Dane wykonawcy:
JADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH
Gliniana 43/11
20-614 Lublin
woj. lubelskie
Zamówienia publiczne udzielone firmie JADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2008 - 2009
Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych
2
Łączna wartość
wygranych przetargów
110 000 zł
Liczba zamawiających
1
Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych
Przetargi, które wygrała firma JADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH, najczęściej zlokalizowane były w województwie świętokrzyskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie JADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH zamówień to 110 000,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2008 (1 przetarg). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Polskie Radio Rozgłośnia Regionalna "Radio Kielce" S.A..
Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 55 000,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Polskie Radio Rozgłośnia Regionalna "Radio Kielce" S.A. przetargu, którego przedmiotem było badanie słuchalności Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach Radio Kielce SA.
Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 55 000,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to badanie słuchalności Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach Radio Kielce SA Przetarg ogłoszony był przez Polskie Radio Rozgłośnia Regionalna "Radio Kielce" S.A..
Liczba udzielonych firmie JADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH zamówień publicznych w poszczególnych latach:
Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy JADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH w poszczególnych latach:
Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:
Rok | Liczba udzielonych zamówień | Wartość udzielonych zamówień | Zamawiający |
---|---|---|---|
2009 | 1 | 55 000,00 PLN | 1 |
2008 | 1 | 55 000,00 PLN | 1 |
RAZEM: | 2 | 110 000,00 PLN |
Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (2 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 110 000,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma JADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi badania opinii publicznej
Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:
Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:
Miasta, w których firma JADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH wygrała najwięcej przetargów:
Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Kielce (2 przetargi na łączną kwotę 110 000,00 zł).
Lista przetargów, w których firma JADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH najprawdopodobniej wygrała:
Rok 2009
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2009-10-26 | Kielce Polskie Radio Rozgłośnia Regionalna "Radio Kielce" S.A. |
Usługi badanie słuchalności Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach Radio Kielce SA |
55 000,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma JADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH najprawdopodobniej wygrała w roku 2009 to 55 000,00 zł. |
Rok 2008
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2008-10-16 | Kielce Polskie Radio Rozgłośnia Regionalna "Radio Kielce" S.A. |
Usługi Badanie słuchalności Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach Radio Kielce SA |
55 000,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma JADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH najprawdopodobniej wygrała w roku 2008 to 55 000,00 zł. |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.