eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetargMULTIMEDIA POLSKA PR SP. Z O.O.

Dane wykonawcy:

MULTIMEDIA POLSKA PR SP. Z O.O.
Tadeusza Wendy 7/9
81-341 Gdynia
woj. pomorskie

Zamówienia publiczne udzielone firmie MULTIMEDIA POLSKA PR SP. Z O.O. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2011 - 2013



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

2

Łączna wartość
wygranych przetargów

71 451 zł

Liczba zamawiających

2

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma MULTIMEDIA POLSKA PR SP. Z O.O., najczęściej zlokalizowane były w województwie warmińsko-mazurskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie MULTIMEDIA POLSKA PR SP. Z O.O. zamówień to 71 450,95 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2011 (1 przetarg). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Starostwo Powiatowe.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 61 992,00 PLN w ramach ogłoszonego przez Starostwo Powiatowe przetargu, którego przedmiotem było Usługa dostępu do Internetu dla sieci światłowodowej w mieście Mrągowo.

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 9 458,95 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze - zadanie nr 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Przetarg ogłoszony był przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego.


Liczba udzielonych firmie MULTIMEDIA POLSKA PR SP. Z O.O. zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy MULTIMEDIA POLSKA PR SP. Z O.O. w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2013 1 9 458,95 PLN 1
2011 1 61 992,00 PLN 1
RAZEM: 2 71 450,95 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (2 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 71 450,95 zł). Przetargi, w których wygrywa firma MULTIMEDIA POLSKA PR SP. Z O.O. najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Usługi internetowe, Usługi telekomunikacyjne



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma MULTIMEDIA POLSKA PR SP. Z O.O. wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Mrągowo (1 przetarg na łączną kwotę 61 992,00 zł). Zielona Góra (1 przetarg na łączną kwotę 9 458,95 zł).

Lista przetargów, w których firma MULTIMEDIA POLSKA PR SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2013

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2013-08-20 Zielona Góra

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Usługi

Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze - zadanie nr 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
9 458,95 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma MULTIMEDIA POLSKA PR SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2013 to 9 458,95 zł.

Rok 2011

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2011-11-21 Mrągowo

Starostwo Powiatowe
Usługi

Usługa dostępu do Internetu dla sieci światłowodowej w mieście Mrągowo
61 992,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma MULTIMEDIA POLSKA PR SP. Z O.O. najprawdopodobniej wygrała w roku 2011 to 61 992,00 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.