Dane wykonawcy:
AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA "PRAGMATIC MEDIA" Tomasz Barszcz
Słoneczna 12
62-640 Grzegorzew
woj. wielkopolskie
Zamówienia publiczne udzielone firmie AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA "PRAGMATIC MEDIA" Tomasz Barszcz opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2014 - 2014
Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych
1
Łączna wartość
wygranych przetargów
59 500 zł
Liczba zamawiających
1
Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych
Przetargi, które wygrała firma AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA "PRAGMATIC MEDIA" Tomasz Barszcz, najczęściej zlokalizowane były w województwie łódzkim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA "PRAGMATIC MEDIA" Tomasz Barszcz zamówień to 59 500,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2014 (1 przetarg). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Województwo Łódzkie.
Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 59 500,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Województwo Łódzkie przetargu, którego przedmiotem było wyprodukowanie tj. nagranie w Brukseli, montaż oraz emisja pięciu materiałów telewizyjnych w jakości HD dokumentujących kolejne wydarzenia odbywające się w Brukseli w ramach projektu ŁÓDZKIE NABIERA PRĘDKOŚCI II w okresie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2014 roku w związku z promocją marki ŁÓDZKIE.
Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 59 500,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to wyprodukowanie tj. nagranie w Brukseli, montaż oraz emisja pięciu materiałów telewizyjnych w jakości HD dokumentujących kolejne wydarzenia odbywające się w Brukseli w ramach projektu ŁÓDZKIE NABIERA PRĘDKOŚCI II w okresie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2014 roku w związku z promocją marki ŁÓDZKIE Przetarg ogłoszony był przez Województwo Łódzkie.
Liczba udzielonych firmie AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA "PRAGMATIC MEDIA" Tomasz Barszcz zamówień publicznych w poszczególnych latach:
Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA "PRAGMATIC MEDIA" Tomasz Barszcz w poszczególnych latach:
Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:
Rok | Liczba udzielonych zamówień | Wartość udzielonych zamówień | Zamawiający |
---|---|---|---|
2014 | 1 | 59 500,00 PLN | 1 |
RAZEM: | 1 | 59 500,00 PLN |
Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (1 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 59 500,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA "PRAGMATIC MEDIA" Tomasz Barszcz najczęściej dotyczą następujących dziedzin: (2) Usługi produkcji telewizyjnej, (2) Usługi telewizyjne, (2) Usługi produkcji radiowej, (2) Usługi radiowe, (2) Usługi radiowe i telewizyjne
Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:
Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:
Miasta, w których firma AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA "PRAGMATIC MEDIA" Tomasz Barszcz wygrała najwięcej przetargów:
Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Łódź (1 przetarg na łączną kwotę 59 500,00 zł).
Lista przetargów, w których firma AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA "PRAGMATIC MEDIA" Tomasz Barszcz najprawdopodobniej wygrała:
Rok 2014
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2014-08-01 | Łódź Województwo Łódzkie |
Usługi wyprodukowanie tj. nagranie w Brukseli, montaż oraz emisja pięciu materiałów telewizyjnych w jakości HD dokumentujących kolejne wydarzenia odbywające się w Brukseli w ramach projektu ŁÓDZKIE NABIERA PRĘDKOŚCI II w okresie od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2014 roku w związku z promocją marki ŁÓDZKIE |
59 500,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA "PRAGMATIC MEDIA" Tomasz Barszcz najprawdopodobniej wygrała w roku 2014 to 59 500,00 zł. |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.