Dane wykonawcy:
GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI
Andrzeja Kmicica 2
05-400 Otwock
woj. mazowieckie
Zamówienia publiczne udzielone firmie GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2014 - 2024
Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych
4
Łączna wartość
wygranych przetargów
940 699 zł
Liczba zamawiających
1
Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych
Przetargi, które wygrała firma GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI, najczęściej zlokalizowane były w województwie mazowieckim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI zamówień to 940 699,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2014 (2 przetargi). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Krajowe Biuro Wyborcze.
Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 424 965,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Krajowe Biuro Wyborcze przetargu, którego przedmiotem było Opracowanie projektu kampanii informacyjnej wyborów do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m. st. Warszawy oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast w 2014 r. i jej realizacja; organizacja, prowadzenie i obsługa Studia Wyborczego Państwowej Komisji Wyborczej.
Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 91 999,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Usługa organizacji konferencji w związku z wyborami do Parlamentu Europejskiego zarządzonymi na dzień 9 czerwca 2024 r. Przetarg ogłoszony był przez Krajowe Biuro Wyborcze.
Liczba udzielonych firmie GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI zamówień publicznych w poszczególnych latach:
Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI w poszczególnych latach:
Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:
Rok | Liczba udzielonych zamówień | Wartość udzielonych zamówień | Zamawiający |
---|---|---|---|
2024 | 1 | 91 999,00 PLN | 1 |
2023 | 1 | 196 185,00 PLN | 1 |
2014 | 2 | 652 515,00 PLN | 1 |
RAZEM: | 4 | 940 699,00 PLN |
Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (4 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 940 699,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi świadczone przez agencje informacyjne, Usługi w zakresie organizacji imprez, (2) Usługi transmisji sygnału telewizyjnego
Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:
Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:
Miasta, w których firma GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI wygrała najwięcej przetargów:
Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Warszawa (4 przetargi na łączną kwotę 940 699,00 zł).
Lista przetargów, w których firma GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI najprawdopodobniej wygrała:
Rok 2024
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2024-05-27 | Warszawa Krajowe Biuro Wyborcze |
Usługi Usługa organizacji konferencji w związku z wyborami do Parlamentu Europejskiego zarządzonymi na dzień 9 czerwca 2024 r. |
91 999,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI najprawdopodobniej wygrała w roku 2024 to 91 999,00 zł. |
Rok 2023
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2023-10-02 | Warszawa Krajowe Biuro Wyborcze |
Usługi Usługa organizacji konferencji w związku z wyborami do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonymi na dzień 15 października 2023 r. |
196 185,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI najprawdopodobniej wygrała w roku 2023 to 196 185,00 zł. |
Rok 2014
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2014-10-08 | Warszawa Krajowe Biuro Wyborcze |
Usługi Opracowanie projektu kampanii informacyjnej wyborów do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m. st. Warszawy oraz w wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast w 2014 r. i jej realizacja; organizacja, prowadzenie i obsługa Studia Wyborczego Państwowej Komisji Wyborczej |
424 965,00 PLN |
2014-02-26 | Warszawa Krajowe Biuro Wyborcze |
Usługi Opracowanie projektu kampanii informacyjnej wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2014 r. i jego realizacja, organizacja, prowadzenie i obsługa Studia Wyborczego Państwowej Komuisji Wyborczedj |
227 550,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma GOLDEN FRAME MEDIA Janusz KUROWSKI najprawdopodobniej wygrała w roku 2014 to 652 515,00 zł. |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.