Dane wykonawcy:
Agencja Reklamowo-Wydawnicza Kava Kava Marcin Kacprzyk Rafał Sobiecki spółka cywilna
Józefa I Jana Rostafińskich 4
02-593 Warszawa
woj. mazowieckie
Zamówienia publiczne udzielone firmie Agencja Reklamowo-Wydawnicza Kava Kava Marcin Kacprzyk Rafał Sobiecki spółka cywilna opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2009 - 2009
Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych
1
Łączna wartość
wygranych przetargów
75 000 zł
Liczba zamawiających
1
Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych
Przetargi, które wygrała firma Agencja Reklamowo-Wydawnicza Kava Kava Marcin Kacprzyk Rafał Sobiecki spółka cywilna, najczęściej zlokalizowane były w województwie łódzkim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie Agencja Reklamowo-Wydawnicza Kava Kava Marcin Kacprzyk Rafał Sobiecki spółka cywilna zamówień to 75 000,00 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2009 (1 przetarg). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Urząd Miasta Łodzi - Biuro Promocji.
Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 75 000,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Urząd Miasta Łodzi - Biuro Promocji przetargu, którego przedmiotem było zamieszczenie i publikacja materiału reklamowego promującego turystykę w Łodzi w magazynie pokładowym Polskich Linii Lotniczych PLL LOT Kaleidoscope w miesiącach kwietniu i maju 2009 r..
Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 75 000,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to zamieszczenie i publikacja materiału reklamowego promującego turystykę w Łodzi w magazynie pokładowym Polskich Linii Lotniczych PLL LOT Kaleidoscope w miesiącach kwietniu i maju 2009 r. Przetarg ogłoszony był przez Urząd Miasta Łodzi - Biuro Promocji.
Liczba udzielonych firmie Agencja Reklamowo-Wydawnicza Kava Kava Marcin Kacprzyk Rafał Sobiecki spółka cywilna zamówień publicznych w poszczególnych latach:
Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy Agencja Reklamowo-Wydawnicza Kava Kava Marcin Kacprzyk Rafał Sobiecki spółka cywilna w poszczególnych latach:
Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:
Rok | Liczba udzielonych zamówień | Wartość udzielonych zamówień | Zamawiający |
---|---|---|---|
2009 | 1 | 75 000,00 PLN | 1 |
RAZEM: | 1 | 75 000,00 PLN |
Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (1 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 75 000,00 zł). Przetargi, w których wygrywa firma Agencja Reklamowo-Wydawnicza Kava Kava Marcin Kacprzyk Rafał Sobiecki spółka cywilna najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi reklamy lotniczej
Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:
Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:
Miasta, w których firma Agencja Reklamowo-Wydawnicza Kava Kava Marcin Kacprzyk Rafał Sobiecki spółka cywilna wygrała najwięcej przetargów:
Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Łódź (1 przetarg na łączną kwotę 75 000,00 zł).
Lista przetargów, w których firma Agencja Reklamowo-Wydawnicza Kava Kava Marcin Kacprzyk Rafał Sobiecki spółka cywilna najprawdopodobniej wygrała:
Rok 2009
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2009-03-30 | Łódź Urząd Miasta Łodzi - Biuro Promocji |
Usługi zamieszczenie i publikacja materiału reklamowego promującego turystykę w Łodzi w magazynie pokładowym Polskich Linii Lotniczych PLL LOT Kaleidoscope w miesiącach kwietniu i maju 2009 r. |
75 000,00 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma Agencja Reklamowo-Wydawnicza Kava Kava Marcin Kacprzyk Rafał Sobiecki spółka cywilna najprawdopodobniej wygrała w roku 2009 to 75 000,00 zł. |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.