eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetargJADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH

Dane wykonawcy:

JADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH
Gliniana 43/11
20-614 Lublin
woj. lubelskie

Zamówienia publiczne udzielone firmie JADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2008 - 2009



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

2

Łączna wartość
wygranych przetargów

110 000 zł

Liczba zamawiających

1

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma JADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH, najczęściej zlokalizowane były w województwie świętokrzyskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie JADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH zamówień to 110 000,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2008 (1 przetarg). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Polskie Radio Rozgłośnia Regionalna "Radio Kielce" S.A..

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 55 000,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Polskie Radio Rozgłośnia Regionalna "Radio Kielce" S.A. przetargu, którego przedmiotem było badanie słuchalności Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach Radio Kielce SA.

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 55 000,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to badanie słuchalności Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach Radio Kielce SA Przetarg ogłoszony był przez Polskie Radio Rozgłośnia Regionalna "Radio Kielce" S.A..


Liczba udzielonych firmie JADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy JADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2009 1 55 000,00 PLN 1
2008 1 55 000,00 PLN 1
RAZEM: 2 110 000,00 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (2 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 110 000,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma JADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi badania opinii publicznej



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma JADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Kielce (2 przetargi na łączną kwotę 110 000,00 zł).

Lista przetargów, w których firma JADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2009

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2009-10-26 Kielce

Polskie Radio Rozgłośnia Regionalna "Radio Kielce" S.A.
Usługi

badanie słuchalności Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach Radio Kielce SA
55 000,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma JADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH najprawdopodobniej wygrała w roku 2009 to 55 000,00 zł.

Rok 2008

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2008-10-16 Kielce

Polskie Radio Rozgłośnia Regionalna "Radio Kielce" S.A.
Usługi

Badanie słuchalności Polskiego Radia Regionalnej Rozgłośni w Kielcach Radio Kielce SA
55 000,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma JADWIGA KOC INSTYTUT BADAŃ SPOŁECZNYCH I MARKETINGOWYCH najprawdopodobniej wygrała w roku 2008 to 55 000,00 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.