Dane wykonawcy:
JAKUB MIZIA AGENCJA REKLAMOWA JAROGRAF
Dezyderego Chłapowskiego 31/18
63-100 Śrem
woj. wielkopolskie
Zamówienia publiczne udzielone firmie JAKUB MIZIA AGENCJA REKLAMOWA JAROGRAF opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2011 - 2012
Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych
6
Łączna wartość
wygranych przetargów
54 399 zł
Liczba zamawiających
5
Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych
Przetargi, które wygrała firma JAKUB MIZIA AGENCJA REKLAMOWA JAROGRAF, najczęściej zlokalizowane były w województwie dolnośląskim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie JAKUB MIZIA AGENCJA REKLAMOWA JAROGRAF zamówień to 54 399,08 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2011 (4 przetargi). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu.
Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 40 709,31 PLN w ramach ogłoszonego przez Uniwersytet im. A. Mickiewicza przetargu, którego przedmiotem było Obsługa Zamawiającego przez Wykonawcę w zakresie kompleksowego przygotowania, wydrukowania oraz transportu materiałów promocyjnych na II Ogólnopolski Kongres Politologii, który odbędzie się w Poznaniu w dniach 19-21 września 2012 roku.
Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 325,95 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Wykonanie i dostawa ulotek reklamowych dla Biura Projektu PWSZ w Sulechowie. Przetarg ogłoszony był przez Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie.
Liczba udzielonych firmie JAKUB MIZIA AGENCJA REKLAMOWA JAROGRAF zamówień publicznych w poszczególnych latach:
Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy JAKUB MIZIA AGENCJA REKLAMOWA JAROGRAF w poszczególnych latach:
Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:
Rok | Liczba udzielonych zamówień | Wartość udzielonych zamówień | Zamawiający |
---|---|---|---|
2012 | 2 | 41 035,26 PLN | 2 |
2011 | 4 | 13 363,82 PLN | 3 |
RAZEM: | 6 | 54 399,08 PLN |
Firma najczęściej wygrywa przetargi na dostawy (3 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 9 655,50 zł). Przetargi, w których wygrywa firma JAKUB MIZIA AGENCJA REKLAMOWA JAROGRAF najczęściej dotyczą następujących dziedzin: Artykuły informacyjne i promocyjne, Usługi w zakresie promocji, Usługi drukowania, Papier samoprzylepny, Notatniki
Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:
Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:
Miasta, w których firma JAKUB MIZIA AGENCJA REKLAMOWA JAROGRAF wygrała najwięcej przetargów:
Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Wrocław (2 przetargi na łączną kwotę 9 067,56 zł). Gdańsk (1 przetarg na łączną kwotę 3 708,32 zł). Olsztyn (1 przetarg na łączną kwotę 587,94 zł). Sulechów (1 przetarg na łączną kwotę 325,95 zł). Poznań (1 przetarg na łączną kwotę 40 709,31 zł).
Lista przetargów, w których firma JAKUB MIZIA AGENCJA REKLAMOWA JAROGRAF najprawdopodobniej wygrała:
Rok 2012
Data | Miasto / Zamawiający | Kategoria / Przedmiot zamówienia |
Wartość zamówienia |
---|---|---|---|
2012-12-05 | Sulechów Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie |
Usługi Wykonanie i dostawa ulotek reklamowych dla Biura Projektu PWSZ w Sulechowie. |
325,95 PLN |
2012-07-09 | Poznań Uniwersytet im. A. Mickiewicza |
Usługi Obsługa Zamawiającego przez Wykonawcę w zakresie kompleksowego przygotowania, wydrukowania oraz transportu materiałów promocyjnych na II Ogólnopolski Kongres Politologii, który odbędzie się w Poznaniu w dniach 19-21 września 2012 roku |
40 709,31 PLN |
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma JAKUB MIZIA AGENCJA REKLAMOWA JAROGRAF najprawdopodobniej wygrała w roku 2012 to 41 035,26 zł. |
Rok 2011
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.