eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetargGOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI

Dane wykonawcy:

GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI
Andrzeja Kmicica 2
05-400 Otwock
woj. mazowieckie

Zamówienia publiczne udzielone firmie GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2014 - 2024



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

4

Łączna wartość
wygranych przetargów

940 699 zł

Liczba zamawiających

1

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI, najczęściej zlokalizowane były w województwie mazowieckim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI zamówień to 940 699,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2014 (2 przetargi). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Krajowe Biuro Wyborcze.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 424 965,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Krajowe Biuro Wyborcze przetargu, którego przedmiotem było Opracowanie projektu kampanii informacyjnej wyborów do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m. st. Warszawy oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast w 2014 r. i jej realizacja; organizacja, prowadzenie i obsługa Studia Wyborczego Państwowej Komisji Wyborczej.

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 91 999,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Usługa organizacji konferencji w związku z wyborami do Parlamentu Europejskiego zarządzonymi na dzień 9 czerwca 2024 r. Przetarg ogłoszony był przez Krajowe Biuro Wyborcze.


Liczba udzielonych firmie GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2024 1 91 999,00 PLN 1
2023 1 196 185,00 PLN 1
2014 2 652 515,00 PLN 1
RAZEM: 4 940 699,00 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (4 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 940 699,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi świadczone przez agencje informacyjne, Usługi w zakresie organizacji imprez, (2) Usługi transmisji sygnału telewizyjnego



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Warszawa (4 przetargi na łączną kwotę 940 699,00 zł).

Lista przetargów, w których firma GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2024

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2024-05-27 Warszawa

Krajowe Biuro Wyborcze
Usługi

Usługa organizacji konferencji w związku z wyborami do Parlamentu Europejskiego zarządzonymi na dzień 9 czerwca 2024 r.
91 999,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI najprawdopodobniej wygrała w roku 2024 to 91 999,00 zł.

Rok 2023

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2023-10-02 Warszawa

Krajowe Biuro Wyborcze
Usługi

Usługa organizacji konferencji w związku z wyborami do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonymi na dzień 15 października 2023 r.
196 185,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI najprawdopodobniej wygrała w roku 2023 to 196 185,00 zł.

Rok 2014

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2014-10-08 Warszawa

Krajowe Biuro Wyborcze
Usługi

Opracowanie projektu kampanii informacyjnej wyborów do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m. st. Warszawy oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast w 2014 r. i jej realizacja; organizacja, prowadzenie i obsługa Studia Wyborczego Państwowej Komisji Wyborczej
424 965,00 PLN
2014-02-26 Warszawa

Krajowe Biuro Wyborcze
Usługi

Opracowanie projektu kampanii informacyjnej wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2014 r. i jego realizacja, organizacja, prowadzenie i obsługa Studia Wyborczego Państwowej Komuisji Wyborczedj
227 550,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI najprawdopodobniej wygrała w roku 2014 to 652 515,00 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.