eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiKto wygrał przetargPSYCHO-MEDIA DOROTA LAZAR-RUSJAN

Dane wykonawcy:

PSYCHO-MEDIA DOROTA LAZAR-RUSJAN


woj.

Zamówienia publiczne udzielone firmie PSYCHO-MEDIA DOROTA LAZAR-RUSJAN opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w latach 2015 - 2015



Liczba udzielonych tej firmie zamówień publicznych

3

Łączna wartość
wygranych przetargów

174 565 zł

Liczba zamawiających

3

Podstawą prezentowanych na stronie informacji są dane publikowane przez UZP w Biuletynie Zamówień Publicznych

Przetargi, które wygrała firma PSYCHO-MEDIA DOROTA LAZAR-RUSJAN, najczęściej zlokalizowane były w województwie łódzkim. Szacunkowa suma wszystkich udzielonych firmie PSYCHO-MEDIA DOROTA LAZAR-RUSJAN zamówień to 174 565,44 PLN. Najwięcej przetargów firma wygrała w roku 2015 (3 przetargi). Instytucją, która najczęściej udziela zamówień tej firmie jest Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu.

Najwyższa szacunkowa wartość udzielonego tej firmie zamówienia to 83 545,44 PLN w ramach ogłoszonego przez Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu przetargu, którego przedmiotem było Produkcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Mały DolnoŚlązak.

Najniższa szacunkowa wartość przetargu, jaki wygrała ta firma to 29 520,00 PLN. Przedmiot tego zamówienia to Reklama w TV. Przetarg ogłoszony był przez Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa.


Liczba udzielonych firmie PSYCHO-MEDIA DOROTA LAZAR-RUSJAN zamówień publicznych w poszczególnych latach:



Szacowane przychody z zamówień publicznych firmy PSYCHO-MEDIA DOROTA LAZAR-RUSJAN w poszczególnych latach:



Informacje szczegółowe o wygranych zamówieniach publicznych:

Rok Liczba udzielonych zamówień Wartość udzielonych zamówień Zamawiający
2015 3 174 565,44 PLN 3
RAZEM: 3 174 565,44 PLN

Firma najczęściej wygrywa przetargi na usługi (3 udzielonych zamówień publicznych w tej kategorii na łączną kwotę 174 565,44 zł). Przetargi, w których wygrywa firma PSYCHO-MEDIA DOROTA LAZAR-RUSJAN najczęściej dotyczą następujących dziedzin: (2) Usługi telewizyjne, Usługi drukowania i dystrybucji, Usługi projektów graficznych, Usługi w zakresie promocji, Usługi prowadzenia kampanii reklamowych



Podział udzielonych firmie zamówień publicznych ze względu na kategorię przetargu:




Struktura szacunkowych przychodów z przetargów publicznych ze względu na kategorię:



Miasta, w których firma PSYCHO-MEDIA DOROTA LAZAR-RUSJAN wygrała najwięcej przetargów:

Miasta, w których tej firmie najczęściej udzielane są zamówienia publiczne to: Łódź (1 przetarg na łączną kwotę 61 500,00 zł). Olsztyn (1 przetarg na łączną kwotę 29 520,00 zł). Wałbrzych (1 przetarg na łączną kwotę 83 545,44 zł).

Lista przetargów, w których firma PSYCHO-MEDIA DOROTA LAZAR-RUSJAN najprawdopodobniej wygrała:


Rok 2015

Data Miasto / Zamawiający Kategoria /
Przedmiot zamówienia
Wartość zamówienia
2015-07-10 Wałbrzych

Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
Usługi

Produkcja i emisja programów telewizyjnych w ramach projektu Mały DolnoŚlązak
83 545,44 PLN
2015-06-02 Olsztyn

Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa
Usługi

Reklama w TV.
29 520,00 PLN
2015-06-01 Łódź

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
Usługi

30 sekundowe spoty telewizyjne emitowane w naziemnym lub cyfrowym telewizyjnym kanale informacyjnym mającym zasięg ogólnopolski o wskaźniku średniej oglądalności AMR (dla całej populacji) na poziomie co najmniej 50 000 widzów - dla działań informacyjno - promocyjnych dla projektu pn. /Węzeł Multimodalny przy Dworcu Łódź Fabryczna/
61 500,00 PLN
Łączna szacowana wartość przetargów, które firma PSYCHO-MEDIA DOROTA LAZAR-RUSJAN najprawdopodobniej wygrała w roku 2015 to 174 565,44 zł.

Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.