eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetargAGENCJA REKLAMOWA AKRO LESZEK KOŁODZIEJ

Dane wykonawcy:

AGENCJA REKLAMOWA AKRO LESZEK KOŁODZIEJ
Niepodległości 8/39
20-246 Lublin
woj. lubelskie

Zamówienia publiczne udzielone firmie AGENCJA REKLAMOWA AKRO LESZEK KOŁODZIEJ opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2013 - 2013



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

3

Łączna wartość
wygranych przetargów

41 674 zł

Liczba zamawiających

3

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma AGENCJA REKLAMOWA AKRO LESZEK KOŁODZIEJ, najczęściej zlokalizowane były w województwie dolnośląskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie AGENCJA REKLAMOWA AKRO LESZEK KOŁODZIEJ zamówień to 41 673,60 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2013 (3 przetargi). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Politechnika Wrocławska.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 28 955,43 PLN w ramach ogłoszonego przez Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej przetargu, którego przedmiotem było Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych zamawianych na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej.

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 2 650,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Dostawa materiałów promocyjnych, prewencyjnych realizowanych na potrzeby KP Długołęka Przetarg ogłoszony był przez Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu.


Liczba udzielonych firmie AGENCJA REKLAMOWA AKRO LESZEK KOŁODZIEJ zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy AGENCJA REKLAMOWA AKRO LESZEK KOŁODZIEJ w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2013 3 41 673,60 PLN 3
RAZEM: 3 41 673,60 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na dostawy (2 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 12 718,17 zł). Przetargi, w których wygrywa firma AGENCJA REKLAMOWA AKRO LESZEK KOŁODZIEJ najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Materiały reklamowe, Artykuły informacyjne i promocyjne, Usługi drukowania i dostawy



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma AGENCJA REKLAMOWA AKRO LESZEK KOŁODZIEJ wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Wrocław (2 przetargi na łączną kwotę 12 718,17 zł). Biała Podlaska (1 przetarg na łączną kwotę 28 955,43 zł).

Lista przetargów, w których firma AGENCJA REKLAMOWA AKRO LESZEK KOŁODZIEJ najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2013

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2013-11-12 Biała Podlaska

Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Usługi

Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych zamawianych na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
28 955,43 PLN
2013-10-25 Wrocław

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dostawy

Dostawa materiałów promocyjnych, prewencyjnych realizowanych na potrzeby KP Długołęka
2 650,00 PLN
2013-10-07 Wrocław

Politechnika Wrocławska
Dostawy

Dostawa 20.000 szt. przypinek okrągłych
10 068,17 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma AGENCJA REKLAMOWA AKRO LESZEK KOŁODZIEJ najprawdopodobniej wygrała w roku 2013 to 41 673,60 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.