUP BADANIA RYNKU I OPINII SPOŁECZNEJ S.C. STADLER KRZYSZTOF, STADLER BOŻENA w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2011 1 74 415,00 PLN 1
RAZEM: 1 74 415,00 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (1 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 74 415,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma MARKETING RESEARCH GROUP BADANIA RYNKU I OPINII SPOŁECZNEJ S.C. STADLER KRZYSZTOF, STADLER BOŻENA najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi badawcze



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma MARKETING RESEARCH GROUP BADANIA RYNKU I OPINII SPOŁECZNEJ S.C. STADLER KRZYSZTOF, STADLER BOŻENA wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Bielsko-Biała (1 przetarg na łączną kwotę 74 415,00 zł).

Lista przetargów, w których firma MARKETING RESEARCH GROUP BADANIA RYNKU I OPINII SPOŁECZNEJ S.C. STADLER KRZYSZTOF, STADLER BOŻENA najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2011

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2011-07-19 Bielsko-Biała

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Usługi

Badanie problemów społecznych na podstawie dokumentacji instytucji obsługujących mieszkańców miasta Bielska-Białej
74 415,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma MARKETING RESEARCH GROUP BADANIA RYNKU I OPINII SPOŁECZNEJ S.C. STADLER KRZYSZTOF, STADLER BOŻENA najprawdopodobniej wygrała w roku 2011 to 74 415,00 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.